Egen MP3 tone ved besked på 800i ??
Fra : JAS

Dato : 11-11-06 10:20

Hejsa

Er det muligt på min nye K800i, at lægge en mp3 fil ind og så bruge den når
jeg får en besked.
Syntes ikke rigtigt jeg kan få lov til at vælge andre end de toner der er i
telefonen... har fået lov til at lægge min egen mp3 fil som ringetone men
kan ikke rigtigt finde ud af hvor jeg evt. skal lægge den for at kunne vælge
den ved beskeder...

Mvh

Jan

Fra : Peter SD.

Dato : 11-11-06 11:02

Hej.

Nu har jeg ikke haft en K800i i hånden, men mon den er meget anderledes
opbygget end en W800i ??

I en W800i går du ind via filhåndteringen, og finder din mp3 fil, tryk på
"mere" og ned på "anvend som"
her kan du så vælge "Meddelelsesalarm"....
- hvis altså det ligner lidt opbygningen i en W800i.....

--
Peter D.

-- Curiosity killed the Cat, but I still want to know how it died ! --

Fra : JAS

Dato : 11-11-06 11:52

"´´>
> I en W800i går du ind via filhåndteringen, og finder din mp3 fil, tryk på
> "mere" og ned på "anvend som"
> her kan du så vælge "Meddelelsesalarm"....
> - hvis altså det ligner lidt opbygningen i en W800i.....

´Sådan - det var jo lige det der skulle til - tusinde tak for hjælpen men
skal lige vende sig til menuerne når man komme fra en Nokia...

Jan

Fra : Peter SD.

Dato : 11-11-06 12:59

Hej.

> skal lige vende sig til menuerne når man komme fra en Nokia...

Ja, det er vist et kendt "problem"....

--
Peter