Driver til N80
Fra : PSG

Dato : 10-11-06 19:40

Hej

Af en eller anden grund kan jeg ikke få installeret drivere til Nokia N80 på
min hjemme-pc. XP kan ikke finde den korrekte driver efter installation af
PC Suite (seneste version) - hverken automatisk eller manuelt. Er der nogen
steder man kan finde driveren (jeg har kigget på Nokias hjemmeside og
Google).

Jeg har gennemført installationen på min arbejds-pc uden problemer og med
samme soft- og hardware! Sjovt nok kan jeg godt få forbindelse mellem pc og
telefon i andre tilslutningsmodes (PictBridge, MulDataoverførsel og
Medieafspiller), så der er hul igennem, bare ikke lige med PC Suite. Nogen
begavede forslag til hvad der kan gøres?

På forhånd tak,

- Patrick

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 11-11-06 21:12

"PSG" <psgMYRE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Medieafspiller), så der er hul igennem, bare ikke lige med PC Suite. Nogen
> begavede forslag til hvad der kan gøres?

Nok lidt sent at advare dig....

Men skift til SE...

Mvh Henrik...

Fra : Henrik

Dato : 12-11-06 12:32

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nok lidt sent at advare dig....
>
> Men skift til SE...
>
> Mvh Henrik...

SE? - Nåh, Windows98 Second Edition

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 12-11-06 14:23

"Henrik" <oz5adx@not-hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en
> meddelelse news:45562e98$0$49208$14726298@news.sunsite.dk...

> SE? - Nåh, Windows98 Second Edition NOT!

Henrik

Fra : PSG

Dato : 13-11-06 09:24

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nok lidt sent at advare dig....
>
> Men skift til SE...

Hvad dækker den forkortelse over?

- Patrick

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 13-11-06 09:26

SonyEricsson !

Fra : PSG

Dato : 13-11-06 09:34

"Andseman (6400)" <anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:45582c28$0$4154$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> SonyEricsson !

Doh! Sikke et brugbart råd!

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-11-06 21:34

PSG skrev:
> "Andseman (6400)" <anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> skrev i en
> meddelelse news:45582c28$0$4154$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Doh! Sikke et brugbart råd!

Ja sådan noget pladder kan man ikke bruge til en skid. Jeg har haft en
Ericsson engang for mange år siden og jeg lovede mig selv dengang at
sådan noget ville jeg aldrig have igen. Det kan godt være at jeg en
dag skifter til noget andet end en Nokia men det bliver aldrig nogen
sinde til en Sony Ericsson.
Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk