Gmail på mobilen - java program hvor ?
Fra : NoOne

Dato : 09-11-06 23:00

Hejsa :)

jeg har læst nedenstående

http://comon.dk/index.php/news/show/id=28896

.... men hvor finder man det java" program som de omtaler i artiklen ??

RaZoR

Fra : Per Bau

Dato : 09-11-06 23:38

"NoOne" <mail.test.dk@> skrev i en meddelelse
> Hejsa :)
> jeg har læst nedenstående
> http://comon.dk/index.php/news/show/id=28896
> ... men hvor finder man det java" program som de omtaler i artiklen ??

Nej det har du ikke. Så havde du ikke spurgt!
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

http://erik.richard.er.irriterende.dk/

Fra : NoOne

Dato : 10-11-06 10:27

On Thu, 9 Nov 2006 23:38:04 +0100, "Per Bau" <perbau@gmail.invalid>
wrote:

>"NoOne" <mail.test.dk@> skrev i en meddelelse

jo jeg har læst det .... når man følger linket kommer man til

http://www.google.com/mobile/index.html

jeg har gennemtrævlet den side og søgt på google ... man jeg kan ikke
finde det java program som de omtaler i artiklen ...

hvis det fremfik på gmail.com og google.com m.m. ... hvor programmet
kunne hentes ville jeg ikke har lavet denne post !!!!

og jo ... jeg kan sagtens komme på gmail.com med min mobil ....

"Men med det nye program, er der kun brug for to,« siger Tony Hsieh,
som er produkt-manager for Google Mobile"

RaZoR :)

ps .... kom med et rigtigt svar næste gange ... og ikke et "... du er
en idiot" ... svar .....

Fra : Per Bau

Dato : 10-11-06 10:54

> jo jeg har læst det .... når man følger linket kommer man til
>
> http://www.google.com/mobile/index.html

Det gør jeg ikke når jeg gå på linket via min telefon, som beskrevet i dit
oprindelige link!

"Gå til denne adresse med din mobiltelefon - http://gmail.com/app"

Så kan du jo lige selv vurdere dit PS

Fra : Pistolprinsen

Dato : 10-11-06 18:16

Ufatteligt, at så simpelt et spørgsmål, så hurtigt kan give anledning til at
folk begynder at blive spydige!

Anyway, jeg har downloadet det til min SEK750i, og smidt det ud på mit
web-site.
I kan finde det her: http://www.gadgetgeek.dk/java/apps/g-mail/gmail-g.jar

Som sagt, så er det SEK750i versionen - jeg ved ikke, hvilke andre telefoner
denne version vil virke med ....

Da programet alligevel er gratis (freeware?) regner jeg ikke med, at der er
noget i vejen for at bringe denne link, men skulle det vise sig anderledes,
vil programmet naturligvis blive fjernet fra ovenstående link med det
samme...

mvh.,

Pistolprinsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-11-06 18:48

Pistolprinsen wrote on 10-11-2006 :
> [...]
> noget i vejen for at bringe denne link, men skulle det vise sig anderledes,
> vil programmet naturligvis blive fjernet fra ovenstående link med det

Bare fordi det er freeware kan du ikke nødvendigvis regne med at det er
tilladt at distribuere det.

Programmers never die, they just go out of scope.

Fra : Pistolprinsen

Dato : 11-11-06 09:43

> Bare fordi det er freeware kan du ikke nødvendigvis regne med at det er
> tilladt at distribuere det.

Det ved jeg, og derfor skrev jeg osse ovenstående forbehold

Jeg kunne ikke finde noget på Goggle om, at man ikke måtte viderebringe
software, hvilket nok er fordi det jo osse er i Goggle's interesse, at så
mange af deres brugere får fat i program...

Under alle omstændigheder vil jeg ikke være med til ulovlig udbringelse af
software, så hvis det viser sig tilfældet, vil det blive fjernet igen...

mvh.,

Pistolprinsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-11-06 11:07

Pistolprinsen submitted this idea :
> Jeg kunne ikke finde noget på Goggle om, at man ikke måtte viderebringe
> software, hvilket nok er fordi det jo osse er i Goggle's interesse, at så
> mange af deres brugere får fat i program...

Det er de helt sikkert men jeg tror også gerne de vil have kontrol med
hvilke versioner der bliver udbudt og hvorfra.

> Under alle omstændigheder vil jeg ikke være med til ulovlig udbringelse af
> software, så hvis det viser sig tilfældet, vil det blive fjernet igen...

Som udgangspunkt må du ikke med mindre du har fået lov.

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Jesper

Dato : 10-11-06 00:13

On Thu, 09 Nov 2006 22:59:42 +0100, NoOne wrote:

> jeg har læst nedenstående
>
> http://comon.dk/index.php/news/show/id=28896

Prøv og læs den igen

/jesper

Fra : Conni

Dato : 10-11-06 11:09

Hej det står nederst i artiklen :

gå ind på : http://gmail.com/app via din mobils browser , husk at lave dine
gmails settings om til engelsk UK forinden , ellers kan du sikkert ikke
hente progtammet til din mobil .

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-11-06 13:34

Conni skrev:
> [...]
> gmails settings om til engelsk UK forinden , ellers kan du sikkert ikke

Jeg har hentet programmet og instaleret det uden problemer.
Den skriver "Certificate Error" når jeg prøver at hente post.
Hvad gør jeg forkert?

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Conni

Dato : 12-11-06 14:35

Er det mon en S/ E mobil du har ??? der skal vist bruges et certifikat til
dem .

Der står mere på denne side : http://mobilsiden.dk/?aId=3507

Fra : Morten Vadskær

Dato : 14-11-06 17:08

Nå - men jeg går ud fra, at jer der nyder at bruge Gmail (også på
mobilen) måske er interesseret i at synkronisere jeres Google Calendar
med jeres mobil. Det kan man nu gøre v.h.a. noget 3.parts software og
det virker forrygende.

Se mere her:
http://mxchange.smartlog.dk/76362_Google_Calendar_pa_din_mobil.html

Ja ja - ved det godt. Der kommer sikkert snart noget officielt fra
Google, som spiller maks, men indtil da må vi nøjes med 3.parts.

Happy hacking

Morten

--
www.mXchange.dk - køb og sælg brugte mobiler