Software til K800i ??
Fra : JAS

Dato : 09-11-06 08:51

Hejsa

Har bestilt en K800i og i den forbindelse vil jeg høre om der følger noget
software med til sync af kalender med min bærbare osv...
Jeg har pt. en Nokia og der har jeg jo kunne hente Nokia Suite som kan alt
det men hvad følger med eller skal hentes til en Sony-Ericsson K800i ??+

Jan

Fra : Søren Blom

Dato : 09-11-06 11:41

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev

> [...]
> det men hvad følger med eller skal hentes til en Sony-Ericsson K800i ??+

www.sonyericsson.com kan du læse hvad der lægger i kassen sammen med
telefonen du køber.
Det vil undre mig meget hvis der ikke skulle følge Synk. software med til
din telefon, for det har der gjort til alle andre SonyEricsson telefoner jeg
har købt, men tjek det selv ud på deres web-site.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 09-11-06 14:55

JAS wrote:
> Hejsa
>
> Har bestilt en K800i og i den forbindelse vil jeg høre om der følger
> noget software med til sync af kalender med min bærbare osv...

Det gør der. Der ligger dog en nyere udgave på SE's hjemmeside - men...

Hvis du henter og installerer den nye udgave, skal du have CD'en i drevet da
det åbenbart ikke er alle drivere, der er med i den downloadede.

Virker iøvrigt fortrinligt - modsat XTND som man skulle bruge til de
tidligere modeller.

Ebbe

Fra : KE Kofod / OZ1BIN

Dato : 09-11-06 18:39

Ebbe Kristensen skrev:

> [...]
> det åbenbart ikke er alle drivere, der er med i den downloadede.
>
> Virker iøvrigt fortrinligt - modsat XTND som man skulle bruge til de

Sync. virker da af h..... til !!!.
En fødselsdag betragter jeg som en påmindelse, efter en sync. bliver det
til en heldags aktivitet, det er da ikke smart.
Mvh. KE Kofod.