Siemens ME45 - hvor ?
Fra : Henrik

Dato : 07-11-06 16:17

Hej
Min gode gamle telefon er begyndt at få nykker efter det seneste tab på
gulvet, men ak den C45 som jeg havde i reserve er ikke helt det samme
(mangler både kalender og Adressekartotek/telefonbog)

Jeg har søgt på nettet efter en brugt ME45 eller S45 (skal kunne passe i
hands-free sættet i bilen) desværre uden held, så derfor tyer jeg til
eskperterne om råd og dåd

Henrik

Fra : Erik W.

Dato : 07-11-06 19:14

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse

> Jeg har søgt på nettet efter en brugt ME45 eller S45 (skal kunne passe i
> hands-free sættet i bilen) desværre uden held, så derfor tyer jeg til
> eskperterne om råd og dåd

Der er masser af Me45 på tysk ebay http://kortlink.dk/ebay/395m
Ebay fungerer fint, jeg har købt mange dyrere varer via systemet. Men du
skal huske at det er den enkelte køber du handler med - ikke ebay. Sørg
desuden for at især forsendelsesomkostninger er på plads før du byder. Send
sælgeren en mail inden du trykker på "Bieten" knappen. Held og lykke.

Mvh Erik W.