Samsung SGH-i600
Fra : Keysersoce

Dato : 07-11-06 08:20

Hejsa i gruppen

Er der nogen som ved noget om ovenstående model og hvorvidt den kommer
til Danmark.

Fra : Insight Data

Dato : 07-11-06 12:05

Samsung í600 er en gammel model fra 2004, og den komme næppe til DK.
Læs mere her http://www.mobiletechreview.com/samsung_i600.htm

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard
Insight Data Mobil Service
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95
www.IDMS.dk

Fra : Keysersoce

Dato : 07-11-06 13:26

Hej Michael

Tak for svaret. Men der skal du nok opdatere din viden lidt. Feks. på

http://www.theunwired.net/?itemid=3320

Jeg kan se den frigives sent November i år men intet om at den kommer
til Europa eller hvornår og det var ligesom det jeg ville vide.