Hvilket abonnement?
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-11-06 17:50

Jeg har stukket hovedet i den hvepserede der hedder mobilabonnement. Jeg vil
væk fra TDCs gebyr og over til nul-gebyr kontoerne med tank op, da jeg
ringer meget sjældent, og da oftest af en vis varighed. Gode ideer?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 05-11-06 18:37

Unotel

Fra : Frank R.

Dato : 05-11-06 18:42

On Sun, 5 Nov 2006 17:50:06 +0100, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>Jeg har stukket hovedet i den hvepserede der hedder mobilabonnement. Jeg vil
>væk fra TDCs gebyr og over til nul-gebyr kontoerne med tank op, da jeg
>ringer meget sjældent, og da oftest af en vis varighed. Gode ideer?

Der findes 2 typer abonnementer.

1) dem hvor der ikke er noget minimumsforbrug, men til gengæld kræver
at man tanker for inden for en given periode og hvis man ikke gør det
mister man nummeret. Som eksempeler kan nævnes CBB & Unotel.

2) Dem hvor man betaler et gebyr om månden, hvis man ikke snakker for
et hvis beløb. - selv vil jeg gå så langt at kalde det skjult
abonnemt men til gengæld bliver nummeret ikke lukket ved inaktivitet.
Et eksempel her er Telmore.

--
Hilsen
Frank

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-11-06 21:16

> [...]
> væk fra TDCs gebyr og over til nul-gebyr kontoerne med tank op, da jeg
> ringer meget sjældent, og da oftest af en vis varighed. Gode ideer?

Han spørger så videre:

Betyder 'pris alle danske net' både fastnet og mobilnet?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen