Sony Ericsson K700i hjælp
Fra : Mogens Johansen

Dato : 05-11-06 17:45

Hvad sker der lige her. Min telefon kan ikke ringe ud. Ser der er et ikon i
displayet af et telefonrør med en streg over. Tygger manualen igennem, to
gange. Det eneste jeg kan læse er at jeg ikke kan modtage indgående opkald.
Kan heller ikke ringe ud.
Er kunde hos Telmore. Kontoen der er i orden. Har fedtet rundt med
telefonens indstillinger i et par timer nu. Uden at blive klogere. Ifølge
displayet er der er fuld drøn på nettet, så det er heller ikke det.

Nogen der har prøvet dette? Evt. med en løsning.

Mvh.
Mogens

Fra : J.K.Arning

Dato : 05-11-06 18:19

On Sun, 5 Nov 2006 17:45:15 +0100, Mogens Johansen wrote:

> [...]
> displayet er der er fuld drøn på nettet, så det er heller ikke det.
>
> Nogen der har prøvet dette? Evt. med en løsning.

Tja .. jeg ved man kan indstille et eller andet omkring at tale opkald ikke
skal være muligt når der oprettes dataforbindelse .. for at forhindre at
man bliver afbrudt. Ved den indstilling får man netop det ikon frem du
omtaler.

Har du prøvet evt. at genskabe fabriksindstillingerne i telefonen?

--
:: J.K.Arning :: http://arning.dk :: & mig ubekendte personer bedes undlade
at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner er

Fra : Mogens Johansen

Dato : 05-11-06 18:27

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> undlade
> at afslutte deres skriverier til mig med "KH dit og dat", så gode venner

Ja. det er forsøgt. Kan også se nu at når den er låst, og jeg derefter låser
den op står der "ingen adgang", altså ikke "Telmore" som der burde. Den
logger fint på Telmore når jeg tænder den, og signalstyrken er 100%.
Mystisk.

Mogens

Fra : DrNo

Dato : 05-11-06 18:34

Tror Telmore er 'nede' for jeg har samme problem -
kan heller ikke logge på Telmore's hjemmeside !

DrNo

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-11-06 18:44

DrNo wrote on 05-11-2006 :
> Tror Telmore er 'nede' for jeg har samme problem -
> kan heller ikke logge på Telmore's hjemmeside !

Det tror jeg også de er, både GSM og 3G er dødt her i Esbjerg. Den
skriver "ingen netadgang" men der er fint signal.

The price of freedom of religion, or of speech, or of the press, is
that we must put up with a good deal of rubbish. - Robert Jackson

Fra : Jan Riber

Dato : 05-11-06 18:45

"DrNo" <dNoSPAM@FJERN.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Tror Telmore er 'nede' for jeg har samme problem -
> kan heller ikke logge på Telmore's hjemmeside !

Det tror jeg du har ret i. Telmore fungerer heller ikke her i
ØstJylland

Vh. Jan

Fra : Mogens Johansen

Dato : 05-11-06 19:15

Snip

> Det tror jeg du har ret i. Telmore fungerer heller ikke her i ØstJylland
>
> Vh. Jan

Ok. Bor selv i Østjylland, Grenå. Tænkte godt nok at Telmores side var noget
sej i betrækket.
Tak for svarende.

Mogens

Fra : Rene J

Dato : 05-11-06 20:50

Mogens Johansen skrev:
> Snip

> Ok. Bor selv i Østjylland, Grenå. Tænkte godt nok at Telmores side var noget
> [...]
Samme i vejle og Smidstrup mellem vejle og fredericia .. ingen adgang
til netværket står der bare på mine 2 telmore og min mors + kæreste og
bette søs telefon..

såååeh telmore Eller Rettere tdc er nede .. læste noget om noget drift
forstyrrelser på gsm 900 / 1800 net et sted på tdc.dk for nogen timer siden

Men for helvede da det træls..

Mvh Rene