Telmore og 3G --- hvilke muligheder...
Fra : JAS

Dato : 04-11-06 13:29

Hejsa

Jeg har et Telmore abonnement og overvejer nu at købe en 3G mobil, men kan
jeg også få online nyheder, sport osv... ligesom jeg kan hos 3 og Sonofon ??

Nogen der har erfaringer omkring 3G og Telmore vil jeg meget gerne høre...

Jan

Fra : Frank R.

Dato : 04-11-06 15:31

On Sat, 4 Nov 2006 13:29:02 +0100, "JAS" <jan@soerensen.mail.dk>
wrote:

>Jeg har et Telmore abonnement og overvejer nu at købe en 3G mobil, men kan
>jeg også få online nyheder, sport osv... ligesom jeg kan hos 3 og Sonofon ??

Du kan det samme som du kan idag med dit Telmore abonnement, det går
bare hurtigere + videotelefoni (se den du snakker med).

--
Hilsen
Frank

Fra : JAS

Dato : 04-11-06 15:54

"fon ??

> Du kan det samme som du kan idag med dit Telmore abonnement, det går
> bare hurtigere + videotelefoni (se den du snakker med).

Så det kan næsten ikke betale sig at købe en 3G telefon gennem Telmore så...
???

Jan

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-11-06 16:33

JAS formulated the question :

> Så det kan næsten ikke betale sig at købe en 3G telefon gennem Telmore så...
> ???

Jeg har lige købt en 3G telefon gennem Telmore. Dækningen er mange
steder ret så mangelfuld (har meget dårligt signal her i Esbjerg Nord)
så jeg har slået 3G helt fra og bruger kun GSM. Ekstraprodukterne
bruger jeg ikke, prisen er jo megahøj (10kr/mb)...

Men hvis du syns telefonen er fed så er detjo ikke noget minus at den
også kan 3G.

If you trust Google more than your doctor than maybe it's time to
switch doctors. - Jadelr and Cristina Cordova

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 15-11-06 18:18

JAS wrote:
> "fon ??
>>
> Så det kan næsten ikke betale sig at købe en 3G telefon gennem Telmore så...
> ???

Hvis du vil læse sport og nyheder osv kan du jo bare gå ind på de
forskellige avisers websites, de fleste nye telefoner har webbrowser
indbygget, ellers findes der også rss readere som henter nyheder ned som
du definerer osv.

Alle de "smarte" indholdstjenester som fx 3 reklamerer med er mest af
alt overtaksering af ting der kan lade sig gøre i forvejen, netop for at
tjene ekstra penge

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as