SMS til 611**** numre..?
Fra : BachFire

Dato : 25-06-01 21:40

Hej,

Jeg har ikke kunnet finde noget sted på nettet, hvor man kan sende gratis
SMS'er til min nye mobil, med Debitel abb.. De kan ikke lide, at nummeret
starter med 611***... Det er YDERST trælz.. Kender nogen et sted?

-Brian

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 27-06-01 15:26

Den Mon, 25 Jun 2001 22:40:28 +0200, skrev "BachFire"
<New-York@Anarki.dk> :

>Jeg har ikke kunnet finde noget sted på nettet, hvor man kan sende gratis
>SMS'er til min nye mobil, med Debitel abb.. De kan ikke lide, at nummeret
>starter med 611***... Det er YDERST trælz.. Kender nogen et sted?

Du kan prøve om ikke det fungerer på http://sms.jth.net/

- Jørgen

http://sms.jth.net/ Hurtig SMS via email og browser
http://dns.jth.net/ Godkendte DNS servere, nu også med dynamisk IP