Uden simkort
Fra : Atemlos

Dato : 03-11-06 10:00

Hvordan tænder man en mobil uden at have simkort i? Jeg vil gerne bruge
kameraet, men har ingen brug for telefonen.

Fra : Daniel

Dato : 03-11-06 10:13

I meddelse: news:LLudnXuDXoKomNbYnZ2dnUVZ_vudnZ2d@giganews.com,
griflede Atemlos:
> Hvordan tænder man en mobil uden at have simkort i? Jeg vil gerne
> bruge kameraet, men har ingen brug for telefonen.

Hmm... kort sagt: Det kan man ikke!! Nokia er begyndt at lave i deres nye så
man godt kan bruge telefonen uden simkort, men normalt er det ikke muligt..

Alternativt kan du måske finde en kammerat eller noget der har et gammelt,
inaktivt simkort liggende og få det?

Hygge...
Daniel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-11-06 10:15

"Daniel" <not4junk@FJERNc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hmm... kort sagt: Det kan man ikke!! Nokia er begyndt at lave i deres nye
> så man godt kan bruge telefonen uden simkort, men normalt er det ikke

Det gør Sony-ericsson nu også.. de kalder det vist Fly-mode... Når telefonen
startes op, kan man vælge at tænde telefonen med telefon-netværk eller uden
radio modtagelse.

Fra : Daniel

Dato : 03-11-06 12:33

I meddelse: news:IMD2h.7$tU5.3@news.get2net.dk,
griflede Bjarke Hansen:
> Det gør Sony-ericsson nu også.. de kalder det vist Fly-mode... Når
> telefonen startes op, kan man vælge at tænde telefonen med
> telefon-netværk eller uden radio modtagelse.

Nå okay, kender intet til dem
Nokia kalder det telefondemo ... Og så kan man også vælge Fly som profil, så
slukker den for nettet og bt..

Smart er det i hvert fald

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-11-06 13:44

Bjarke Hansen wrote:

> Det gør Sony-ericsson nu også.. de kalder det vist Fly-mode... Når
> telefonen startes op, kan man vælge at tænde telefonen med
> telefon-netværk eller uden radio modtagelse.

Mnja, men fly-mode kræver stadig SIM-kort. Hvis der ikke er SIM-kort i min
K800i kan den kun vise en demo og det er det.

Ebbe

Fra : Capstardk

Dato : 03-11-06 15:12

Sælg mobilen og køb et kamera...