Hvilket mobilselskab... Hvor er 3 og hvord~
Fra : JAS

Dato : 03-11-06 08:04

Hejsa

Overvejer at købe en 3G mobil men hvordan udnytter jeg det bedst, altså så
jeg kan se video osv...

Eller bare udnytte 3G bedst... ???

Er det bedst at have en 3G mobil hos 3 eller hvordan... gør jeg det bedst...
pt. har jeg Telmore... kan jeg få video osv.. hos dem...

Jan

Fra : Stig Sørensen

Dato : 03-11-06 08:53

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Overvejer at købe en 3G mobil men hvordan udnytter jeg det bedst, altså så
> jeg kan se video osv...
-klip-

Hej Jan

Jeg har 2 abonnementer hos 3. Et 3G abonnement hos TDC (firmatlf.) og et hos
Telmore.

Jeg har aldrig haft problemer med 3. De har en tip top service. Man skal
f.eks. ikke tigge om en låne telefon, hvis man indleverer til rep. Priserne,
syntes jeg er meget fine: 59 øre pr. min. 20 øre for en SMS.
Videoopkald bruger jeg stort set aldrig, men 59 øre pr. min. til 3 abo. og
2,75 til andre net.
Fuld Guldpakke ,med alt det 3G gejl du kan ønske dig, for 69 kr. pr måned.
Dækningen er udemærket.

3G hos TDC virker fint, men der er ikke så mange online tjenester som hos 3.
Dækning kun i store byer.

Telmore bruger jeg ikke til 3G. Så der vil jeg ikke spille klog.
Dækning som TDC.

Opsummering:
Hvis du ønsker netadgang, f.eks. via Opera mini. er det ligemeget hvad du
vælger.
Hvis du ønsker adgang til musik hitlister, filmklip, nyheder m.m. Så er 3,
med en Guldpakke valget.
Hvis du ønsker at bruge videotelefoni. Så er det afhængigt af hvem du skal
ringe til. 3 er billigst til 3.
Telmore er billigst til andre net.
Videotelefoni er dårligt uanset hvem du vælger.

Stig Sørensen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-11-06 13:47

Stig Sørensen wrote:

> Jeg har 2 abonnementer hos 3. Et 3G abonnement hos TDC (firmatlf.) og
> et hos Telmore.

Ermm, så vidt jeg kan se har du et abonnement hos TDC, der understøtter 3G
og et abonnement hos Telmore (osse TDC), der ikke gør.

TDC og 3 er to forskellige telefonselskaber.

Ebbe

Fra : LarsJ

Dato : 04-11-06 01:05

Ebbe Kristensen skrev:

> Ermm, så vidt jeg kan se har du et abonnement hos TDC, der understøtter 3G
> og et abonnement hos Telmore (osse TDC), der ikke gør.

Ermm, det vil nok overraske Telmore, at de ikke understøtter 3G.....

https://www.telmore.dk/productsinfo/3g/info.do

Fra : Stig Sørensen

Dato : 06-11-06 14:31

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> Ermm, så vidt jeg kan se har du et abonnement hos TDC, der understøtter 3G
> og et abonnement hos Telmore (osse TDC), der ikke gør.
>
> TDC og 3 er to forskellige telefonselskaber.
>
> Ebbe
OK en gang til for dig Ebbe

Jeg har fire Abonnementer:
2 stk. hos 3
1 stk. hos TDC
1 stk. hos Telmore

Mig bekendt understøtter de alle 3G.
Jeg bruger dog ikke en 3G telefon hos Telmore.

Derudover har jeg et 3G dataabonnement hos TDC som jeg bruger på farten i
min bærbare PC via et Vodafone 3g modemkort.

Hilsen Stig

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 06-11-06 14:44

Stig Sørensen wrote:

> OK en gang til for dig Ebbe

Dansk er en svær språk - både at skrive og forstå

Ebbe

Fra : Stig Sørensen

Dato : 06-11-06 15:23

> Dansk er en svær språk - både at skrive og forstå
>
> Ebbe
Jep, det ville hjælpe hvis der ikke var et teleselskab der kalte sig 3.
Hvorfor kan de ikke have et rigtigt navn

Hilsen Stig