"Spøgelses SMS"..... hvad skete der lige~
Fra : Thomas

Dato : 02-11-06 22:37

Hej NG

Jeg har lige i dag modtaget 2 SMS'er

Det er nogle jeg har skrevet for lidt over 2 måneder siden til en person
X..... og nu er de kommet ind på min telefon i dag som sendt fra person Y...
(og Y kender intet til det)

Telefonen er en Nokia 3310 og selskabet er Telmore

Nogen der kender det fænomen ?

Mvh

Thomas

Fra : HSK

Dato : 03-11-06 10:23

Thomas wrote:
> [...]
> (og Y kender intet til det)
>
> Telefonen er en Nokia 3310 og selskabet er Telmore

Du har nok sådan et 64k SIM-kort fra Telmore som nogle Nokia'er ikke er
så glade for. Havde samme problem med at min gamle Nokia kunne vise
andre sms'er end dem man lige trykkede på.