Hvad mener i om Sony Ericsson K800i ???
Fra : JAS

Dato : 02-11-06 08:53

Hejsa

Har spurgt lidt i en under nyhedsgruppe omkring meninger om omhandlede
telefon, men tænkte nu at jeg lige vil spørge i hovedgruppen så jeg kan høre
for og imod denne telefon som jeg er brandt varm på ???

Lad mig høre jeres meninger og oplevelser...

Jan

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 02-11-06 11:17

"JAS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> høre for og imod denne telefon som jeg er brandt varm på ???
>
> Lad mig høre jeres meninger og oplevelser...

W800i er super, men W810i er bedre...

Eks. har den ikke problemer med joystikket....

Henrik

Fra : JAS

Dato : 02-11-06 11:37

> W800i er super, men W810i er bedre...
>
> Eks. har den ikke problemer med joystikket....
>
> Henrik
Men hvad er forskellen på de 2 telefoner, jeg vil gerne have en god 3g
telefon, med en god kalender funktion, godt kamera osv....

Jan

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-11-06 11:51

JAS skrev:

> hvad er forskellen på de 2 telefoner, jeg vil gerne have en god 3g
> telefon, med en god kalender funktion, godt kamera osv....

Inde på SE's hjemmeside kan du sætte de 2 foner op mod hinanden.
Hans

Fra : JAS

Dato : 02-11-06 11:58

> Inde på SE's hjemmeside kan du sætte de 2 foner op mod hinanden.
> --

Ja så kan jeg se at W810 ikke er en 3G telefon, så hvordan forholder i jer
så til K800i eller måske en anden .....

Er bare faldet for K800i men vil jo ikke købe den hvis den har fejl der gør
at man bliver hurtigt irreteret....??

Jan

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 02-11-06 12:14

> Men hvad er forskellen på de 2 telefoner, jeg vil gerne have en god 3g
> telefon, med en god kalender funktion, godt kamera osv....
>
> Jan

3G, så skal du op i K800i...

Henrik

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 02-11-06 12:17

> [...]
> høre for og imod denne telefon som jeg er brandt varm på ???
>
> Lad mig høre jeres meninger og oplevelser...

Hehe, jeg har læst forkert fra starten af...

Jeg har en K800i og den er bare i orden
En REN Super telefon, etc, etc...

Hvis du kommer fra en SE er der ingen prob,
hvis du derimod kommer fra Nokia går der nok noget tid med tilvænning...

Henrik

Fra : JAS

Dato : 02-11-06 12:23

> Jeg har en K800i og den er bare i orden
> En REN Super telefon, etc, etc...
>
> Hvis du kommer fra en SE er der ingen prob,
> hvis du derimod kommer fra Nokia går der nok noget tid med tilvænning...

Jeg har pt. en Nokia 6230i.
Har bare hørt der er nogle problemer med klappen der beskytter linsen, men
det er måske til at leve med....

Er deres menuer meget anderledes - jeg tænker på i forhold til den Nokia jeg
har nu og er det værd at købe sådan en k800 i

Jan

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 02-11-06 14:53

JAS wrote:

> Har bare hørt der er nogle problemer med klappen der beskytter
> linsen, men det er måske til at leve med....

Jow, den skal behandles med en vis forsigtighed. Den går relativt nemt op
når telefonen ligger i lommen. Men det er sådan set også det eneste, jeg kan
komme på af negative ting.

> Er deres menuer meget anderledes - jeg tænker på i forhold til den
> Nokia jeg har nu og er det værd at købe sådan en k800 i

Jeg kom fra en T630 så der var ikke den store tilvænning. Tag et kig på
Nokia N73 hvis du synes SE'en er for fremmed. Den har også 3G og et meget
kapabelt kamera (Zeiss optik).

Ebbe

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 02-11-06 21:01

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg kom fra en T630 så der var ikke den store tilvænning. Tag et kig på
> Nokia N73 hvis du synes SE'en er for fremmed. Den har også 3G og et meget

Lige en ting ved N73'eren...

Den er laaaangsom i menuerne...

Og selv tidligere Nokia ejere har svært ved at vænne sig til den...

Henrik

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 03-11-06 13:50

Henrik (Silkeborg) wrote:

> Lige en ting ved N73'eren...
>
> Den er laaaangsom i menuerne...

Okay, nu hoppede jeg direkte på K800i så det nåede jeg aldrig at finde ud
af. K800i er rimelig kvik - den er ihvertfald ikke langsommere end min gamle
T630.

Ebbe

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 03-11-06 19:41

Ja den er kvik
Havde selv en Nokia N70 som ja Gaaaab er lidt træls og tung og bruge.
Men da K800i kom ind af døren og manden havde fået en mindre omskoling af
kvinden i huset "hun har en K750" ja så er han heller ikke i tvivl mere,
ikke mere Nokia foreløbig.

Hilsen
Lars.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 03-11-06 20:34

"Lars Lauritzen" <lars@larslauritzen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvinden i huset "hun har en K750" ja så er han heller ikke i tvivl mere,

Lagde også mærke til en skide smart ting på SE K800i, når man skriver en sms
foreslår telefonen også næste ord i sætningen, dælme smart....

Det stor sådan lidt med gråligt, har du lagt mærke til det?

Det virker ikke 100% optimalt, men de er bestemt på rette vej

Når det bliver finjusteret er det sgu hurtigere at skrive på telefonen end
på dette tastatur )

Mvh Henrik