Nokia N73 ...
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 31-10-06 17:24

har fået sådan en N73 som firma mobil ... fedt kamera ... så er det på +
siden sagt

den er anderledes i brug end både 6230i & 6233 ... den er monster sløv i
menu'erne og den falder ud og genstarter ret tit ... kollega'ens gør det
samme ... har talt med flere der syntes det er en elendig telefon ... kommer
der snart en opdatering af software eller hvad skyldtes at den er så ringe i
brug ???

er der andre der har oplevet at deres N73 går ud under ind- eller udgående
opkald samt midt i samtaler ???

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Mikael Schøler

Dato : 31-10-06 18:54

Johnny B [2000] wrote:
> [...]
> brug ???
>
> er der andre der har oplevet at deres N73 går ud under ind- eller udgående

Jeg har oplevet andre som har probs med den. den siger hukommelsen er
fuld ved downloads, selvom den ikke er det. Desuden så skal den
tændes/slukkes ofte når der skal connectes til internet.

Der bandes ofte på kontoret :)

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 31-10-06 20:15

Johnny B [2000] skrev:

> er der andre der har oplevet at deres N73 går ud under ind-
> eller udgående opkald samt midt i samtaler ???

Næ, det har jeg ikke oplevet. Synes det er en lækker telefon
sammenlignet med min gamle 3310, men det er jo også noget af
et kvantespring imellem de to. :)

Mon ikke den kommer på listen på:
<http://europe.nokia.com/A4176089> - når der er en ny firmware?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 09-11-06 19:23

Thomas G. Madsen skrev:

> Mon ikke den kommer på listen på:
> <http://europe.nokia.com/A4176089> - når der er en ny firmware?

Nu er den tilgængelig på listen. Har lige opdateret firmwaren i min.
Det var en ret stor opdatering på omkring 61 MB foruden selve Nokia
Software Updateren, som fylder ca. 16 MB.

Min var født med:
V 2.0628.0.0.1
10-07-2006
RM-133
Nokia N73 (03)

Efter opdateringen hedder den:
V 3.0638.0.0.1
30-10-2006
RM-133
Nokia N73 (03)

Alt blev nulstillet i telefonen, så sørg for at tage backup inden!

--
Hilsen
Madsen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-11-06 02:07

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
> RM-133
> Nokia N73 (03)
>
> Alt blev nulstillet i telefonen, så sørg for at tage backup inden!

Jeg har problemer med at få min N73 til at blive fundet af computeren. Den
kan tilsyneladende ikke finde en driver?

Jeg kører XP, så det burde virke?

--
Per, Esbjerg

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 29-11-06 17:18

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Jeg har problemer med at få min N73 til at blive fundet af
> computeren. Den kan tilsyneladende ikke finde en driver?

Ingen problemer på det punkt her, men jeg har også Widcomm
BT-driveren installeret fordi kommunikationen foregår igennem
en D-Link DBT-122.

> Jeg kører XP, så det burde virke?

Jeg kører WinXP Pro SP2 (US).

--
Hilsen
Madsen

Fra : Rane

Dato : 01-11-06 11:19

On Tue, 31 Oct 2006 17:23:58 +0100, "Johnny B [2000]" <FJERN_KAGEN_I_
DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> wrote:

>er der andre der har oplevet at deres N73 går ud under ind- eller udgående
>opkald samt midt i samtaler ???

Jeg har også en N73 og oplevede også at den indimellem døde ved et
indgående opkald. Løsningen var at disable 3d-toner...siden jeg
gjorde det, har den ikke genstartet én eneste gang :)