Fjerne 'Fly' Ikon
Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 30-10-06 19:56

Hej

På min W810 er der det sk.... irreterende 'Fly' ikon.

Er der en el. anden måde jeg kan få det fjernet ?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-10-06 21:10

Andseman (6400) wrote:
> Hej
>
> På min W810 er der det sk.... irreterende 'Fly' ikon.
>
> Er der en el. anden måde jeg kan få det fjernet ?

et fly ikon? Hvor?

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 30-10-06 21:47

På min mobilos ?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-10-06 22:03

Andseman (6400) wrote:
> På min mobilos ?

> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Ja men hvor? En mobil er jo et stort begreb. Snakker vi på hovedmenuen?
Startside? Et ikon på selve telefonen?

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 30-10-06 22:35

Hovedmenuen !

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-10-06 22:37

Andseman (6400) wrote:
> Hovedmenuen !

> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

som baggrundsbillede? :)

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 30-10-06 22:56

Læs lige hvad jeg skriver inden du udtaler dig !

Har skrevet at jeg gerne høre, hvordan jeg får fjernet et 'Fly' ikon.

Og dette ikon, har man somregel i hovedmenuen...

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-10-06 23:04

Andseman (6400) wrote:
> [...]
>
> Har skrevet at jeg gerne høre, hvordan jeg får fjernet et 'Fly' ikon.
>
> Og dette ikon, har man somregel i hovedmenuen...

Jamen jeg læser skam hvad du læser. Nu er det jo bare sådan at jeg har
lidt svært ved at forestille mig at en af de 12 ikoner der findes på
startsiden er lavet om til et Fly ikon. Så enten fatter jeg minus eller
også forklarer du dig ikke godt nok.

Fra : Jens

Dato : 31-10-06 08:42

> [...]
> lidt svært ved at forestille mig at en af de 12 ikoner der findes på
> startsiden er lavet om til et Fly ikon. Så enten fatter jeg minus eller

Du fatter minus og har en uforskammet måde at svare på...

Det lyder yderst sandsynligt at en at de 12 ikoner på start siden er et Fly
ikon. Telefonen er 'brandet' til TDC og 'debranding' sker ved at
reinstallere sw med 'original' SE.

Du må nok omkring en 'unlock'er' for at få det klaret! Tager typisk ½ time
og koster en hund - og så har du typisk samtidig fået opdateret til nyeste
version sw

Jens

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 31-10-06 08:58

Takker, så skal jeg nok en tur til www.guezz.dk engang i næste uge....

Der skal lige en tidsbestilling til !

Fra : Jens

Dato : 31-10-06 10:01

> Takker, så skal jeg nok en tur til www.guezz.dk engang i næste uge....
>
> Der skal lige en tidsbestilling til !

Ok! Du er velkommen.

Jens

PS: Prøv lige om du kan vænne dig til ikke at 'top-poste' dine svar
fremover; det bliver så uoverskueligt og hidser visse mennesker gevaldigt op
,-)

Fra : Jan-Erik

Dato : 31-10-06 11:58

> Takker, så skal jeg nok en tur til www.guezz.dk engang i næste uge....
>
> Der skal lige en tidsbestilling til !

Jeg havde en 750i som var branded, super irriterende. Specielt efter jeg
skiftede tele-selskab.

Jeg fik at vide at hvis jeg fik den debranded, så ville den alligevel blive
nulstillet tilbage med branding hvis jeg sendte den til et autoriseret
værksted til reperation eller software-opgradering. Så det skal du måske
være opmærksom på.

En anden ting var at jeg ikke selv kunne opgradere softwaren med SE-tool og
medfølgende kabel, fordi software-versionen var en branded version. Alt i
alt skulle branding forbydes :)

/je

Fra : Peter SD.

Dato : 31-10-06 18:50

Hej.

På en K750i/W800i kan du sagtens selv gøre det, brug eks. "FAR manager" til
at gøre det med.....
- så kan du samtidig eks. forbædre dit kamera betydeligt....

Eller en lille util der hedder breakinR2Ew800_withbinloader (den kommer fra
nedenstående link), og indtast så hvad du vil med din telefon i den util, og
opdater derefter din telefon fra SEUS..... - meget enkelt.....

Læs her:
http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=3996&st=0
Du behøver ikke ligefrem at opdatere den til en W800i, som siden ellers
foreslår, bare følg vejledningen, så ser du hurtigt hvad du skal for at lave
den til en u-branded K750i....

--
Peter

Fra : Jan-Erik

Dato : 02-11-06 15:48

> [...]
> Du behøver ikke ligefrem at opdatere den til en W800i, som siden ellers
> foreslår, bare følg vejledningen, så ser du hurtigt hvad du skal for at

Fedt, det skulle jeg ha' vist :)
Nu har jeg en W810i, men der er også flere ting der er håbløse i den
telefon - bla. størrelsen på SMS indbakken, og hvis man kan få den til at
lade være med at slukke displayet fuldstændig, men bare vise uret og tegnene
for SMS og ubesvarede opkald (som 750i så fint gjorde).

Nogen der ved om der findes nogle smarte hacks til W810i, så man kan få sig
en helt igennem perfekt telefon :)

Man skulle næsten ikke tro at mobil-fabrikanterne sender deres telefoner til
test hos normale mennesker. (Specielt Nokia, og nu også Sony-Ericsson).

Fra : Peter SD.

Dato : 02-11-06 21:04

Hej.

> Fedt, det skulle jeg ha' vist :)

> Nu har jeg en W810i, men der er også flere ting der er håbløse i den
> telefon - bla. størrelsen på SMS indbakken

Det er forresten rigtigt, det er også en ting jeg selv har ændret i min
K750i med FAR, min indbakke er pt. på max. 32.743 SMS´er.... - jeg har pt.
173 sms´er i den...

Sidst men ikke mindst har jeg lagt en anden og langt bedre lyd-driver ind i
telefonen til afspilningen via hovedtelefoner, og slukket camera-lydende
permanent......

- og ja, det er stadig en "RED firmware" telefon med W800i Firmware, og den
kan opdateres via SEUS......

> Nogen der ved om der findes nogle smarte hacks til W810i, så man kan få
> sig en helt igennem perfekt telefon :)

W810i køre med CID49, hvor K750i køre med CID36, jeg har kun kikket på ting
der har med CID36 at gøre, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig så meget
der.....

--
Peter

Fra : Jan-Erik

Dato : 31-10-06 11:54

> Du fatter minus og har en uforskammet måde at svare på...

Slap dog af Jens!

/je

Fra : Jens

Dato : 31-10-06 12:07

> Slap dog af Jens!

Ja, tilgiv mig min (måske) lidt for direkte formulering; blev vist 'fanget'
af den tidligere tone i tråden ,-)

Med bare en smule erfaring med SE er det oprindlige spørgsmål da soleklart -
omend det da godt kunne have været skåret mere ud i pap... Ærgerligt at
spilde en masse god energi på sådant...

Jens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-10-06 12:20

Jan-Erik skrev:

> Slap dog af Jens!

Det var da ellers en ret afslappet måde at slå et par fakta fast
på.

--
Bertel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-10-06 16:21

> Du fatter minus og har en uforskammet måde at svare på...

Nu er det jo sådanne at Andseman (6400) og alle de andre navne han har kaldt
sig. Normalt bare vare i øst og vest, så derfor syntes jeg at Mikaels måde
at svar på var/er helt berettet.
Måske kunne Andseman (6400) lære at formulere sig og kun svare når det var
noget konkret han vidste noget om.

Venlig hilsen
Jesper c",)

PS. Her er Andseman (6400) på Ignorer

Fra : Peter SD.

Dato : 31-10-06 18:53

Precis....

> PS. Her er Andseman (6400) på Ignorer

Det er da fast arbejde, at holde ham der, han skifter jo ofte navn
udelukkende for at kravle op fra bunden af diverse kill-filtre.....
(Desværre precis som så mange andre af den type mennesker gør i diverse
NG....)

--
Peter

Fra : Peter SD.

Dato : 31-10-06 18:42

Hej A6400, eller hvad du hedder i denne uge Anders......

Interesant at DU Anders spørger om sådan nogle ting......
Det er standard viden hvordan man fjerner disse ting, uden unlocker.....
- og da specielt når man som DU har den store tekniske viden, som du
tidligere har givet udtryk for at være i besidelse af her i NG....

*LOL*

- men husk nu på at garantien forsvinder, også selv om du benytter en
unlocker !!

--
Peter

Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-10-06 18:49

"Peter SD." <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> *LOL*
>
> - men husk nu på at garantien forsvinder, også selv om du benytter en

Så sandt, så sandt *ROFL*