Nokia 6280 (3)Hjælp til overførsel af bill~
Fra : jama

Dato : 30-10-06 11:58

Knægten har en mobil tlf. en Nokia 6280(3), når han vil bruge Infarød
overførsel af foto til PC med "Nokia PC Suite", kan den Infarøde port ikke
aktiveres.Inde i tilgængelig forbindelser, hvor du vælger hvordan det skal
gøres, f.eks.Bluetooth, Infarød, Serial kabel, USB (DKU-2. CA-53) Når der
så vælges Infarød (min bærbar har ikke Blutooth) får vi denne
meddelelse.Forbindelsestypen kan ikke bruges, kontroller at al hardware og
software og driver er install. (Codeen Media). Hvad menes med det, jeg
har da både driver og hardware install.på min bærbar (Acer TravelMate 530,
Pentium 4 m.XPpro SP2 DK.)
Og skal han i det hele taget bruge "Nokia PC Suite" når han vil overføre
foto fra tlf. til PC? Kan I gi knægten et Råd, hvordan det ellers kan
gøres.Han har flere mobil tlf. og han siger selv, at han bare plejer at
lægger tlf. m.Infarød ved PCens Infarøde Port så overføres hans foto til
PCen u. problemmer.Men på det sidste har det været svært, derfor foreslog
jeg tlf.software nemlig "PC Suite"?
Mvh.Jama nb: Undskyld længden.

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 30-10-06 12:08

Hvad med at invest. i en ekstern kortlæser ?
- Smid kortet i læseren og overfør billederne....

Fra : jama

Dato : 30-10-06 12:32

"Andseman (6400)" <anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:4545dd24$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hvad med at invest. i en ekstern kortlæser ?
> - Smid kortet i læseren og overfør billederne....

> "jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

---------------------------------------
Jeg har tænkt på det, (eller måske en Blutooth key) så kan knægten og jeg
dele, når vi skal overføre fotos til vores PCer.
Jeg takker.
Mvh.Jama

Fra : Lyrik

Dato : 30-10-06 14:15

> [...]
> PCen u. problemmer.Men på det sidste har det været svært, derfor foreslog
Brug det medfølgende usb-kabel i stedet. De trådløse
overførelsesmoduler-bluetooth og infrarød kan slet ikke hamle op med kablet.
Det er hurtigere og sikrere. Det virker hvergang.
Bluetooth kræver at din PC har servicepakke 2 installeret.
Endvidere kan bluetooth konflikte med andre hardwareenheder således at du
skal lukke og genstarte din pc for at få¨dem til at virke igen.
Bare mine 25 øre..

Hilsen
Jens