N73 ME (music edition)
Fra : Ukendt

Dato : 29-10-06 15:36

Hej Alle

Jeg er faldet for N73 modellen ... men vil egentlig gerne have N73 ME
modellen ... den er dog ikke kommet til DK enndu (så vidt jeg ved).

Nogen her i dete forum der har noget insider viden om hvor og hvornår ?

hilsen
Thomas

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-10-06 09:48

"Thomas G" <thgo_snabelA_vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> modellen ... den er dog ikke kommet til DK enndu (så vidt jeg ved).
>
> Nogen her i dete forum der har noget insider viden om hvor og hvornår ?

Har hørt slutningen af oktober. Og det er jo sådan set idag og imorgen.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-10-06 09:49

Lasse Jensen wrote:

> Har hørt slutningen af oktober. Og det er jo sådan set idag og imorgen.

Er der nogen der ved noget om hvor stort et hukommelseskort den bliver
bundled med? Og hvor stort er det med N73?

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-06 19:34

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> wrote in message
(klip)
> Er der nogen der ved noget om hvor stort et hukommelseskort den bliver
> bundled med? Og hvor stort er det med N73?

Iflg. Nokias eget website er eneste forskel på de to at ME'eren er sort og
har indbyggede højttalere, så derfor må kortet være 1GB på begge. Et andet
sted står også, at 1GB er den højeste kapacitet den kan tage. Om det så er
helt sandt, kan jeg desværre ikke afgøre.

På Nseries websitet står der under N73 "Special Editions" (altså flertal),
hvilket kunne tyde på at ME'eren ikke bliver den eneste særudgave.

Mvh, Ulrik

Fra : Gitte

Dato : 30-10-06 19:33

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved noget om hvor stort et hukommelseskort den bliver
> bundled med? Og hvor stort er det med N73?

Har lige købt min... Topnice telefon. Men INTET hukommelseskort med.
Mvh. Gitte

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-06 19:39

> Har hørt slutningen af oktober. Og det er jo sådan set idag og imorgen.

Er også hvad jeg har hørt, men butikkerne jeg har forhørt mig hos ved intet.
Tror bare jeg køber den alm model og betaler lidt mindre (selvom sort nu er
pænt men som jeg har kunne læse mig til er forskellene ikke så store på de 2
modeller)

hilsen Thomas