Memory kort til Nokia 6600?
Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 27-10-06 22:46

Er det muligt at bruge 512 - 1gb SD kort i 6600, kort som ikke er
dobbelspænding?

Er det muligt at bruge 512 - 1GB MMC kort i 6600 som ikke er
dobbeltspænding?

Er det muligt at bruge 512 - 1gb RSMMC kort som ikke er dobbeltspænding i
6600.

Er der et krav til hvilken SW version der skal være på 6600 for at kunne
bruge 512 - 1GB kort, isåfald hvilken version?

Er det muligt at bruge kort som er større en 1GB, isåfald hvilken
slags(SD,MMC,RSMMC) og hvad størrelse?

Håber på at høre jeres erfaringer:)

Mvh

Jan

--

Mvh Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 28-10-06 07:58

Du kan bruge MMC, og muligvis også RS-MMC, hvor store kort telefonen vil
acc. er afh. af sw vers.

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 28-10-06 18:23

ok tak for svaret men havde håbet på lidt flere erfaringer, det ser ud til
at Nokia mener at kort helt op til 1GB kan bruges siden de sælger dem som
tilbehør men ville dog gerne høre fra nogen som havde fået det til at virke.
Og så er der jo lige det at Nokia's kort er langt dyrere end andre kort:(

Hvorfor kan de ikke bare sælge kortene til samme pris som alle andre, deres
overpriser er totalt idiotiske!

--

Mvh Jan

"Andseman (6400)" <anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:4542ffaf$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 31-10-06 13:56

Nå nu fik jeg så endelig Nokia til at svare på mine spørgsmål og svaret er:

MMC kort fra 512mb og op til 1gb skal være dobbeltspænding, 256Mb kort
og nedefter behøver ikke at være det.

Den SW version som er i min N6600 er nu 4.09.1 og det skulle fungere med de
nyes kort, men skulle der opstå problemer så bør den opdateres.

Der kan ikke bruges SD kort medmindre de er dobbeltspænding, og dem har jeg
ikke set så mange af.

Ærgerligt at man ikke på edbpriser kan vælge at søge efter dobbeltspænding:(

Der kan ikke bruges kort større end 1GB.

Kort der understøttes er dem som Nokia sælger og ikke andre. Så pas på når
du køber kort, spørg producenten om kortet er testet med telefonen og pas på
med at købe Sandisk til N6600 da de ikke understøtter dobbeltspænding.

--

Mvh Jan

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 31-10-06 14:24

Du kan slet ikke bruge SD kort !

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 01-11-06 08:35

"Andseman (6400)" <anders(punktum)forst@stofanet(punktum)dk> skrev i en
meddelelse news:45474ea8$0$4168$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Du kan slet ikke bruge SD kort !

Læs lige tråden igen!

Fra : Andseman \(6400\)

Dato : 01-11-06 09:40

Det er lige spørgsmålet om du kan bruge SD kort i en 6600

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 05-11-06 14:27

Har du læst tråden igen? der står:

> Der kan ikke bruges SD kort medmindre de er dobbeltspænding, og dem har
> jeg ikke set så mange af.

Har du set nogen dobbeltspænding SD kort? Nej vel:) Altså betyder det at man
ikke kan bruge SD kort:) Når det nu skulle skæres ud i pap. Hehehehe