PC-suite starter op ved computer-start
Fra : Kim Larsen

Dato : 26-10-06 19:00

Hvordan får man Nokia PC-suite til at lade være med at starte op af
sig selv ved start af computer (og samtidig starte Bluetooth) ? Jeg har
ikke brug for at det starter op når jeg ikke skal bruge programmet.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-06 19:43

Hej Kim

Klip på "start", så på "kør", i promten skriver du "msconfig" og klikker på
ok.
Her går du til det faneblad der hedder "start", her fjerner du fluebenene ud
for den/de ting du ikke ønsker skal starte automatisk. Håber det kan hjælpe.

mvh Karsten

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 26-10-06 20:41

"Karsten hotmail.com>" <hoejhael<snabelA> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig selv ved start af computer (og samtidig starte Bluetooth) ? Jeg har
> ikke brug for at det starter op når jeg ikke skal bruge programmet.

Jeps, det er det der skal til, måske man burde skrive / ringe til Nokia???

Nu er jeg jo godt nok skiftet TOTALT over til SonyEricsson,
med én undtagelse, nemlig deres 9300i, det virker sgu som det skal, men
PC-Suite driller da ind i mellem...

Henrik

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-10-06 20:24

Karsten skrev:
> [...]
> for den/de ting du ikke ønsker skal starte automatisk. Håber det kan hjælpe.

Du er bare super

Det var lige det som skulle til. Havde jeg ikke kunne løse det
problem, så havde jeg fjernet installationen af PC-suite.

Det er mærkeligt at de ikke laver programmet sådan at man kan fjerne
denne auto-start-up inde i selve programmet ligesom man kan i så mange
andre programmer.

Mange tak for hjælpen

Fra : Per Bau

Dato : 26-10-06 20:48

> [...]
>sig selv ved start af computer (og samtidig starte Bluetooth) ? Jeg har
>ikke brug for at det starter op når jeg ikke skal bruge programmet.

Åben Nokia Suite, Vælg Filer, Fjern 'fluebenet' fra Aktiver ved Start.

--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-10-06 21:39

Per Bau skrev:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Åben Nokia Suite, Vælg Filer, Fjern 'fluebenet' fra Aktiver ved Start.

Tak for det. Faktisk var der et flueben mere end det som du nævner som
jeg var nød til at fjerne men nu virker det som jeg gerne vil have det
til. Jeg synes det er lidt dårligt lavet stadigvæk men nu er
problemet løst uden om msconfic selv om det næsten var nemmere at gå
den vej.

Tak for hjælpen.

Kim Larsen