Ur på SE W810I
Fra : fun2run

Dato : 24-10-06 21:01

Hej.

Jeg har lige fået mig en SE W810I. Det giver anledning til et par SP:

På min "gamle" SE K500I kunne man se uret når telefonen gik på
pauseskærm. Samtidig kunne man se hvis der var mistede opkald eller
SMS som ventede på at blive læst.

På W810I er der kun sort skærm når pauseskærmen er aktiveret.

Håber nogen kan hjælpe mig med at få disse funktioner frem.

MVH
Per

Fra : frede

Dato : 24-10-06 21:05

> [...]

>På W810I er der kun sort skærm når pauseskærmen er aktiveret.

>Håber nogen kan hjælpe mig med at få disse funktioner frem.

Det an desværre ikke lad sig gøre - hvis du vil se klokken kan du trykke på
+ eller - på højre side af telefonen

Frede

Fra : Hans-Henrik Skall

Dato : 24-10-06 21:34

[...]

Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.

Det er ikke muligt at vise uret som en konstant i displayet, dette vises ved
at trykke på enten - eller + på siden af telefonen.

Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi kan
hjælpe dig yderligere.

Med venlig hilsen,

/Joen
Sony Ericsson Call Center

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-10-06 08:30

fun2run wrote:
> [...]
>
> På W810I er der kun sort skærm når pauseskærmen er aktiveret.
>
> Håber nogen kan hjælpe mig med at få disse funktioner frem.

At uret ikke er på pauseskærm gør mig ikke så meget. Det åd strøm så det
havde jeg slået fra.

Men det der irriterer mig er at jeg på k750i kunne se uret på
'startside' lige under det billede med 'tryk på lås op nu' men ikke kan
det på w810i.

Fra : Jan-Erik

Dato : 25-10-06 11:26

> At uret ikke er på pauseskærm gør mig ikke så meget. Det åd strøm så det
> havde jeg slået fra.

Ja, hvis de i det mindste havde havde givet brugeren muligheden for at vælge
om man vil slå det til eller fra.. (lige som i K750i) så havde været fint.
Men den mulighed har de altså fjernet i W810, det er fuldstændig åndssvagt.
Jeg har set mange på nettet som har efterlyst den funktion.
Hvis telefonen fx ligger på bordet, så skal man nu helt hen og aktivere den,
før man kan se om der har været ubesvaret opkald eller besked.

> Men det der irriterer mig er at jeg på k750i kunne se uret på 'startside'
> lige under det billede med 'tryk på lås op nu' men ikke kan det på w810i.

Ja, den boks der kommer frem fylder alt for meget!

MVH
Jan-Erik

Fra : fun2run

Dato : 26-10-06 18:55

frede skrev:

> Det an desværre ikke lad sig gøre - hvis du vil se klokken kan du trykke på
> + eller - på højre side af telefonen
>
> Frede

OK, mange tak for hjælpen allesammen.
det er selvfølgelig ærgerligt, men det er en trøst at w810i lige er
kåret til verdens bedste musikmobil

MVH
Per

Fra : Janner

Dato : 26-10-06 19:00

OK, mange tak for hjælpen allesammen.
det er selvfølgelig ærgerligt, men det er en trøst at w810i lige er
kåret til verdens bedste musikmobil

MVH
Per

ja det er også den eneste ærgelse jeg har haft efter jeg købte min SE'er ..
øv