Hjælp til wap-opsætning
Fra : Karina Hansen

Dato : 24-10-06 18:29

Hej Gruppe

Jeg har en SE K750i der er oplåst fra TDC (som i nok har hørt om ;)) og
et sonofon-abonnement. Jeg kan ikke greje hvilke opsætninger fra
sonofons side jeg skal bruge for at få wap og internet på bærbaren via
gprs til at virke. Det de kalder 'Internet' er det gprs-opsætningen? og
hvad er det de kalder Wap E-go? ønsker ikke at bruge wap over gsm.. I'm
confused..

Har prøvet et par af opsætningerne, men når jeg går ind i 'Fly' skriver
den "ERROR - der er opstået et midlertidigt problem. prøv venligst senere"

Håber i kan lede mig på rette vej..

/Karina

Fra : Erling S.

Dato : 24-10-06 18:36

Karina Hansen skrev:
> [...]
> sonofons side jeg skal bruge for at få wap og internet på bærbaren via
> gprs til at virke. Det de kalder 'Internet' er det gprs-opsætningen?
Ja det er gprs opsætningen man bruger til internet.
Sonofons egen startside på wap E-go kørter man via gprs.
Den skulle du gerne kunne finde i din opsætning, når den er rigtig.
> [...]
> den "ERROR - der er opstået et midlertidigt problem. prøv venligst senere"

Hvis du prøver at gå ind på Fly (som er TDC's) får du helt sikkert en
fejl, da det kun er TDC's kunder der kan bruge FLY.
> Håber i kan lede mig på rette vej..
>
> /Karina
mvh
Erling

Fra : Andseman - 6400

Dato : 24-10-06 18:43

Damn....det er forvirrende !

Prøver lige at rede trådende ud....

Når nu skal bruge Sonofon's Wap-E-Go, så skal du have dit Sonofon simkort i
din mobil.

Når du vil bruge 'Fly', så er det med dit TDC simkort.

- Det kan være derfor der meldes fejl !

Kan du ikke få din mobil sat op til wap, så vil jeg gætte på at bådse
Sonofon og TDC vil hjælpe dig.

..

Fra : Karina Hansen

Dato : 24-10-06 18:48

Andseman - 6400 skrev:
> Damn....det er forvirrende !

Sorry :)

> Prøver lige at rede trådende ud....
>
> Når nu skal bruge Sonofon's Wap-E-Go, så skal du have dit Sonofon simkort i
> din mobil.

Right - det har jeg også.. det jeg mener er at jeg går ind på ikonet FLY
i menuen (for det hedder det vel åbenbart når den er låst op fra TDC?)
Eller skal jeg gå ind i det menupunkt der hedder Sony Ericsson i øverste
ventre hjørne?

Jeg har installeret Internet og WAP(E-go) fra Sonofons hjemmeside

> Når du vil bruge 'Fly', så er det med dit TDC simkort.
>
> - Det kan være derfor der meldes fejl !

Jeg har ikke, og har aldrig haft TDC..

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-10-06 08:34

Karina Hansen wrote:

> [...]
> ventre hjørne?
>
> Jeg har installeret Internet og WAP(E-go) fra Sonofons hjemmeside

Nej men da telefonen i sin tid var en TDC mobil, så har der med garanti
været en wap setting til FLY i den og dermed sat FLY som startside.

Du kan ændre startside mener jeg. Prøv og kigge rundt i internet
instillinger..