Nokia 6070 uden lyd
Fra : Martin Petersen

Dato : 22-10-06 20:04

Halløj

Har lige købt mig en Nokia 6070.

Fra starten af kunne jeg ikke få lyd på ringetonerne. De virkede dog
pludselig, da jeg legede med volumen, men nu er de væk igen. Nogen der har
prøvet noget lignende?

Pissebelastende, da den er købt som erstatning for en anden defekt fon.
Billige skrammel!

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-10-06 20:52

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøvet noget lignende?
>
> Pissebelastende, da den er købt som erstatning for en anden defekt fon.

Nå.. Så kom jeg et skridt nærmere.

Når jeg klemmer telefonen henover displayet, kommer der lyd = dårlig
forbindelse til højttaler. Nogen der har erfaring med at komme ind til den?

Jeg gider næsten ikke det ræs med at sende den ind igen, og vente på en ny,
altimens jeg skal høre på min skrammel reservetelefon....

- Martin

PS: Nogen der kender en telefon der kan holde til en tømrer? Nokia og
Siemens "arbejdstelefoner" har givet op. :(