HJÆLP
Fra : Johnny Louis

Dato : 22-10-06 17:10

Vi har 2 SE K800i med Sonofon abonnement hvor opkaldslisterne på begge 2
er holdt op med at virke pr. ca. d. 01.10.2006.
Førhen kunne vi altid se hvem der havde ringet til os men det er hørt
op.
Hvad kan det skyldes, jeg opdaterede dem begge for ca. et par måneder
siden og hvis det er årsagen skulle man jo tro at det ville komme omg.
Kan det ligge i abonnementet, vi kan godt se hvem der ringer men det
bliver som sagt ikke gemt i opkaldslisten vi kan kun se dem der ringede
før ca. d. 01.10.2006.

HJÆLP for det er p----irriterende.

Johnny Louis

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 23-10-06 15:36

Har du opdateret dem via SE side eller via en opdatering fra dem eller hos
en unlocker? Hvis det er fra SE så ring til dem og forklar, din telefon
skulle være dækket ind under fejl i opdateringen. SE vil nok gerne have dem
ind på værksted så den kan blive omflashet så tag backup af din telefonbog
og alt du vil gemme.

--

Mvh Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Johnny Louis

Dato : 23-10-06 19:12

Thunder (4920 Søllested) <thunderFJERN@pc.dk> wrote:

> [...]
> ind på værksted så den kan blive omflashet så tag backup af din telefonbog

Hvis fejlen skyldes opdateringen syntes jeg det er mærkeligt den først
opstår næsten en måned efter opdateringen.
Johnny Louis

Fra : Johnny Louis

Dato : 03-11-06 15:34

Det var Sonofon kortene der var for gamle til denne mobil tlf.

Johnny Louis