Torx skruetrækker til Nokia
Fra : Michael Hansen

Dato : 22-10-06 10:15

Jeg har et par nokia´er 6100 og 6230, der sidder nogle torx skruer i,
hvilken størrelse er det?
3, 4 eller 6?

Michael

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 22-10-06 11:05

"Michael Hansen" <mhansenFJERN@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et par nokia´er 6100 og 6230, der sidder nogle torx skruer i,
> hvilken størrelse er det?
> 3, 4 eller 6?
>
> Michael
Jeg tror at det er Torx 6

Fra : Kell Petersen

Dato : 09-11-06 03:55

> Jeg tror at det er Torx 6

Det tror jeg også , men ved i så hvilken skruer man skal fjerne for at
adskille en Motorola V3 ad,, den skal nemlig lige tømmes for vand da min
datter smed sin ned i toilettet

Har fjernet 6 skruer, og fem gummipropper

Fra : Jan Riber

Dato : 09-11-06 21:24

"Kell Petersen" <NOshivSPAM@VELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg også , men ved i så hvilken skruer man skal fjerne
> for at adskille en Motorola V3 ad,, den skal nemlig lige tømmes
> for vand da min datter smed sin ned i toilettet
>
> Har fjernet 6 skruer, og fem gummipropper

Kig lidt på denne side:
http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/index.htm

Vh. Jan.