Program til at læse og skrive i nyhedsgrup~
Fra : Magnus

Dato : 20-10-06 19:54

Kan man få et program så jeg på min mobiltelefon kan læse og skrive i
nyhedsgrupper på samme måde som jeg kan læse og skrive emails fra telefonen?

Min telefon er en sony ericsson k800i.

/Magnus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-10-06 09:59

Magnus skrev:

> Kan man få et program så jeg på min mobiltelefon kan læse og skrive i
> nyhedsgrupper på samme måde som jeg kan læse og skrive emails fra telefonen?

Jeg kender ikke et decideret mailprogram, men hvis du har Opera
mini, kan du i hvert fald bruge webmail.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-10-06 11:35

Bertel Lund Hansen skrev:

> Jeg kender ikke et decideret mailprogram, men hvis du har Opera
> mini, kan du i hvert fald bruge webmail.

Og det var så en svipser. Jeg mente Googlegroups.

--
Bertel