Bluetooth version ???
Fra : Koeffe

Dato : 20-10-06 17:20

Jeg har lige fået mig en Nokia 6230i telefon, og skulle så
ud og købe mig noget Bluetooth dongle til min PC, så jeg kan
synkronisere. Så fortalte de mig at der var flere versioner
af Bluetooth. Jeg vidste ikke hvilken version jeg skulle
bruge så jeg måtte gå igen.

Skal jeg bruge version 1.2 eller 2.0 til min Nokia 6230i?

--
Koeffe

Fra : Steen

Dato : 20-10-06 18:14

version 1,2

Fra : Koeffe

Dato : 20-10-06 18:33

version 1,2

-----

sikker? Det er da mærkeligt man ikke kan finde noget om det
i telefonens brugervejledning....

--
Koeffe

Fra : Gadunka

Dato : 20-10-06 18:45

Koeffe den 20-10-2006 19:32:
Det er da mærkeligt man ikke kan finde noget om det
> i telefonens brugervejledning....

Ku forestille mig at manualen blev skrevet dengang Bluetooth var = 1.2
Så altså ikke noget at differentiere i forhold til dengang.

Jeg har en X-micro ver 2.0 Bluetooth dongle som har virket med både 1.2
og 2.0 bluetooth telefoner (dog kun SE telefoner)

Fra : Gadunka

Dato : 20-10-06 18:36

Steen den 20-10-2006 19:13:
> version 1,2

Øhh var det ikke bedst at Koeffe købte en dongle med ver. 2.0 som jo er
standard. Så skal han jo ikke købe en ny når han skifter tlf næste gang
og gerne vil ha bluetooth med max speed.

eller har jeg misforstået noget?

Fra : Koeffe

Dato : 20-10-06 18:43

"Gadunka" <not@t.all> skrev i en meddelelse

> [...]
| standard. Så skal han jo ikke købe en ny når han skifter
tlf næste gang
| og gerne vil ha bluetooth med max speed.

Ok så telefonen er kun lavet til 1.2's hastighed, men hvis
jeg køber en 2.0 dongle, så er den
hastigheds-bagud-kompatibel, og kan godt virke med min tlf,
selvom jeg så kun kører med 1.2 hastighed?

Altså ligesom med USB1 og USB2 ?

--
Koeffe

Fra : Gadunka