Flytte data fra 9210 til 9300?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-10-06 15:26

Hvordan flytter man data fra en Nokia 9210 til en Nokia 9300???

Det ville være rarest at det KUN blev smser der blev flyttet over,
men en total overførsel kunne også godt bruges...

Fra : Rasmus O.

Dato : 20-10-06 15:49

> Hvordan flytter man data fra en Nokia 9210 til en Nokia 9300???

Hej Henrik,
Der medfølger et lille program til 9300'en, som du overføre til 9210'en
via infrarød, nemt og enkelt, det er lykkedes for mig!!
"alt" bliver overført til 9300'en!!

Mvh & god weekend
Rasmus O.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-10-06 16:41

"Rasmus O." <rasmuso@SLETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der medfølger et lille program til 9300'en, som du overføre til 9210'en
> via infrarød, nemt og enkelt, det er lykkedes for mig!!

Ok, men kan man ikke vælge om det er Meddelelser, Kontakter eller?

Og hvad hedder programmet???

Henrik

Fra : Rasmus O.

Dato : 20-10-06 16:53

> Ok, men kan man ikke vælge om det er Meddelelser, Kontakter eller?
>
> Og hvad hedder programmet???

"Snuppet" fra Nokias hjemmeside, hvor der er masser af info!!
Q: How can I transfer data from my Nokia 9200 series Communicator to my
Nokia device?
A: Your Nokia device includes a Data mover application that you can use to
transfer data from a Nokia 9200 series Communicator to your Nokia device.

To transfer data:
1. Select Desk > Tools > Data mover.
2. Press Continue transfer.
3. Activate infrared in both devices, make sure that the infrared ports of
the devices are facing each other, and press Continue.
4. Follow the instructions on your device screen.

Held & Lykke
Rasmus O.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-10-06 17:15

> [...]
> the devices are facing each other, and press Continue.
> 4. Follow the instructions on your device screen.

Takker, tjekker det lige ud

Henrik

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 21-10-06 23:26

eeeh, ville det ikke bare være nemmere at gemme dine sms'er på sim kortet og
så flytte det over i den nye mobil?

--

Mvh Jan

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Rasmus O." <rasmuso@SLETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Takker, tjekker det lige ud
>
> Henrik

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-10-06 03:48

10.000 sms'er?

Det bliver en laaaaaaaaang dag

Henrik

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 22-10-06 10:17

> 10.000 sms'er?
>
> Det bliver en laaaaaaaaang dag
>
> Henrik

AV:) den var værre:(

Jeg stødte engang på et program der hed Mobile phonetools og med det kunne
man lave backup af hele telefonen inkl. sms'er. Prøver lige om jeg kan finde
et link til det da de gav en prøversion med fuld adgang til alle ting. Ved
så ikke om det duer til din mobil, men det duede fint til mine Motorola A920
og A835.

Mvh

Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 22-10-06 11:42

Det er det her
http://www.mobile-master.com/features/feat_01_supported_phones.html men din
mobil er desværre ikke understøttet, har dog fundet noget andet:

For din 9300: http://www.opm-2.com/Symbian/

For din 9210:
http://shop.my-symbian.com/PlatformProductDetail.jsp?siteId=695&osId=99&jid=76B24AX76X7FX8XC5E132EE3BA6EF75C&platformId=4&productType=2&productId=186170§ionId=6086&catalog=20&topSectionId=-1
ikke lige det du ønskede men alle dine sms'er bliver gemt som en txt fil.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-10-06 20:23

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> wrote in message
> eeeh, ville det ikke bare være nemmere at gemme dine sms'er på sim
> kortet og så flytte det over i den nye mobil?

Nej for den mulighed har man ikke i communicator modellerne, og ville være
en noget tåbelig måde ;)

--
MVH.
N_B_DK