SE Z550i
Fra : Jan

Dato : 16-10-06 22:54

Hej

Overvejer at købe ovenstående telefon.
Er der nogen som har nogen erfaring med den?

mvh
Jan

Fra : Kostas

Dato : 17-10-06 08:21

"Jan" <jsle@hotmail.com> wrote in news:4533ff76$0$2086
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hej
>
> Overvejer at købe ovenstående telefon.
> Er der nogen som har nogen erfaring med den?
>
> mvh
> Jan

Yep det har jeg.

Meget tilfreds med den. Gik fra en w810i og "ned" i z550i. Kun pga det er
en klap telefon.

Eneste kritikpunkter jeg har er knapperne som ikke er for gode når man
gerne vil skrive en hurtig sms. Derudover kan man ikke for godt åbne den
med en hånd (eller jeg kan ikke...)

Man får en god telefon der kan det den skal uden at imponere helt vildt.
Batterietholder ret godt selvom den ikke altid kan blive enig med sig selv
om hvor meget der er tilbage.

mvh

Kostas