Navigations-software til Symbian
Fra : Jan Tønder

Dato : 16-10-06 20:54

Hej.

Nogen der kan fortælle hvad der findes af kompatibel navigations-software
til Symbian 9.1/UIQ 3.0?

Jeg ved man kan bruge Wayfinder, men synes ærlig talt grafikken er for
ringe.

Mvh Jan T

Fra : Kim

Dato : 17-10-06 17:37

Jan Tønder wrote:
> [...]
> navigations-software til Symbian 9.1/UIQ 3.0?
>
> Jeg ved man kan bruge Wayfinder, men synes ærlig talt grafikken er for

Tomtom 6 er kompatibel med UIQ 3.0 og er testet på M600 og P990.
Softwaren følger med på DVD'en selvom Tomtom ikke nævner noget om dette.

Mvh Kim

Fra : Jan Tønder

Dato : 17-10-06 20:06

> Tomtom 6 er kompatibel med UIQ 3.0 og er testet på M600 og P990.
> Softwaren følger med på DVD'en selvom Tomtom ikke nævner noget om dette.
>
> Mvh Kim
OK, det lyder spændende - hvilken DVD mener du (måske dumt spørgsmål)?

Fra : Kim

Dato : 19-10-06 17:58

> OK, det lyder spændende - hvilken DVD mener du (måske dumt spørgsmål)?

Denne her:
http://www.tomtom.com/products/section.php?ID=260&Section=393&Category=2&Lid=1