Command & Conquer Generals
Fra : Elmer Fjort

Dato : 29-11-06 23:12

Efter lang tid på hylden, fik jeg lyst til at spille det igen.
Da jeg synes de originale baner er for velkendte, har jeg hentet
nogle uoriginale. Selvom jeg mener at have fuldt vejledningen på hvordan jeg
skal
"installere" dem kan jeg ikke få dem frem i spillet.
De forskelige baner har jeg lagt i hvert sit lille bibliotek, under MAPS.
Hvad gør jeg forkert, siden jeg ikke kan se dem??

På forhånd tak!

Elmer

Fra : Hagar

Dato : 30-11-06 02:10

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> De forskelige baner har jeg lagt i hvert sit lille bibliotek, under MAPS.
> Hvad gør jeg forkert, siden jeg ikke kan se dem??

UHADA, det er godt nok lang tid siden jeg har spillet det, men jeg husker da
at jeg havde "hjemmelavede" baner til, og jeg mener man bare skal smide dem
ind i mappen maps, og ikke i underbiblioteker, eller er der noget med at de
skal ind i en helt anden mappe under dokument and settings, jeg husker det
ikke.

Hagar

Fra : Desserten

Dato : 30-11-06 10:47

> [...]
> dem ind i mappen maps, og ikke i underbiblioteker, eller er der noget med
> at de skal ind i en helt anden mappe under dokument and settings, jeg

Du har ret...Elmer skal ind i sin dokumentmappe.........der inde ligger et
dir der hedder noget med Command and Conq.../ Maps..............der inde
skal de ligge i hvert sit lille dir !!

Fra : Elmer Fjort

Dato : 30-11-06 11:41

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> skrev i en meddelelse

> Du har ret...Elmer skal ind i sin dokumentmappe.........der inde ligger et
> dir der hedder noget med Command and Conq.../ Maps..............der inde
> skal de ligge i hvert sit lille dir !!

Så lykkedes det!

Det var ikke sådan lige at gennemskue at programmet også havde smidt en
mappe med samme
navn i et andet bibliotek. Nu virker det fint. Så jeg siger tak for
hjælpen.

Elmer

Fra : Elmer Fjort

Dato : 30-11-06 16:07

> [...]
> mappe med samme
> navn i et andet bibliotek. Nu virker det fint. Så jeg siger tak for

Nu fik jeg banerne på plads, men jeg vil da også gerne have lidt modstand.
Det vildeste "fjenden" har sendt imod mig var 3 mænd. Nogen som ved om jeg
kna trikke spillet til at
yde modstand. Har sat fjenden til Hard, men ligemeget hjalp det.

Elmer

Fra : Desserten

Dato : 30-11-06 20:34

> [...]
> jeg kna trikke spillet til at
> yde modstand. Har sat fjenden til Hard, men ligemeget hjalp det.

Det er den der har "lavet" banen der ikke har lavet den med AI ( Artificial
Intelligence ) .............jeg kan kun sige......prøv at hente andre baner,
der er masser af baner derude med rigtig god modstand !!

Fra : Elmer Fjort

Dato : 30-11-06 21:45

> Det er den der har "lavet" banen der ikke har lavet den med AI (
> Artificial Intelligence ) .............jeg kan kun sige......prøv at hente
> andre baner, der er masser af baner derude med rigtig god modstand !!

Du skulle vel ikke have et link??

Elmer

Fra : Desserten

Dato : 01-12-06 08:32

> [...]