Musik som afrodisiak?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-10-06 01:21

Er der noget musik, bestemte sange/numre som giver dig lyst til sex eller at
putte/nusse, når du lytter til det?

Selv oplever jeg det mest med musik der giver mig lyst til at "putte og
nusse", f.eks. Carpenters "Youch me when we're dancing" eller Sade's "By
your side" - som jeg har lyttet til i aften

Fra : Benny den niende

Dato : 22-10-06 11:15

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> nusse", f.eks. Carpenters "Youch me when we're dancing" eller Sade's "By
> your side" - som jeg har lyttet til i aften

jaja - klart - nemlig den baggrundsmusik der ofte er på pornofilm....

jeg er dog ikke altid sikker på at det er musikken

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-10-06 12:21

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> jaja - klart - nemlig den baggrundsmusik der ofte er på pornofilm....
>

> jeg er dog ikke altid sikker på at det er musikken

*hehe*

Støn kan vel også være en slags musik - i hvert fald i nogens ører

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-10-06 20:45

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> *hehe*
>
> Støn kan vel også være en slags musik - i hvert fald i nogens ører

NOgle tøser stønner som en drøm mens andre bare skulle have holdt munden
lukket. lol

Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-10-06 21:06

Brian Olesen wrote:

> NOgle tøser stønner som en drøm mens andre bare skulle have holdt
> munden lukket. lol

Synes sidstnævnte er i flertal i det jeg har set ..

/FL

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-10-06 21:14

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Synes sidstnævnte er i flertal i det jeg har set ..

Heheh ok, men jeg tænkte nu på piger i virkeligheden.

de fleste af dem på film de er nogle skabekrukker.

Brian
Brian

Fra : Benny den niende

Dato : 22-10-06 21:24

Frank Leegaard wrote:

> Synes sidstnævnte er i flertal i det jeg har set ..
>
> /FL

er du døv, siden det er noget du har set?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-10-06 16:29

Benny den niende wrote:

> jaja - klart - nemlig den baggrundsmusik der ofte er på pornofilm....

Jeps .. Der er der for en enkelt gangs skyld noget der kan leve op til
betegnelsen muzak, som ellers var gået af mode

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-10-06 15:54

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> Er der noget musik, bestemte sange/numre som giver dig lyst til sex
> eller at putte/nusse, når du lytter til det?

Dire Straits - Telegraph Road. Så får man helt lyst til at lege kanin.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Steen Johansen

Dato : 22-10-06 19:14

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> Dire Straits - Telegraph Road. Så får man helt lyst til at lege kanin.

> [...]
Mon du elsker mig stadigt Klaus Jørgen
er jeg stadigt den samme for dig
lille jeg går på gården og venter
det lille brev, der skulle komme fra dig.
I Amerika skulle du starte en fabrik der lavede leverpostej
MkH Steen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-10-06 16:27

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> og nusse", f.eks. Carpenters "Youch me when we're dancing" eller
> Sade's "By your side" - som jeg har lyttet til i aften

Synes mere at have associationer fra musik man hørt medens man har elsket
med en kær kæreste. Det er ikke musikken i sig selv - men sammenhængen.

/FL

Fra : Tony

Dato : 22-10-06 16:28

> [...]
> nusse", f.eks. Carpenters "Youch me when we're dancing" eller Sade's "By
> your side" - som jeg har lyttet til i aften

Hej igen Nuslepige.

Jeg skal love for at du har haft travlt, med dine hjemmeopgaver fra Joan
Ørtings sexskole

Håber at du har fået noget '' inputs '',også selvom du har ''siddet og
savnet en legekammerat ''

Hvad jeg har leveret af ''inputs'', mens jeg har været på ferie, skal jeg
nok forskåne gruppen for, men det var i hvert fald ikke noget som foregik på
min pc.

Nå, men ang. musik som tændsats, har jeg ingen specielle grupper/numre jeg
lytter til, sålænge kvinden bare er dejlig varm,våd,og villig, behøver jeg
ingen ''forstyrende'' elementer, til at komme i den rette stemning.

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-10-06 16:29

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> og nusse", f.eks. Carpenters "Youch me when we're dancing" eller
> Sade's "By your side" - som jeg har lyttet til i aften

Jeg synes din ægløsning har været noget langvarig den her gang?

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 22-10-06 18:45

Frank Leegaard wrote:

> Jeg synes din ægløsning har været noget langvarig den her gang?
>

> /FL

ROFL

Fra : ThomasB

Dato : 22-10-06 19:14

> Jeg synes din ægløsning har været noget langvarig den her gang?

Det hedder overgangsalder..

Fra : Steen Johansen

Dato : 22-10-06 19:11

> [...]
> nusse", f.eks. Carpenters "Youch me when we're dancing" eller Sade's "By
> your side" - som jeg har lyttet til i aften

I can get no satsfaktion
I can get no satsfaktion
I can get no satsfaktion
I can get no satsfaktion
And I try
And I try
And I try
And I try

ÅÅÅÅÅIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAA Plump-- Hakke hakke
og så er spillet ude og der er tid til andet
MkH Steen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-10-06 19:44

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Er der noget musik, bestemte sange/numre som giver dig lyst til sex eller
> at putte/nusse, når du lytter til det?

Ja da, men det er nu nok mest fordi det var det musik vi spillede når
kærsten var på besøg på kollegieværelset:
Prince: Purple Rain
Sade: Promise, Diamond Life
Suzanne Vega: Solitud Standing

Men der er også kommet musik, hvor det primært var musikker der satte
stemningen:
Natalie Imbruglia: Left of the Middle, speciale Torn
Oasis: (Whats the Story) Morning Glory, specielt Wonderwall
Dido: No Angel, specialet Here With Me

Og så er der bare en masse musik som minder os om dengang vi var unge...

Lars

Fra : Benny den niende

Dato : 22-10-06 21:23

Lars Wagner Hansen wrote:
> [...]
> Dido: No Angel, specialet Here With Me
>
> Og så er der bare en masse musik som minder os om dengang vi var unge...

bror Kalles Kapel?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 22-10-06 22:21

> [...]
> nusse", f.eks. Carpenters "Youch me when we're dancing" eller Sade's "By
> your side" - som jeg har lyttet til i aften

Åh, ja - Dire Straits - så lige at de var blevet nævnt *suk*

Inden der gik lidt "pop" i dem - der var de guld.

"Communique" (min favorit)
"Angel of Mercy"
"Hand in Hand"
"Once upon a time in the west"

*Mmmmmmmm*

Fra : ThomasB

Dato : 23-10-06 00:09

> Åh, ja - Dire Straits - så lige at de var blevet nævnt *suk*

Jeg skal ikke høre mange af hans guitarsoloer, før jeg er færdig..