S/M?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-10-06 18:28

Hvad lægger "du" i begrebet S/M?

- og synes "du" det er godt eller skidt?

- og hvorfor?

Fra : ThomasB

Dato : 17-10-06 18:34

nusle nuslesen skrev:
> Hvad lægger "du" i begrebet S/M?
>
> - og synes "du" det er godt eller skidt?
>
> - og hvorfor?

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om psykologien bag S/M - hvad får folk
til det?

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 17-10-06 18:40

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om psykologien bag S/M - hvad får
> folk til det?

Er der nu noget galt i et kunne lide at få et par på kassen i ny og næ?

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 14:18

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nu noget galt i et kunne lide at få et par på kassen i ny og næ?

Ja det gør sgu da pisse ondt

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-06 16:01

> "Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det gør sgu da pisse ondt
Én schlager hed

"Rør ved mig, så jeg føler at jeg lever"

Fra : Benny den niende

Dato : 19-10-06 21:45

ThomasB wrote:
> "Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det gør sgu da pisse ondt

du ka sku da bare slå igen

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : ThomasB

Dato : 20-10-06 01:17

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> du ka sku da bare slå igen

Det gør sgu da også pisse ondt.

Fra : Benny den niende

Dato : 20-10-06 10:06

ThomasB wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse
>
> Det gør sgu da også pisse ondt.

brug et brædt

Fra : ThomasB

Dato : 20-10-06 11:52

> brug et brædt

Det gør da også pisse ondt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-10-06 18:50

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om psykologien bag S/M - hvad
> får folk til det?

Hvorfor vil du vide det? Dén slags indsigt kan da ødelægge enhver fornøjelse
ved at give en endefuld

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 14:19

> Hvorfor vil du vide det? Dén slags indsigt kan da ødelægge enhver
> fornøjelse ved at give en endefuld

ROFL!

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-06 16:01

> ROFL!

Jeg ville foretrække at spanke , hvis pigen havde antydet at hun var
lidt masochist - modne menneker kan snakke om ALT

Voldtager JEns Bruun også - og ved han at usenetskriveri kan bruges
som indicie, hvis han havner i retten.?

Fra : Benny den niende

Dato : 19-10-06 21:41

Jens Bruun wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Hvorfor vil du vide det? Dén slags indsigt kan da ødelægge enhver fornøjelse
> ved at give en endefuld

ja gudfader... tæve konen mens der kører en eller anden freudiansk film
i hovede....

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-10-06 11:59

ThomasB wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om psykologien bag S/M - hvad får folk
> til det?

Det handler slet ikke om psykologi men om fysiologi og biokemi. Prøv at
læse lidt om endorfiner, kroppens hjemmebryggede opium.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 14:17

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Det handler slet ikke om psykologi men om fysiologi og biokemi. Prøv at
> læse lidt om endorfiner, kroppens hjemmebryggede opium.

Nu skal der jo en god portion psykologi til at frigive endorfiner (spørg
bare en lottovinder), og det kunne være interessant at kende psykologien.
Måske kan man udnytte denne viden til andre formål end SM?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-06 16:04

> [...]
> (spørg bare en lottovinder), og det kunne være interessant at kende
> psykologien. Måske kan man udnytte denne viden til andre formål end

Disse lykkemolekyler forstår vi intet om og intet kan bruges til noget
gavnligt vedr metafor-charlataneriet hos lægevidenskaben

Det er modeord og tomt

Tilsvarende med cortisol og immunforsvar - en god model men ubrugelig
vedr lægemidler

Amfetamin og al anden "soma" har bivirkninger .

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-06 16:41

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Det handler slet ikke om psykologi men om fysiologi og biokemi. Prøv
> at læse lidt om endorfiner, kroppens hjemmebryggede opium.

Fortæl hvad du har læst, som kan BRUGES TIL NOGET

Fra : Steen Johansen

Dato : 21-10-06 20:28

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om psykologien bag S/M - hvad får
> folk til det?

Jeg mødte en i svømmehallen og om aftenen hjemme hos hende og hun ville have
smæk
Jeg var ikke med på iden, men havde det været i dag: Uhau U ha sagde
abekatten da den kom ud af hønsehuset med fjer på tissemanden
Hun havde gået som Anders And de næste 3 uger hvis det havde været i dag
MvH Steen

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-10-06 20:40

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message

> [...]
> abekatten da den kom ud af hønsehuset med fjer på tissemanden
> Hun havde gået som Anders And de næste 3 uger hvis det havde været i

Græd ikke over spildt mælk. Jeg sagde engang i min pure ungdom nej til et
tilbud om en Ménage à trois med to søde, meget unge piger. Havde det været i
dag, havde jeg slet ikke kunne gå i de efterfølgende tre uger.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den niende

Dato : 21-10-06 21:34

Jens Bruun wrote:
> [...]
> tilbud om en Ménage à trois med to søde, meget unge piger. Havde det været i
> dag, havde jeg slet ikke kunne gå i de efterfølgende tre uger.

næh man blir vel ældre - men tre uger mellem ejakulationerne er nu lang tid.

Fra : Nosex

Dato : 21-10-06 22:40

Benny den niende <3gange3@fire.plus.fem> wrote in

> næh man blir vel ældre - men tre uger mellem ejakulationerne er nu
> lang tid.

Vist kun psykisk, ikke fysisk. Det er jo ikke sådan at trykket stiger i
pungen. Ubrugt sæd forsvinder af sig selv. Så mænd kan sagtens leve uden at
få udløsninger.
Der er ingen undskyldninger!

Fra : ThomasB

Dato : 21-10-06 23:23

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Vist kun psykisk, ikke fysisk. Det er jo ikke sådan at trykket stiger i
> pungen. Ubrugt sæd forsvinder af sig selv. Så mænd kan sagtens leve uden
> [...]

5 kr på at sdsf kommer med et indlæg nu...

Fra : Steen Johansen

Dato : 22-10-06 19:21

> [...]
> tid.
>

> --
> Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.

B9 Ikke ilde sagde Persille

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 17-10-06 19:15

On Tue, 17 Oct 2006 19:28:29 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Hvad lægger "du" i begrebet S/M?

Dominans. Ikke nødvendigvis smerte. Men at man underkaster sig. S/M
kan dække over temmelig mange ting :)

>- og synes "du" det er godt eller skidt?

Godt.

>- og hvorfor?

Det giver variation og tænder mig :)

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk
http://infantilism.org http://skriftestolen.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 21:47

nusle nuslesen wrote:
> Hvad lægger "du" i begrebet S/M?
>
> - og synes "du" det er godt eller skidt?
>
> - og hvorfor?

Jeg skal indrømme at det hverken tænder mig at dominere eller bliver
domineret - så jeg er vist den helt forkerte at spørge.

Derfor kan jeg heller slet ikke sætte mig ind i problematikkerne

/FL

Fra : Ulvir

Dato : 17-10-06 21:58

Frank Leegaard wrote:

> Jeg skal indrømme at det hverken tænder mig at dominere eller bliver
> domineret - så jeg er vist den helt forkerte at spørge.

Og den den helt forkert at svare..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 22:44

Ulvir wrote:

> Og den den helt forkert at svare..

Nixen bixen .. for elllers bliver det tavse flertal taget til indtægt for
holdninger de ikke har.

/FL

Fra : enkvinde

Dato : 17-10-06 21:57

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hvad lægger "du" i begrebet S/M?
>
> - og synes "du" det er godt eller skidt?
>
> - og hvorfor?

Hmmm... altså kæreste nusle, du kunne lige så godt have spurgt "Hvad synstes
du om flæskesteg? Er det godt eller skidt og hvorfor syntes du sådan"

Som en "garvet" S/m udøver vil jeg i stedet tillade mig at stille dig
spørgsmålet. HVAD er det egentlig du helt konkret vil vide og hvad vil du
bruge den viden til ?

Hilsen Eva

Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-10-06 22:52

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmmm... altså kæreste nusle, du kunne lige så godt have spurgt "Hvad
> synstes du om flæskesteg? Er det godt eller skidt og hvorfor syntes du
> sådan"

Well - S/M og flæskesteg... jeg ser det for mig *G*

> Som en "garvet" S/m udøver vil jeg i stedet tillade mig at stille dig
> spørgsmålet. HVAD er det egentlig du helt konkret vil vide og hvad vil du
> bruge den viden til ?

Tja, jeg ville sætte lidt fut i gruppen, og har lige set en debat om dette
andet steds.

Så tænkte jeg, at vi kunne også tage den her.

Hvad jeg vil vide?

Hmmm... jeg kunne faktisk godt tænke mig at vide, hvor udbredt det er. Altså
hvor mange der tænker på det, og tænder på det - og hvilken form deres ideer
tager osv.

Hvad jeg vil bruge det til?

Viden - jeg har lyst til at finde ud af, om S/M er for de få eller for de
mange osv.

Fra : enkvinde

Dato : 18-10-06 00:30

> [...]
>
> Hvad jeg vil bruge det til?
>
> Viden - jeg har lyst til at finde ud af, om S/M er for de få eller for de

Hej Nusle

Jamen, så tager vi den da bare ud fra dine konkrete spørgsmål*s*

"Hvor udbredt er S/m?".... Hmm, jeg kender ikke tal for hvor udbredt S/m som
seksualitet er og jeg tvivler stærkt på, at selv hvis tallene findes, at de
så viser det reelle billede. Når jeg tvivler, så er det ud fra min erfaring
om, at rigtig mange som bliver spurgt, om de tænder på S/m, skynder sig at
svare "Nej, det gør jeg ikke"

Et sådan svar skal ses i lyset af, at S/m for ikke så mange år siden,
faktisk var at finde på listen over psykiske lidelser. Og hvem ønsker at
blive sat i bås med psykiske lidelser *S*

Men spørger man på en anden og mere åben facon, feks. "Har du fantasier om
at blive bundet til sengen og blive elsket vildt og inderligt af din
partner?" så er svarene nogen helt andre. Så er der lige pludselig rigtig
mange, som har disse lyster

Så, jeg er ikke i tvivl.... S/m er for de mange. Men... der er jo altid et
"men"... At indgå i et SUNDT S/m forhold, kræver stor mental udvikling. Det
er ikke noget man "bare" gør, eller starter med at udforske meget tidligt i
sin seksualitet. Derfor kræver det også en vis alder/modenhed, at kaste sig
ud i S/m, hvilket så indskrænker gruppen af mennesker, som udøver denne form
for avanceret sex.

I mine øjne er S/m en udvikling af seksualiteten. For mig en helt naturlig
udvikling, hvis man er et nysgerrigt åbent seksuelt væsen.

På min hjemmeside om S/m beskriver jeg det således.... " Personligt har jeg
svært ved at forstå, at man skal blive i missionærstillingen hele sit liv,
hvis man vil betegnes som værende såkaldt "normal". Hvad normalt er der i at
gå i stå? For mig vil det svare til at blive ved den trehjulede cykel og
ikke stræbe efter at få een på to hjul, en knallert, kørekort og en bil.

Ikke en hvilken som helst bil... Jo, i starten skal den bare have 4 hjul og
kunne køre, men lur mig om ikke jeg drømte om at få en lækker bil, med
læderindtræk og metallak."

Men fordi man ikke har alderen til bilen med læderindtræk, kan man jo godt
have drømmene

Hilsen Eva

Og P.S... til de nysgerrige... min hjemmeside om S/m findes på adressen
www.DenSMukkeGuide.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-10-06 12:05

enkvinde wrote:
[...]
> [...]
> om, at rigtig mange som bliver spurgt, om de tænder på S/m, skynder sig at

Ja, det er jo skidehamrende farligt at svare anderledes.

Som kvinde risikerer du øjeblikkeligt at blive inviteret til at besøge
mandens domicil og afprøve noget af hans legetøj.

Og som mand risikerer man at blive kassificeret som skingrende
psykopatisk, hvilket reducerer ens scorechancer til nul hos alle de
kvindfolk som er tilstede og overhører svaret - samt evt andre
kvindfolk, hvis ens svar kommer til at cirkulere som sladder.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Høstblomsten

Dato : 21-10-06 10:20

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[snip]

> Hilsen Eva
>
> Og P.S... til de nysgerrige... min hjemmeside om S/m findes på adressen
> www.DenSMukkeGuide.dk

Tak for linket ..jooo, jeg *er* sundt nysgerrig!
Dejligt at læse endnu en smuk, sober, informativ hjemmeside om S/M!
Tak for det store arbejde, du utvivlsomt har lagt i hjemmesiden

Go'e hilsner fra
~ Høstblomsten ~

Fra : nusle nuslesen

Dato : 21-10-06 14:11

> [...]

> faktisk var at finde på listen over psykiske lidelser. Og hvem ønsker at
> blive sat i bås med psykiske lidelser *S*

Du har nok ret

> [...]
> at blive bundet til sengen og blive elsket vildt og inderligt af din
> partner?" så er svarene nogen helt andre. Så er der lige pludselig rigtig

Netop

> [...]
> læderindtræk og metallak."
>

> Men fordi man ikke har alderen til bilen med læderindtræk, kan man jo godt

Netop *S*

> Og P.S... til de nysgerrige... min hjemmeside om S/m findes på adressen
> www.DenSMukkeGuide.dk

Dejlig side, som jeg har kigget på mange gange de sidste par dag.

Tak for linket

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-10-06 12:02

nusle nuslesen wrote:

> Tja, jeg ville sætte lidt fut i gruppen, og har lige set en debat om dette
> andet steds.

Det har også været mit indtryk fra de seneste dage: At du forsøger at
skabe en modvægt til off-topic trådene.

> [...]
> hvor mange der tænker på det, og tænder på det - og hvilken form deres ideer

Jeg tror ikke det er ret mange der tænder på S/m. Der er sikkert en del
kvinder der tror at de fantaserer om S/m, men mange af dem fantaserer i
virkeligheden om noget helt andet.

Dybest set så skal man vel næsten have prøvet endorfinsuset før man
reelt kan tænde på det.

> Hvad jeg vil bruge det til?
>
> Viden - jeg har lyst til at finde ud af, om S/M er for de få eller for de
> mange osv.

Næsten alle kan sandsynligvis blive høje af endorfiner. Bare se på
motionsløbere, især fok der begår marathon eller ironman. Desuden er der
ingen problemer med S/m i forhold til politisk korrekthed.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-06 02:18

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Som en "garvet" S/m udøver vil jeg i stedet tillade mig at stille
> dig spørgsmålet. HVAD er det egentlig du helt konkret vil vide og

Den virkelig vise / er den der forstår/
at forstå også den/ som han ikke forstår.

Mine forældre skjulte deres skænderier for os børn, men jeg har haft
mange interessante verbale fights med partnere og DET ER SÅ RART, NÅR
DET HOLDER PÅ, om kondiløbere siger
Fight Club film om par-skænderier kunne blive intelligent porn

Jens Bruun har ikke ret i at det behøver ødelægge sjov smerteleg at
man har teori om underbevidstheens finurligheder hos os barnlige
gemytter -
- der ofte tænder på det I FANTASIEN, men som måske aldrig vil nyde
det i virkeligheden

Hvis en dominoherskerinde gider binde mig og piske mig og især håne
mig intelligent, så GIDER HUN MIG. Det er smigrende. Mange parforhold
er om facade - fremmedgørende
Rør ved mig så jeg føler jeg lever, lyder schlager men mange piger
provokerer til tæv så de de føler de betyder noget for partneren og
kan se at han ikke kan undvære dem - det var måske kærlighedEN i deres
barndomshjem og helt OK
Søren Krarup har ret i at stat ikke skal blande sig i andet
revelsesret end den skadestuekrævende, som straffeloven allerede tager
sig fint af.

At en slavetøs tåler pisler eller blot ventetid og altid er parat,
booster også partnerens ego. Magt er central i sexleg - og man lærer
ikke at spille poker, hvis mn ikke bruger riogtige penge

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-06 02:18

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
> Hvad lægger "du" i begrebet S/M?
>
> - og synes "du" det er godt eller skidt?
>
> - og hvorfor?
Pikant leg, om dominans, rollespil evt smerter og bondage

Afveksling fryder

Da jeg har fået Selectorbox ser jeg nu mee UK-Playboy end
Hustler-vulgariteterne

De varierer interessant med intelligente handlinger, parties, piger
der gør sig kostbare, sexede madorgier osv

Selv superluksusen - piger uden silikone i sig optræder, nam nam

- men aldrig porn om det ultimativt ophidsende og æggende og
smigrende -

- piger der kræver sex FOR AT FÅ BØRN

Sært at dette ophidsene emnt er tabu , sel når snart alle andre
variationer er brugt op

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-10-06 11:58

nusle nuslesen wrote:
> Hvad lægger "du" i begrebet S/M?

Irrelevans. Eller måske distraktion, fra det som er væsentligt.

> - og synes "du" det er godt eller skidt?

Ingen af delene. S/m handler om hvad man gør ved hinanden, i stedet for
det som er langt mere vigtigt, nemlig måden man gør det på.

> - og hvorfor?

Fordi jeg går ind for præcist sprog, da det er forudsætningen for
intelligent og effektivt kommunikation.

Selvfølgelig er der et behov for at kunne kommunikere upræcist og/eller
tvetydigt, især mellem mand og kvinde, men *ikke* når det gælder
seksuelle præferencer. Der er klarhed altid at foretrække.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org