Hvorfor?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-10-06 22:29

- hvorfor læser/skriver lige netop "du" herinde?

- hvad ønsker/forventer "du" at få ud af det?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 22:57

nusle nuslesen wrote:
> - hvorfor læser/skriver lige netop "du" herinde?

Kedsomhed....

> - hvad ønsker/forventer "du" at få ud af det?

Indsigt i andre menneskers tanker om diverse emner.

/FL

Fra : Elskeren

Dato : 17-10-06 08:23

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Kedsomhed....

> Indsigt i andre menneskers tanker om diverse emner.
>
> /FL

det samme her.

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 17-10-06 06:19

On Mon, 16 Oct 2006 23:28:55 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>- hvorfor læser/skriver lige netop "du" herinde?

Fordi sex i alle former interesserer mig, og har interesseret mig
siden jeg kunne læse.

>- hvad ønsker/forventer "du" at få ud af det?

At kunne hjælpe andre og få inspiration til vores egne lege.

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk
http://infantilism.org http://skriftestolen.dk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-10-06 18:05

<babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi sex i alle former interesserer mig, og har interesseret mig
> siden jeg kunne læse.

> At kunne hjælpe andre og få inspiration til vores egne lege.

Meget lig hvad jeg selv tænker.

Jeg er her, fordi sex interessere mig og ligeså relationen mellem
mand/kvinde (eller mand/mand eller kvinde/kvinde).

- og jeg forventer (håber) at kunne lære nyt, få udvidet min horisont eller
bare få lejlighed til at tænke tingene igennem en gang til.

Fra : sdsf

Dato : 17-10-06 10:14

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
>- hvorfor læser/skriver lige netop "du" herinde?
For at give gode råd, og på den måde hjælpe andre mennesker.

> - hvad ønsker/forventer "du" at få ud af det?
Respekt.

Fra : Brian Olesen

Dato : 17-10-06 15:27

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> For at give gode råd, og på den måde hjælpe andre mennesker.

> Respekt.

Interessant!

Brian

Fra : sdsf

Dato : 17-10-06 16:18

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Interessant!

Ja Brian, det er netop interessant.
Gruppen her er det nærmeste man kommer noget der ligner
"Drengene fra Angora", her er fyldt med herlige episoder.
Som f. eks. når du forklare om hvordan du tænder på
utroskabssex og astrologi, eller når Nusle bobler over med
fortællinger om hvordan hun renser kanalen med klyx, før hun
har numse-sex med purunge jyde-knøse.
Eller indblik i hvordan det går med BoMMs planlægning
af at filme når BW kravler op i BoMMs sengen for at
skide den til, når han bliver ramt af akut endetarms-spænding.
Ja, man kunne blive ved.

Fra : Nosex

Dato : 17-10-06 18:58

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in news:4534f3f0$0$182$157c6196
@dreader1.cybercity.dk:

> [...]
> af at filme når BW kravler op i BoMMs sengen for at
> skide den til, når han bliver ramt af akut endetarms-spænding.

Det lyder jo som det rene galehus!

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-10-06 22:44

> Gruppen her er det nærmeste man kommer noget der ligner
> "Drengene fra Angora", her er fyldt med herlige episoder.

Det har den desværre udviklet sig til.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : ThomasB

Dato : 17-10-06 22:46

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det har den desværre udviklet sig til.

Det står dig frit for at komme og deltage i gruppen, så den også bliver som
du vil have.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-10-06 22:32

> Det står dig frit for at komme og deltage i gruppen, så den også
> bliver som du vil have.

Den tid er forbi, men den var god så længe den varede. Nusle prøver i det
mindste at give den en revival, men jeg tror ikke det lykkes.

Jeg blander mig dog alligevel en gang i mellem, når der ikke går for meget
sædblærespænding i den.

Fra : ThomasB

Dato : 19-10-06 00:43

> Den tid er forbi, men den var god så længe den varede. Nusle prøver i det
> mindste at give den en revival, men jeg tror ikke det lykkes.

Selvfølgelig skal det da nok lykkes gruppen at få revival.

> Jeg blander mig dog alligevel en gang i mellem, når der ikke går for meget
> sædblærespænding i den.

Når der mangler seriøse indlæg, bliver der holdt gang i gruppen med
sniksnak.

Som sagt så vil det være en fordel for gruppen, jo flere (seriøse) der
deltager.

Fra : Brian Olesen

Dato : 18-10-06 19:58

> [...]
> af at filme når BW kravler op i BoMMs sengen for at
> skide den til, når han bliver ramt af akut endetarms-spænding.

Lmao!
Godt med lidt fri fantasi ind over.

Mvh. Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 19:51

sdsf wrote:
> For at give gode råd, og på den måde hjælpe andre mennesker.

> Respekt.

Hvis respekt er det man ønsker er usenet nok et af de dårligste steder at
komme. Der er altid een eller anden klovn der gider bruger al sin energi på
netop at nedgøre dine synspunkter.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 17-10-06 13:53

nusle nuslesen skrev:
> - hvorfor læser/skriver lige netop "du" herinde?
>
> - hvad ønsker/forventer "du" at få ud af det?

Er det godt eller skidt, at jeg ikke kan svare på spørgsmålene?

Fra : Per H

Dato : 17-10-06 16:54

<nusle@invalid.com> skrev:

>- hvorfor læser/skriver lige netop "du" herinde?
>
>- hvad ønsker/forventer "du" at få ud af det?

meget intersant spørgesmål.

Jeg tror jeg skriver herinde for at fortælle om mine ønsker og det der
sætter mig igang, på flere områder. Et sted hvor man kan være åben, og
sige præsis hvilke "tossede" fantasier man har.

Og at komme med spørgesmål, når man er i tvilv om noget

Jeg forventer at få respekt, og at tonen er pæn, uanset om man måske i
flere munde ville kaldes for persvers .

Generalt er tonen herinde general dårlig, men ik over for mig endnu..

Og nu skal jeg ud og have aftensmad..

Vh Per

Fra : sdsf

Dato : 17-10-06 17:16

"Per H" <phbyg@SLETprivat.dk> skrev i en meddelelse

> meget intersant spørgesmål.
>
> Jeg forventer at få respekt, og at tonen er pæn, uanset om man måske i
> flere munde ville kaldes for persvers .
Ja, helt generalt er respekten det vigtigste..

> Og nu skal jeg ud og have aftensmad..
Rimming?