Som om vi ikke vidste det ----
Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-10-06 16:16

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article232677.ece

Gad vidst hvem der får dem lavet stadigvæk?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 12-10-06 16:26

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article232677.ece
>
> Gad vidst hvem der får dem lavet stadigvæk?

Der skal nok være nogle - desværre.

Det er simpelthen bare så grimt - især de billige af dem, hvor faconen mest
ligner en frysepose med buler.

Jeg kan til nød forstå dem der får rettet bryster der har forskellig
størrelse.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 12-10-06 16:38

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mest ligner en frysepose med buler.
>
> Jeg kan til nød forstå dem der får rettet bryster der har forskellig

Eller har fået helt fjernet det ene eller begge bryster.

Fra : nana sørensen

Dato : 12-10-06 19:01

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Eller har fået helt fjernet det ene eller begge bryster.

Er det "okay" at få lavet bryster, hvis man slet ikke har nogen fra sarten
af? je gkender en rigtig sød pige der bare kun havde brystvorter og nærmest
lignede en dreng fra siden. Hun fik lavet små b-skåls bryster og elsker dem
og sig selv bedre. Er det forkert?
Jeg syntes altså heller ikke at silikonebryster er flotte. Især ikke dem der
ligner en hudfarvet badebold man har limet på. I ved, de går indad mod
brystet og bliver så bredere.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 12-10-06 19:52

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Er det "okay" at få lavet bryster, hvis man slet ikke har nogen fra sarten
> af?

Det skal jeg ikke kunne sige.

Jeg siger blot, at jeg godt kan forstå de kvinder der får rekonstrueret
deres barm, hvis det ene eller begge bryster er blevet bortopereret.

> jeg kender en rigtig sød pige der bare kun havde brystvorter og nærmest
> lignede en dreng fra siden. Hun fik lavet små b-skåls bryster og elsker
> dem og sig selv bedre. Er det forkert?

Forkert for hvem?

Mig? - det har intet med mig at gøre.

Hende? - det kan jeg ikke vide.

Jeg ved ikke, om jeg ville træffe et lignende valg - som det er nu, har jeg
valgt at være tilfreds med den jeg er - inkl. de bryster jeg nu engang har.

Fra : nana sørensen

Dato : 13-10-06 15:16

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal jeg ikke kunne sige.

Det var et debatspørgsmål, siden alle åbenbart syntes a tsilikonepatter er
vanvittigt vamle. LOL

> Jeg siger blot, at jeg godt kan forstå de kvinder der får rekonstrueret
> deres barm, hvis det ene eller begge bryster er blevet bortopereret.

Det kan jeg også. jeg ville sikkert også få lavet dem, hvis jeg havde mistet
dem. Jeg er jo glad for dem.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 12-10-06 22:00

nana sørensen wrote:

> [...]
> nærmest lignede en dreng fra siden. Hun fik lavet små b-skåls bryster og
> elsker dem og sig selv bedre. Er det forkert?

Ja, men det skal være med måde. De fleste piger kan godt bære en B skål,
medmindre de er meget spinkle. Og så kan meget små bryster iøvrigt også
være dejlige.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : ThomasB

Dato : 13-10-06 00:05

> [...]
> Er det "okay" at få lavet bryster, hvis man slet ikke har nogen fra sarten
> af? je gkender en rigtig sød pige der bare kun havde brystvorter og

Det kvinder nok ikke fatter er, at mænd elsker bryster - ligemeget hvor
små/store de er

> Hun fik lavet små b-skåls bryster og elsker dem og sig selv bedre. Er det
> forkert?

Nææ, det er bare ikke pænt. Folk ser også mest "naturlige" ud med deres
rigtige hårfarve.

> Jeg syntes altså heller ikke at silikonebryster er flotte. Især ikke dem
> der ligner en hudfarvet badebold man har limet på. I ved, de går indad mod
> brystet og bliver så bredere.

Bvadr.. Bare man kan ane et det er sillikone, er det turnoff.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 00:14

> [...]
> rigtige hårfarve.

> Bvadr.. Bare man kan ane et det er sillikone, er det turnoff.

Mjae .. hvad mon kvinder ville synes om mænd med silikoneimplantater.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 13-10-06 00:49

> Mjae .. hvad mon kvinder ville synes om mænd med silikoneimplantater.

Nogle gør nok - og faktisk kan mænd få sillikone ind, så det ser ud som om
de har større (bryst)muskler..

Fra : nana sørensen

Dato : 13-10-06 15:19

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle gør nok - og faktisk kan mænd få sillikone ind, så det ser ud som om
> de har større (bryst)muskler..

Netop. Så et program om det. Operationen gik desværre galt, fordi lægen var
en kvaksalver. Manden endte med bryster.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-10-06 02:01

Den Fri, 13 Oct 2006 01:14:08 +0200 sendte "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> følgende røgsignaler:

>Mjae .. hvad mon kvinder ville synes om mænd med silikoneimplantater.

De vil elske det...efter 10-15 år når silikonen er stivnet.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : nana sørensen

Dato : 13-10-06 15:19

> Mjae .. hvad mon kvinder ville synes om mænd med silikoneimplantater.
>
> /FL

Det findes. Mænd får dem bare i røven, overarmene og på maven.

Fra : nana sørensen

Dato : 13-10-06 15:18

> [...]
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det kvinder nok ikke fatter er, at mænd elsker bryster - ligemeget hvor

Problemer var nærmere at hun ikke følte sig feminin overhovedet og at hun
havde svært ved at elske sine ikkeeksisterende bryster. Kæresterne var
faktisk ligeglade.

> Nææ, det er bare ikke pænt. Folk ser også mest "naturlige" ud med deres
> rigtige hårfarve.

De ser faktisk meget naturlige ud. Selv folk der har været i nærkontakt med
dem kan ikke se eller mærke det.

> Bvadr.. Bare man kan ane et det er sillikone, er det turnoff.

Jeg gramsede engang på et par ff-silikonejader. WOW! Som et alt for
hårdpumpet luftmadras med klumper.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 12:52

> Problemer var nærmere at hun ikke følte sig feminin overhovedet og at hun
> havde svært ved at elske sine ikkeeksisterende bryster. Kæresterne var
> faktisk ligeglade.

Hun virker selvdestruktiv

At få sillikone er den nemme løsning, det svære er at lære at elske sig
selv.
(for andre falder det naturligt - ja næsten "overnaturligt" nemt at elske
sig selv)

> De ser faktisk meget naturlige ud. Selv folk der har været i nærkontakt
> med dem kan ikke se eller mærke det.

Ja, i den "småstørrelse", set i sillikoneperspektiv, ser de ofte naturligere
ud.

> Jeg gramsede engang på et par ff-silikonejader. WOW! Som et alt for
> hårdpumpet luftmadras med klumper.

Forestil dig hvordan en der har haft FF siden ungdommen, kommer til at se ud
som 60årig.. yoiks..

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-06 00:22

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Hun virker selvdestruktiv

OMFG... Here we go again.

> At få sillikone er den nemme løsning, det svære er at lære at elske sig
> selv.
> (for andre falder det naturligt - ja næsten "overnaturligt" nemt at elske
> sig selv)

Hvis du var født uden pik, og du kunne få en hos en plastikkirurg. Ville du
så ikke få en? Jo, du ville. Bild mig ikke ind at du bare ville være glad
og selvfed, og lære at elske din krop, selvom du ikke havde en pik.

> Ja, i den "småstørrelse", set i sillikoneperspektiv, ser de ofte
> naturligere ud.

Jeg har set dem meget tæt på. Jeg havde aldrig gættet at de var fake, hvis
jeg ikke vidste det. Problemer med fake jader tror jeg først opstår, når
huden skal strækkes så meget at de får det der totalt tighte look.

> Forestil dig hvordan en der har haft FF siden ungdommen, kommer til at se
> ud som 60årig.. yoiks..

ikke fedt... jeg tror også at man får seriøse rygproblemer med tiden. Det
ville svare til at jeg tog en god fyldt nettopose og gaffaede den fast på
brystet. Ret tungt, og ret pres i længden sikkert.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 00:15

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Eller har fået helt fjernet det ene eller begge bryster.
Klart .. der kan være medicinske og i sjældne tilfælde kosmetiske årsager
der er okay.

Men ren og skær for at have kanonstore patter er bare yt ..

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 14-10-06 10:12

> Klart .. der kan være medicinske og i sjældne tilfælde kosmetiske årsager
> der er okay.
>
> Men ren og skær for at have kanonstore patter er bare yt ..

Enig.