|
| Homoseksuelle og det at kysse offentligt. Fra : nusle nuslesen |
Dato : 10-10-06 21:25 |
|
Hvordan har I det med det?
Er det okay?
Er det grænseoverskridende?
| |
Basil (10-10-2006)
| Kommentar Fra : Basil |
Dato : 10-10-06 21:27 |
|
nusle nuslesen kom med følgende:
> Hvordan har I det med det?
>
> Er det okay?
>
> Er det grænseoverskridende?
Jeg kan sagtens undvære at se på det.
Det støder min gammeldags opdragelse, og opfattelse af rigtig og
forkert.
Jeg er ikke særlig vild med bøsser og lesbiske, men kan sagtens
acceptere dem, hvis de bare holder det derhjemme, og lader være med at
virke betonlebbe/svansede når de er ud.
Jeg ville aldrig påtale det, det er dog stadig deres egen sag, hvad de
synes er rigtigt eller forkert.
Kai
| |
Per Vadmand (10-10-2006)
| Kommentar Fra : Per Vadmand |
Dato : 10-10-06 23:03 |
|
Basil wrote:
> nusle nuslesen kom med følgende:
>> Hvordan har I det med det?
>>
>> Er det okay?
>>
>> Er det grænseoverskridende?
>
> Jeg kan sagtens undvære at se på det.
Det kan jeg også. Ligesom jeg kan undvære at se folk af forskelligt køn
udveksle mundvand. Et goddag- eller farvelkys er o.k. med mig uanset køn,
men decideret erotisk adfærd hører hjemme i enrum.
Per V.
--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.
| |
Bo M Mogensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo M Mogensen |
Dato : 11-10-06 05:48 |
|
On Wed, 11 Oct 2006 00:02:33 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:
> decideret erotisk adfærd hører hjemme i enrum.
Nahh vi havde masser af pul i min ungdom også imens der var andre til
stede - slet og ret fordi det var praktisk ...det ser jeg ikke noget
problem i - ja i 90 erne begyndte pigerne så at bespringe hianden -
men aldrig MÆND
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)
| |
Jens Bruun (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 11-10-06 13:13 |
|
"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:452c187b$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>> Jeg kan sagtens undvære at se på det.
>
> Det kan jeg også. Ligesom jeg kan undvære at se folk af forskelligt
> køn udveksle mundvand. Et goddag- eller farvelkys er o.k. med mig
> uanset køn, men decideret erotisk adfærd hører hjemme i enrum.
Fårk, jeg er enig med Per Vadmand, hvis han udskifter "i enrum" til "under
private former".
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
Per Vadmand (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Per Vadmand |
Dato : 11-10-06 14:09 |
|
Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:452c187b$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>>> Jeg kan sagtens undvære at se på det.
>>
>> Det kan jeg også. Ligesom jeg kan undvære at se folk af forskelligt
>> køn udveksle mundvand. Et goddag- eller farvelkys er o.k. med mig
>> uanset køn, men decideret erotisk adfærd hører hjemme i enrum.
>
> Fårk, jeg er enig med Per Vadmand, hvis han udskifter "i enrum" til
> "under private former".
Du har ret. Det med enrum kunne jo opfattes som en opfordring til
selvbesmittelse, og så bliver "Trist/Too OLD/Hobart" bare - nå ja, trist.
Per V.
--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.
| |
Anita (10-10-2006)
| Kommentar Fra : Anita |
Dato : 10-10-06 21:48 |
|
"nusle nuslesen" skrev
> Hvordan har I det med det?
Helt fint.
> Er det okay?
Ja, det generer mig ikke. Med mindre folk måske ligefrem sidder og suger i
hinanden ved det bord jeg sidder og indtager min mad eller lignende.
> Er det grænseoverskridende?
Næh. Men jeg foretrækker selv at holde den slags forholdsvist privat. Jeg
står fx ikke og snaver for vildt, mens andre ser på. Mens et hurtigt
farvelkys eller lign. er okay.
Generer det dig, siden du spørger?
Venligst Anita
| |
Bo M Mogensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo M Mogensen |
Dato : 11-10-06 05:46 |
|
On Tue, 10 Oct 2006 22:48:21 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
wrote:
>Ja, det generer mig ikke.
ANITA og du som bor hjemme i Jylland - har du NOGENSINDE set 2 mænd
side og kysse eller for den sags skyld svane rundt hånd i i hånd ude
på KGS Tyndskids mark ? endsige i Århus eller Ålborg jeg har aldrig
set det og det er fordi der er styr på tingene i Jylland som min far
så udemærkede forklarede det - homoseksualitet skyldes at folk har for
god til og intet fast arbejde - hvis de fik lært at tage ved så ville
den slags fixe idder gå i sig selv !!!
så kan man selvf drives til selvransagelse hvorfor sønene af patriaken
ikke er i fats beskæftigelse det er ikke nødvednigt efter som jeg ikke
er homo !!!
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)
| |
nana sørensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : nana sørensen |
Dato : 11-10-06 12:27 |
|
"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
news:ditoi2hpa3svtqkpl448ov2aikb6harr6g@4ax.com...
> On Tue, 10 Oct 2006 22:48:21 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
> wrote:
>
>>Ja, det generer mig ikke.
>
> ANITA og du som bor hjemme i Jylland - har du NOGENSINDE set 2 mænd
> side og kysse eller for den sags skyld svane rundt hånd i i hånd ude
> på KGS Tyndskids mark ? endsige i Århus eller Ålborg jeg har aldrig
> set det og det er fordi der er styr på tingene i Jylland som min far
> så udemærkede forklarede det - homoseksualitet skyldes at folk har for
> god til og intet fast arbejde - hvis de fik lært at tage ved så ville
> den slags fixe idder gå i sig selv !!!
>
> så kan man selvf drives til selvransagelse hvorfor sønene af patriaken
> ikke er i fats beskæftigelse det er ikke nødvednigt efter som jeg ikke
> er homo !!!
>
> --
> MvH Bo M Mogensen
Bo? Jeg gider fandme ikke at være "Far Bo´s pige" hvis du fyrer sådan noget
lort af.
| |
Hr. Jensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Hr. Jensen |
Dato : 11-10-06 14:59 |
|
Den Wed, 11 Oct 2006 13:27:21 +0200 sendte "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> følgende røgsignaler:
>Bo? Jeg gider fandme ikke at være "Far Bo´s pige" hvis du fyrer sådan noget
>lort af.
Måske var det bedre hvis han skiftede fornavn til "Out" i stedet...
--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?
Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...
| |
Bo M Mogensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo M Mogensen |
Dato : 11-10-06 17:10 |
|
On Wed, 11 Oct 2006 13:27:21 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:
>Bo? Jeg gider fandme ikke at være "Far Bo´s pige"
ok
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)
| |
Jens (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Jens |
Dato : 15-10-06 06:27 |
|
nana sørensen wrote:
> "Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message
> news:ditoi2hpa3svtqkpl448ov2aikb6harr6g@4ax.com...
>> On Tue, 10 Oct 2006 22:48:21 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
>> wrote:
>>
>>> Ja, det generer mig ikke.
>>
>> ANITA og du som bor hjemme i Jylland - har du NOGENSINDE set 2 mænd
>> side og kysse eller for den sags skyld svane rundt hånd i i hånd ude
>> på KGS Tyndskids mark ? endsige i Århus eller Ålborg jeg har aldrig
>> set det og det er fordi der er styr på tingene i Jylland som min far
>> så udemærkede forklarede det - homoseksualitet skyldes at folk har
>> for god til og intet fast arbejde - hvis de fik lært at tage ved så
>> ville den slags fixe idder gå i sig selv !!!
>>
>> så kan man selvf drives til selvransagelse hvorfor sønene af
>> patriaken ikke er i fats beskæftigelse det er ikke nødvednigt efter
>> som jeg ikke er homo !!!
>>
>> --
>> MvH Bo M Mogensen
>
> Bo? Jeg gider fandme ikke at være "Far Bo´s pige" hvis du fyrer sådan
> noget lort af.
Bøø kan vel ikke gøre for at der ikke altid er de samme piller i hans
papfar's overskudslager???
| |
Anita (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Anita |
Dato : 11-10-06 18:17 |
|
"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev
> ANITA og du som bor hjemme i Jylland - har du NOGENSINDE set 2 mænd
> side og kysse eller for den sags skyld svane rundt hånd i i hånd ude
> på KGS Tyndskids mark ? endsige i Århus eller Ålborg jeg har aldrig
> set det
Selvf. har jeg set det. Tro det eller lad være, der *findes* bøsser i
Jylland ;)
Første gang jeg oplevede 2 mænd kysse var som 14-15-årig i Thailand. Jeg
kiggede lige en ekstra gang, jo - det var rigtigt nok. Siden da har jeg vist
ikke hæftet mig specielt ved "fænomenet".
> og det er fordi der er styr på tingene i Jylland som min far
> så udemærkede forklarede det - homoseksualitet skyldes at folk har for
> god til og intet fast arbejde - hvis de fik lært at tage ved så ville
> den slags fixe idder gå i sig selv !!!
Sikke noget tåbeligt noget at sige.
Venligst Anita
| |
Bo M Mogensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo M Mogensen |
Dato : 11-10-06 19:13 |
|
On Wed, 11 Oct 2006 19:16:39 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
wrote:
>"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev
>
>> ANITA og du som bor hjemme i Jylland - har du NOGENSINDE set 2 mænd
>> side og kysse eller for den sags skyld svane rundt hånd i i hånd ude
>> på KGS Tyndskids mark ? endsige i Århus eller Ålborg jeg har aldrig
>> set det
>
>Selvf. har jeg set det. Tro det eller lad være, der *findes* bøsser i
>Jylland ;)
Nahh Anita sårn noget snak ... der er ingen Bøsser i Jylland på nær i
Århus og de flytter sgu hurtigt ....sådan noget svineri vil vi ikke ha
!!!
>
>Første gang jeg oplevede 2 mænd kysse var som 14-15-årig i Thailand. Jeg
>kiggede lige en ekstra gang, jo - det var rigtigt nok. Siden da har jeg vist
>ikke hæftet mig specielt ved "fænomenet".
ja den er grum i Thailland eller faktisk store dele af fjern østen -
jeg tror det er fordi derres lem fra naturens hånd er så småt omkring
13-15 cm når det går bedst at de dybest set skammer sig over at vise
det frem for en kvinde hvorfor de bespringer hianden !!!
>
>> og det er fordi der er styr på tingene i Jylland som min far
>> så udemærkede forklarede det - homoseksualitet skyldes at folk har for
>> god til og intet fast arbejde - hvis de fik lært at tage ved så ville
>> den slags fixe idder gå i sig selv !!!
>
>Sikke noget tåbeligt noget at sige.
Anita når det kommer til miin far så skal man ikke tænke over visdomen
i det der bliver sagt så er det bare sådan - det kan lyde lidt sært -
men man vender sig til det - men i hendhold til nærværende finder jeg
han er værd at citere ...
men så vidt jeg ved så bor du i vendsyssel og du kan da ikke hånden på
hjertet sig at du har set 2 mænd kysse der oppe ?
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)
| |
Anita (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Anita |
Dato : 11-10-06 19:29 |
|
"Bo M Mogensen" skrev
> Nahh Anita sårn noget snak ... der er ingen Bøsser i Jylland på nær i
> Århus og de flytter sgu hurtigt ....sådan noget svineri vil vi ikke ha
> !!!
Hvilken osteklokke bor du i?
> men så vidt jeg ved så bor du i vendsyssel og du kan da ikke hånden på
> hjertet sig at du har set 2 mænd kysse der oppe ?
Jeg bor i Aalborg og det har jeg da oplevet flere gange.
Venligst Anita
| |
Bo M Mogensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo M Mogensen |
Dato : 11-10-06 21:23 |
|
On Wed, 11 Oct 2006 20:29:22 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
wrote:
>"Bo M Mogensen" skrev
>
>> Nahh Anita sårn noget snak ... der er ingen Bøsser i Jylland på nær i
>> Århus og de flytter sgu hurtigt ....sådan noget svineri vil vi ikke ha
>> !!!
>
>Hvilken osteklokke bor du i?
I fornuftens land hvor Hausgaard godt nok siger himlen er grå og
fuglene siger ingen ting ... men ja ja ...
>> men så vidt jeg ved så bor du i vendsyssel og du kan da ikke hånden på
>> hjertet sig at du har set 2 mænd kysse der oppe ?
>
>Jeg bor i Aalborg og det har jeg da oplevet flere gange.
Det er fulde nordmænd der kommer ned og ikke kan styre derres brandert
jeg bode såmænd selv i ålborg fra hmm ? marts 93 til okt 94 der så jeg
nu godt nok aldrig nogen seksual spastik som fran zappa kalder dem i
bobby brown
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)
| |
Jens (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Jens |
Dato : 15-10-06 06:33 |
|
Anita wrote:
> "Bo M Mogensen" skrev
>
>> Nahh Anita sårn noget snak ... der er ingen Bøsser i Jylland på nær i
>> Århus og de flytter sgu hurtigt ....sådan noget svineri vil vi ikke
>> ha !!!
>
> Hvilken osteklokke bor du i?
Han bor skam i et kælderrum eller også er det en container...
>
>> men så vidt jeg ved så bor du i vendsyssel og du kan da ikke hånden
>> på hjertet sig at du har set 2 mænd kysse der oppe ?
>
> Jeg bor i Aalborg og det har jeg da oplevet flere gange.
>
> Venligst Anita
| |
Jens (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Jens |
Dato : 15-10-06 06:30 |
|
Bo M Mogensen wrote:
> On Wed, 11 Oct 2006 19:16:39 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
> wrote:
>
>> "Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev
>>
>>> ANITA og du som bor hjemme i Jylland - har du NOGENSINDE set 2 mænd
>>> side og kysse eller for den sags skyld svane rundt hånd i i hånd ude
>>> på KGS Tyndskids mark ? endsige i Århus eller Ålborg jeg har aldrig
>>> set det
>>
>> Selvf. har jeg set det. Tro det eller lad være, der *findes* bøsser i
>> Jylland ;)
>
> Nahh Anita sårn noget snak ... der er ingen Bøsser i Jylland på nær i
> Århus og de flytter sgu hurtigt ....sådan noget svineri vil vi ikke ha
> !!!
>
Er det derfor du bor i KBH bøø???
>>
>> Første gang jeg oplevede 2 mænd kysse var som 14-15-årig i Thailand.
>> Jeg kiggede lige en ekstra gang, jo - det var rigtigt nok. Siden da
>> har jeg vist ikke hæftet mig specielt ved "fænomenet".
>
> ja den er grum i Thailland eller faktisk store dele af fjern østen -
> jeg tror det er fordi derres lem fra naturens hånd er så småt omkring
> 13-15 cm når det går bedst at de dybest set skammer sig over at vise
> det frem for en kvinde hvorfor de bespringer hianden !!!
>
>>
>>> og det er fordi der er styr på tingene i Jylland som min far
>>> så udemærkede forklarede det - homoseksualitet skyldes at folk har
>>> for god til og intet fast arbejde - hvis de fik lært at tage ved så
>>> ville den slags fixe idder gå i sig selv !!!
>>
>> Sikke noget tåbeligt noget at sige.
>
> Anita når det kommer til miin far så skal man ikke tænke over visdomen
> i det der bliver sagt så er det bare sådan - det kan lyde lidt sært -
> men man vender sig til det - men i hendhold til nærværende finder jeg
> han er værd at citere ...
>
> men så vidt jeg ved så bor du i vendsyssel og du kan da ikke hånden på
> hjertet sig at du har set 2 mænd kysse der oppe ?
| |
Jens (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Jens |
Dato : 15-10-06 06:23 |
|
Bo M Mogensen wrote:
> On Tue, 10 Oct 2006 22:48:21 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
> wrote:
>
>> Ja, det generer mig ikke.
>
> ANITA og du som bor hjemme i Jylland - har du NOGENSINDE set 2 mænd
> side og kysse eller for den sags skyld svane rundt hånd i i hånd ude
> på KGS Tyndskids mark ? endsige i Århus eller Ålborg jeg har aldrig
> set det og det er fordi der er styr på tingene i Jylland som min far
> så udemærkede forklarede det -
Er det din papfar ( der giver dig piller fordi han er læge ) eller din
biologiske far du mener bøø???
> homoseksualitet skyldes at folk har for
> god til og intet fast arbejde -
Så man kan altså konstatere du er tarmturist bøø???
> hvis de fik lært at tage ved så ville
> den slags fixe idder gå i sig selv !!!
Dem dæmper du så med piller ikke bøø???
> så kan man selvf drives til selvransagelse hvorfor sønene af patriaken
> ikke er i fats beskæftigelse det er ikke nødvednigt efter som jeg ikke
> er homo !!!
Kan du ikke lige trykke på din staveplade bøø...
| |
Jan A. (10-10-2006)
| Kommentar Fra : Jan A. |
Dato : 10-10-06 21:42 |
|
nusle nuslesen skrev:
> Hvordan har I det med det?
>
> Er det okay?
>
> Er det grænseoverskridende?
Jeg synes det er cool
Ja, gu' er det da okay, fuldstændigt på niveau med heteroseksuelles
kysseri i det offentlige.
Jan
| |
Peter Knutsen (10-10-2006)
| Kommentar Fra : Peter Knutsen |
Dato : 10-10-06 21:58 |
|
nusle nuslesen wrote:
> Hvordan har I det med det?
Homoseksuelle mænd eller homoseksuelle kvinder?
> Er det okay?
Jeg er ikke så glad for mænd der kysser offentligt, men det nytter jo
ikke noget at forbyde det, og som andre har været inde på, så er hurtige
kys jo til at overse.
Noget helt andet er så folk der kysser højlydt og længe i busser og
andre steder, og så er jeg sgu ligeglad med om det er en af hvert køn
eller ej. Det er særdeles irriterende, netop fordi det så tydeligt
handler om os-promovering. Det kan sagtens lade sig gøre at komme
hinanden ved oralt, godt og grundigt, uden at omgivelserne kan høre det
- men det er jo tydeligvis ikke det det handler om for disse typisk ret
unge par.
> Er det grænseoverskridende?
Det er statistisk usædvanligt. I takt med at det bliver mere udbredt
holder det efterhånden op med at være usædvanligt. For en generation
siden var det ekstremt statistisk usædvanligt at mænd holdt hinanden i
hånden offentligt.
Ordet "grænseoverskridende" er derimod så læsset med ideologisk baggage
at jeg nægter at forholde mig til det.
--
Peter Knutsen
sagatafl.org
| |
nana sørensen (10-10-2006)
| Kommentar Fra : nana sørensen |
Dato : 10-10-06 23:11 |
|
"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
news:452c0192$0$20305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hvordan har I det med det?
>
> Er det okay?
Helt okay. Why not? Bare de ikke står så tæt at je gfår savl i ørerne.
Men det gælder egentlig for alle.
>
> Er det grænseoverskridende?
>
Sikkert for nogen, men ikke for mig.
| |
Bo M Mogensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo M Mogensen |
Dato : 11-10-06 05:48 |
| | |
ThomasB (10-10-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 10-10-06 23:26 |
|
"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:452c0192$0$20305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hvordan har I det med det?
>
> Er det okay?
>
> Er det grænseoverskridende?
Næ, det er plat og teenageagtigt.
| |
Hr. Jensen (10-10-2006)
| Kommentar Fra : Hr. Jensen |
Dato : 10-10-06 23:58 |
|
Den Tue, 10 Oct 2006 22:24:53 +0200 sendte "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> følgende røgsignaler:
>Hvordan har I det med det?
>
>Er det okay?
Det vækker væmmelse hos undertegnede, men det gør det også når
heteroer gør det i al offentlighed.
Et hurtigt kys generer mig ikke, men når de står og bytter bakterier i
mange sekunder af gangen, så står jeg sgu af.
Eller også går jeg forbi og mumler halvhøjt: "Husk at trække vejret"
eller "Få et hotelværelse"...
--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?
Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...
| |
Steen Johansen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Steen Johansen |
Dato : 11-10-06 00:42 |
|
"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
news:452c0192$0$20305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hvordan har I det med det?
>
> Er det okay?
>
> Er det grænseoverskridende?
>
Homosexualitet er en sygdom som kan behandles. Det er ikke
grænseoverskridende for mig at møde syge mennesker
MvH Steen
| |
Bo M Mogensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo M Mogensen |
Dato : 11-10-06 05:49 |
|
On Wed, 11 Oct 2006 01:42:28 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:
>
>"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
>news:452c0192$0$20305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Hvordan har I det med det?
>>
>> Er det okay?
>>
>> Er det grænseoverskridende?
>>
>
>Homosexualitet er en sygdom som kan behandles. Det er ikke
>grænseoverskridende for mig at møde syge mennesker
Det forklare måske alle NRE s love letters til dig ?
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)
| |
Jens (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Jens |
Dato : 15-10-06 06:36 |
|
Bo M Mogensen wrote:
> On Wed, 11 Oct 2006 01:42:28 +0200, "Steen Johansen"
> <steenbelle@galnet.dk> wrote:
>
>>
>> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:452c0192$0$20305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Hvordan har I det med det?
>>>
>>> Er det okay?
>>>
>>> Er det grænseoverskridende?
>>>
>>
>> Homosexualitet er en sygdom som kan behandles. Det er ikke
>> grænseoverskridende for mig at møde syge mennesker
>
> Det forklare måske alle NRE s love letters til dig ?
Det er så kun dig der kan sige om det passer bøø...
| |
nana sørensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : nana sørensen |
Dato : 11-10-06 12:28 |
|
"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message
news:31a44$452c2f42$55daab6e$28738@news.galnet.dk...
>
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> news:452c0192$0$20305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Hvordan har I det med det?
>>
>> Er det okay?
>>
>> Er det grænseoverskridende?
>>
>
> Homosexualitet er en sygdom som kan behandles. Det er ikke
> grænseoverskridende for mig at møde syge mennesker
> MvH Steen
>
Hvordan mener du at homoseksualiet kan behandles? Hvorfor mener du at det er
en sygdom?
| |
Steen Johansen (14-10-2006)
| Kommentar Fra : Steen Johansen |
Dato : 14-10-06 09:40 |
|
"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
news:452cd555$0$14001$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message
> news:31a44$452c2f42$55daab6e$28738@news.galnet.dk...
>>
>> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
>> news:452c0192$0$20305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Hvordan har I det med det?
>>>
>>> Er det okay?
>>>
>>> Er det grænseoverskridende?
>>>
>>
>> Homosexualitet er en sygdom som kan behandles. Det er ikke
>> grænseoverskridende for mig at møde syge mennesker
>> MvH Steen
>>
>
> Hvordan mener du at homoseksualiet kan behandles? Hvorfor mener du at det
> er en sygdom?
>
Det er ikke noget jeg mener det er fakta
MvH Steen
| |
nana sørensen (14-10-2006)
| Kommentar Fra : nana sørensen |
Dato : 14-10-06 14:02 |
|
"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message
news:c2e72$4530a1ce$55daabb6$13001@news.galnet.dk...
>
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> news:452cd555$0$14001$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message
>> news:31a44$452c2f42$55daab6e$28738@news.galnet.dk...
>>>
>>> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>> news:452c0192$0$20305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>> Hvordan har I det med det?
>>>>
>>>> Er det okay?
>>>>
>>>> Er det grænseoverskridende?
>>>>
>>>
>>> Homosexualitet er en sygdom som kan behandles. Det er ikke
>>> grænseoverskridende for mig at møde syge mennesker
>>> MvH Steen
>>>
>>
>> Hvordan mener du at homoseksualiet kan behandles? Hvorfor mener du at det
>> er en sygdom?
>>
> Det er ikke noget jeg mener det er fakta
> MvH Steen
>
hvordan er det fakta? Kan du underbygge det med noget læsestof?
| |
Per Vadmand (14-10-2006)
| Kommentar Fra : Per Vadmand |
Dato : 14-10-06 17:36 |
|
Steen Johansen wrote:
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> news:452cd555$0$14001$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message
>> news:31a44$452c2f42$55daab6e$28738@news.galnet.dk...
>>>
>>> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>> news:452c0192$0$20305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>> Hvordan har I det med det?
>>>>
>>>> Er det okay?
>>>>
>>>> Er det grænseoverskridende?
>>>>
>>>
>>> Homosexualitet er en sygdom som kan behandles. Det er ikke
>>> grænseoverskridende for mig at møde syge mennesker
>>> MvH Steen
>>>
>>
>> Hvordan mener du at homoseksualiet kan behandles? Hvorfor mener du
>> at det er en sygdom?
>>
> Det er ikke noget jeg mener det er fakta
> MvH Steen
I så fald er du uenig med fx WHO.
Per V.
--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.
| |
Nosex (14-10-2006)
| Kommentar Fra : Nosex |
Dato : 14-10-06 18:12 |
|
"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in news:453111f7$0$158
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Steen Johansen wrote:
>> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
>> news:452cd555$0$14001$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>
>>> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message
>>> news:31a44$452c2f42$55daab6e$28738@news.galnet.dk...
>>>>
>>>> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>>> news:452c0192$0$20305$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>>> Hvordan har I det med det?
>>>>>
>>>>> Er det okay?
>>>>>
>>>>> Er det grænseoverskridende?
>>>>>
>>>>
>>>> Homosexualitet er en sygdom som kan behandles. Det er ikke
>>>> grænseoverskridende for mig at møde syge mennesker
>>>> MvH Steen
>>>>
>>>
>>> Hvordan mener du at homoseksualiet kan behandles? Hvorfor mener du
>>> at det er en sygdom?
>>>
>> Det er ikke noget jeg mener det er fakta
>> MvH Steen
>
> I så fald er du uenig med fx WHO.
Homoseksualitet er ikke en sygdom, hverken psykisk eller fysisk. Det er
bare en perversitet ligesom f.eks. pædofili.
| |
Hr. Jensen (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Hr. Jensen |
Dato : 15-10-06 09:04 |
|
Den 14 Oct 2006 17:11:49 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:
>Homoseksualitet er ikke en sygdom, hverken psykisk eller fysisk. Det er
>bare en perversitet ligesom f.eks. pædofili.
Så er Hobert, AJC, xxx, Trist tilbage, og endnu engang fik vi ret: han
er simpelthen så fascineret af sex at han ikke kan holde sig væk,
skønt han gang på gang lover det modsatte.
--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?
Skal man tro religiøse fanatikere, så er der jo
fyldt med muslimske selvmordsbombere og Jehovas Vidner...
| |
Nosex (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Nosex |
Dato : 15-10-06 14:08 |
|
Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in
news:mjq3j2to539ojhjihlq8ucik1dfemkk1a3@4ax.com:
> Den 14 Oct 2006 17:11:49 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:
>
>>Homoseksualitet er ikke en sygdom, hverken psykisk eller fysisk. Det er
>>bare en perversitet ligesom f.eks. pædofili.
>
> Så er Hobert, AJC, xxx, Trist tilbage, og endnu engang fik vi ret: han
> er simpelthen så fascineret af sex at han ikke kan holde sig væk,
> skønt han gang på gang lover det modsatte.
Det er ikke fordi jeg er fascineret af sex, jeg finder faktisk emnet lidt
uinteressant. Jeg er mere fascineret af at studere laverestående menneskers
forhold til sex og få mig et par gode grin.
Jeg har sgu lidt ondt af jer, som skriver her i gruppen. Tænk at være
afhængig af sex. Det må da være et rent helvede at lade sig styre af andet
end hjernen. Hvornår begynder I at bruge jeres tid på mere vigtige ting?
Hvornår begynder I mon at udvikle jer mentalt?
Og til din og andres orientering, så blev jeg, til at starte med, ledt
herind af BW. Det var ikke mit eget valg!
| |
ThomasB (15-10-2006)
| Kommentar Fra : ThomasB |
Dato : 15-10-06 14:20 |
|
"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
news:4532329a$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>Homoseksualitet er ikke en sygdom, hverken psykisk eller fysisk. Det er
>>>bare en perversitet ligesom f.eks. pædofili.
>>
>> Så er Hobert, AJC, xxx, Trist tilbage, og endnu engang fik vi ret: han
>> er simpelthen så fascineret af sex at han ikke kan holde sig væk,
>> skønt han gang på gang lover det modsatte.
>
> Det er ikke fordi jeg er fascineret af sex, jeg finder faktisk emnet lidt
> uinteressant. Jeg er mere fascineret af at studere laverestående
> menneskers
> forhold til sex og få mig et par gode grin.
Fuldstændig ligesom rengøringsvanvittige, der hader snavs, men elsker at
beskæftige sig med det
| |
Per Vadmand (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Per Vadmand |
Dato : 15-10-06 16:14 |
|
ThomasB wrote:
> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> news:4532329a$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Homoseksualitet er ikke en sygdom, hverken psykisk eller fysisk.
>>>> Det er bare en perversitet ligesom f.eks. pædofili.
>>>
>>> Så er Hobert, AJC, xxx, Trist tilbage, og endnu engang fik vi ret:
>>> han er simpelthen så fascineret af sex at han ikke kan holde sig
>>> væk, skønt han gang på gang lover det modsatte.
>>
>> Det er ikke fordi jeg er fascineret af sex, jeg finder faktisk emnet
>> lidt uinteressant. Jeg er mere fascineret af at studere laverestående
>> menneskers
>> forhold til sex og få mig et par gode grin.
>
> Fuldstændig ligesom rengøringsvanvittige, der hader snavs, men elsker
> at beskæftige sig med det
Og afholdsfolk, der ville miste deres livsindhold, hvis spiritus blev
forbudt.
Per V.
--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.
| |
Benny den niende (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Benny den niende |
Dato : 15-10-06 18:19 |
|
ThomasB wrote:
> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> news:4532329a$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Homoseksualitet er ikke en sygdom, hverken psykisk eller fysisk. Det er
>>>> bare en perversitet ligesom f.eks. pædofili.
>>> Så er Hobert, AJC, xxx, Trist tilbage, og endnu engang fik vi ret: han
>>> er simpelthen så fascineret af sex at han ikke kan holde sig væk,
>>> skønt han gang på gang lover det modsatte.
>> Det er ikke fordi jeg er fascineret af sex, jeg finder faktisk emnet lidt
>> uinteressant. Jeg er mere fascineret af at studere laverestående
>> menneskers
>> forhold til sex og få mig et par gode grin.
>
> Fuldstændig ligesom rengøringsvanvittige, der hader snavs, men elsker at
> beskæftige sig med det
>
>
>
det er jo egentligt synd for fjolset
at ha lyst til noget man ikke tør i en grad så man ender på usenet og
harcelerer imod det..... lokket af bw.... LOL
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!
| |
Benny den niende (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Benny den niende |
Dato : 15-10-06 18:17 |
|
Nosex wrote:
> Det er ikke fordi jeg er fascineret af sex, jeg finder faktisk emnet lidt
> uinteressant. Jeg er mere fascineret af at studere laverestående menneskers
du virker så højrøvet at du kan skide på en skråvæg når du siger sådan -
men det er nu nok nærmere fordi du magler at få et godt skrald fisse
eller en spiller.
> Jeg har sgu lidt ondt af jer, som skriver her i gruppen.
dette er heeeelt på vroes side....
Tænk at være
> afhængig af sex. Det må da være et rent helvede at lade sig styre af andet
> end hjernen.
ja det ses på dine indlæg - - - eller gør det....
Hvornår begynder I at bruge jeres tid på mere vigtige ting?
som at sidde og rakke ned på det man ikke selv kan få.....
> Hvornår begynder I mon at udvikle jer mentalt?
dig først....
> Og til din og andres orientering, så blev jeg, til at starte med, ledt
> herind af BW. Det var ikke mit eget valg!
ROFL!!!
Det er da det utroligste den mand skal ha skudt i skoene.....
LOL
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!
| |
Per Rønne (19-10-2006)
| Kommentar Fra : Per Rønne |
Dato : 19-10-06 15:10 |
| | |
Jens Bruun (14-10-2006)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 14-10-06 19:45 |
|
"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:453111f7$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> I så fald er du uenig med fx WHO.
Er du da enig med WHO?
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
Per Vadmand (14-10-2006)
| Kommentar Fra : Per Vadmand |
Dato : 14-10-06 22:29 |
|
Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:453111f7$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> I så fald er du uenig med fx WHO.
>
> Er du da enig med WHO?
Ja, i at homoseksualitet ikke er en sygdom, forstået på den må¨de, at det
kan behandles og "helbredes". Det er en seksuel afvigelse, og i modsætning
til fx pædofili, en uskadelig sådan, fordi den ikke har nogen ofre, så længe
den foregår mellem "consenting adulsts."
Per V.
--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.
| |
Bo Warming (14-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 14-10-06 23:40 |
|
"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:45315699$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jens Bruun wrote:
>> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
>> news:453111f7$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>>
>>> I så fald er du uenig med fx WHO.
>>
>> Er du da enig med WHO?
>
> Ja, i at homoseksualitet ikke er en sygdom, forstået på den må¨de,
> at det kan behandles og "helbredes". Det er en seksuel afvigelse, og
> i modsætning til fx pædofili, en uskadelig sådan, fordi den ikke har
> nogen ofre, så længe den foregår mellem "consenting adulsts."
Diagnoselisten omfatter autisme og stammen og klargør ikke om sygdom
eller handicap - her er ingen ofre - udover at man lyver alle afvigere
til at være "ofre for skitzofrenogene forældre" og lignende
Da jeg som gymnasiast sendtes til talepædagog var det mode at bebrejde
mødre alt sådant.
Det var Freud-stilen men mødre har god presse, så den mode blev
hurtigt stoppet og pædofili opfandtes som det store dyr i åbenbaringen
og skabte tvangsfjernelser og anden jobskabelse.
Altid gør psykologerne forældre til syndebuk og al afvigelse kaldes
SYGDOM selvom der ikke er fundet defekt væv i hjernen eller lignende.
Når ikke mikrobe, læsion eller mikroskop eller kemi afvigelse bør der
ikke tales om sygdom - og ikke al afvigelse fra normen er handicap
Mht trådstartens subject line så er bøsser ekshibitionister ligesom
alle de lesbiske på de sygeplejeskoler, hvor jeg har undervist i
kemi - de kysser på gangene kun for at vise hvor frigjorte og oprørske
de er
| |
Jens Bruun (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 15-10-06 12:32 |
|
"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:45315699$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>> Er du da enig med WHO?
>
> Ja, i at homoseksualitet ikke er en sygdom,
Ikke desto mindre betragtede WHO homoseksualitet som en sygdom indtil 1991.
Betragter du generelt WHO som et sandhedsvidne, når sådan noget skal
defineres?
Og mens du tænker lidt over det, kan du så svare mig på følgende:
Er sadomasochisme en sygdom? Er transvetisme en sygdom? Er fetishisme en
sygdom?
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
Per Vadmand (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Per Vadmand |
Dato : 15-10-06 14:06 |
|
Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:45315699$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>>> Er du da enig med WHO?
>>
>> Ja, i at homoseksualitet ikke er en sygdom,
>
> Ikke desto mindre betragtede WHO homoseksualitet som en sygdom indtil
> 1991. Betragter du generelt WHO som et sandhedsvidne, når sådan noget
> skal defineres?
>
> Og mens du tænker lidt over det, kan du så svare mig på følgende:
>
> Er sadomasochisme en sygdom? Er transvetisme en sygdom? Er fetishisme
> en sygdom?
Jeg uddybede sygdomsbegrebet i den del af mit svar, du klippede fra, så det
gider jeg ikke svare på engang til, blot vil jeg igen sige, at perversioner,
der foregår mellem "consenting adults" kun rager de implicerede.
Om man kalder en afvigende seksuel orientering for en sygdom eller ej, er
egentlig ikke så interessant.
At visse former for seksuelle afvigelser kan være symptomer på en psykisk
sygdom, er en anden sag. Afvigelsen i sig selv vil jeg ikke kalde syg, hvis
den ikke forhindrer indehaveren i at leve et godt liv sammen med ligesindede
og uden at skade udenforstående.
Nu vil du uden tvivl brokke dig over, at jeg giver dig et svar med
argumentation i stedet for, som du foretrækker, blot at svare ja eller nej.
Men det er dit problem, ikke mit.
Per V.
--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.
| |
Jens Bruun (16-10-2006)
| Kommentar Fra : Jens Bruun |
Dato : 16-10-06 22:22 |
|
"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
news:45323242$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Jeg uddybede sygdomsbegrebet i den del af mit svar, du klippede fra,
> så det gider jeg ikke svare på engang til, blot vil jeg igen sige, at
> perversioner, der foregår mellem "consenting adults" kun rager de
> implicerede.
Hvorfor begynder du så at inddrage WHO's definitioner på, hvad der er
sygeligt, og hvad der ikke er?
> Om man kalder en afvigende seksuel orientering for en sygdom eller
> ej, er egentlig ikke så interessant.
Nej, det synes jeg heller ikke. Alene af den grund kunne jeg ikke drømme om
at slå andre i hovedet med WHO's IDC-10. Men det er vel "politisk korrekt"
at gøre, hvorfor det forekommer dig naturligt?
Intet er tilsyneladende helligt for dig, når du skal argumentere.
> Nu vil du uden tvivl brokke dig over, at jeg giver dig et svar med
> argumentation i stedet for, som du foretrækker, blot at svare ja
> eller nej.
Du argumenterer nada, gør du. Jeg spurgte konkret ind til dit brug af WHO's
IDC-10 (som du og du alene bragte på bane), og du gled som sædvanligt af.
Bare du dog en gang i mellem tog ansvar for dine ytringer.
> Men det er dit problem, ikke mit.
Tro mig - det efterlader mig ikke søvnløs.
--
-Jens B.
D.e.f.f.e.s.
| |
Bo Warming (17-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 17-10-06 04:34 |
|
"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:AYKdnWwVro57aq7YnZ2dnUVZ8sudnZ2d@giganews.com...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:45323242$0$184$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Jeg uddybede sygdomsbegrebet i den del af mit svar, du klippede
>> fra,
>> så det gider jeg ikke svare på engang til, blot vil jeg igen sige,
>> at
>> perversioner, der foregår mellem "consenting adults" kun rager de
>> implicerede.
>
> Hvorfor begynder du så at inddrage WHO's definitioner på, hvad der
> er sygeligt, og hvad der ikke er?
>
>> Om man kalder en afvigende seksuel orientering for en sygdom eller
>> ej, er egentlig ikke så interessant.
>
> Nej, det synes jeg heller ikke.
Tro ikke at lægelige systemer a la den latterlige WHO-tabel er
opslagsværk til at afgøre om det ene psykofarmaka ellr det andet
Det var redskab til at chikanere bøsser m.m. indtil de fik sig pillet
ud og dermed samlet heksejagterne om de pædofile
Afviger, syg, handicappet er underafdelinger af PARIA, UDSTØDT
og dårekilster blev galeanstalter blev psykiatriske afdelinger blev
væresteder med distriktspsykiatrisk og andet socialpædagogisk tilsyn -
snart skal disse igen have en præst eller imam i staben. Og kirker
havde aflukker for ugifte kvinder engang - ren WHO-tabel
Læger indrømmer at de *ikke* går ofter nogen kemisk ONDETS ROD fx her
"Medicinsk behandling i psykiatrien er ikke rettet mod
årsager, men mod symptomer. Det betyder , at der ikke findes
lægemidler, der kan helbrede skitzofreni, depression eller angst.
Lægemidlerne må aldrig blive en erstatning for psykosociale tiltag.
Medikamenter kan hjælpe patienten til at indse betydningen af disse
tiltag." J Engelstad Snoek og K Engedal "PSYKIATRI-LÆREBOG" Oslo, 2001
TAbel-grænser skal lyve at der er diskontinuert skel mellem de
behandlede og de NORMALE TOSSER=OS ALLE
" We cannot think unless we are insane. " Arthur
Koestler
| |
Per Vadmand (17-10-2006)
| Kommentar Fra : Per Vadmand |
Dato : 17-10-06 08:39 |
|
Jens Bruun wrote:
>
> Hvorfor begynder du så at inddrage WHO's definitioner på, hvad der er
> sygeligt, og hvad der ikke er?
En debattør erklærede uden forbehold homoseksualitet for en sygdom, hvortil
jeg svarede, ay det var WHO ikke enige i. Det var alt. Det var fra min side
ikke signal til en længere diskussion om WHO's forhold og kompetencer, som
jeg ikke kender tilstrækkeligt til. Blot ment som et eksempel på, at
forholdsvis autoritative internationale organisationer mener noget andet end
indsenderen.
>> Om man kalder en afvigende seksuel orientering for en sygdom eller
>> ej, er egentlig ikke så interessant.
>
> Nej, det synes jeg heller ikke. Alene af den grund kunne jeg ikke
> drømme om at slå andre i hovedet med WHO's IDC-10. Men det er vel
> "politisk korrekt" at gøre, hvorfor det forekommer dig naturligt?
Rend mig med din "politiske korrekthed". Det betyder vist mere for dig IKKE
at være det.
> Intet er tilsyneladende helligt for dig, når du skal argumentere.
Hvad skulle være helligt for mig her?
>
> Du argumenterer nada, gør du.
Jeg redegør for mine synspunkter. Har du problemer med det? Så vidt jeg har
forstået, mener du heller ikke, at homoseksualitet er en sygdom?
Jeg spurgte konkret ind til dit brug af
Du spurgte ikke "ind til" (fri mig for det latterlige pædagogsprog - DET kan
man kalde "politisk korrekt"!) Du spurgte mig OM... Nå, glem det, det her er
ikke sproggruppen.
>> Men det er dit problem, ikke mit.
>
> Tro mig - det efterlader mig ikke søvnløs.
Heller ikke mig.
Per V.
--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.
| |
Bo Warming (14-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 14-10-06 23:23 |
|
"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:9-udnXTRjZeHrazYRVnyvw@giganews.com...
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:453111f7$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> I så fald er du uenig med fx WHO.
>
> Er du da enig med WHO?
Det er ikke kriminelt.
FN er en bølleklub, sammenfatter Glistrup sagen til..
Da jeg var ansat der, var WHO kun interesseret i at skabe job til
vennerne. Min Kabul-chef var hindu men tænkte kun på at behage
muslimdiktaturet i landet
For ikke længe siden gjorde WHOhovedkvarteret i Geneve homosex til
sygdom, for læger ønsker at gøre alt til sygdom, og de havde slægtskab
med nazier i intolerance
Unesco foregav at være beskytter af buddaskulpturerne i Mazar e Sharif
som taleban sprængte - og som jeg havde at gøre med som Unesco-ansat
1974-6 - men da Taleban blev mægtig og planlagde sharia-eksplosionen
gjorde hverken PAris-hovedkvarteret eller de lokale FN-kontorer noget
for at bevare seværdigheden . Og de sidste buddhister i Afghanistan
var forlængst gjort til flygtnine i nabolande
| |
Bo M Mogensen (14-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo M Mogensen |
Dato : 14-10-06 18:37 |
|
On Sat, 14 Oct 2006 10:40:12 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:
>> Hvordan mener du at homoseksualiet kan behandles? Hvorfor mener du at det
>> er en sygdom?
>>
>Det er ikke noget jeg mener det er fakta ....
Her kunne Steen være frA Jylland - det er slet og ret unaturligt at 2
mænd ligger og snadder i hianden s afføring - med mindre de afsoner
liv i spjældet - hwa man nok kan blive lidt sært af - ja og hvorfor i
himlens navn skulle de side og kysse hianden ?
| |
Bo M Mogensen (11-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo M Mogensen |
Dato : 11-10-06 05:41 |
|
On Tue, 10 Oct 2006 22:24:53 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:
>Hvordan har I det med det?
>
fy for satan Uhh ha ...det ville godt nok være fælt det ville ikke gå
hjemme i Jylland !!!
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)
multimedia page on the net http://www.hollymariecombs.dk/ + ofte gratis telefoni :
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)
| |
Patruljen (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 15-10-06 00:18 |
|
Bo Warming wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:45315699$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Jens Bruun wrote:
> >> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> >> news:453111f7$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> >>
> >>> I så fald er du uenig med fx WHO.
> >>
> >> Er du da enig med WHO?
> >
> > Ja, i at homoseksualitet ikke er en sygdom, forstået på den må¨de,
> > at det kan behandles og "helbredes". Det er en seksuel afvigelse, og
> > i modsætning til fx pædofili, en uskadelig sådan, fordi den ikke har
> > nogen ofre, så længe den foregår mellem "consenting adulsts."
>
> Diagnoselisten omfatter autisme og stammen og klargør ikke om sygdom
> eller handicap - her er ingen ofre - udover at man lyver alle afvigere
> til at være "ofre for skitzofrenogene forældre" og lignende
>
> Da jeg som gymnasiast sendtes til talepædagog var det mode at bebrejde
> mødre alt sådant.
>
> Det var Freud-stilen men mødre har god presse, så den mode blev
> hurtigt stoppet og pædofili opfandtes som det store dyr i åbenbaringen
> og skabte tvangsfjernelser og anden jobskabelse.
>
> Altid gør psykologerne forældre til syndebuk og al afvigelse kaldes
> SYGDOM selvom der ikke er fundet defekt væv i hjernen eller lignende.
> Når ikke mikrobe, læsion eller mikroskop eller kemi afvigelse bør der
> ikke tales om sygdom - og ikke al afvigelse fra normen er handicap
>
> Mht trådstartens subject line så er bøsser ekshibitionister ligesom
> alle de lesbiske på de sygeplejeskoler, hvor jeg har undervist i
> kemi - de kysser på gangene kun for at vise hvor frigjorte og oprørske
> de er
Jeg forstår ikke når du skriver, at jeg skal undlade at ??
Sådan at du ikke skal tydeliggøre dit skriv med et BW.
Regards Bruun
| |
Patruljen (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 15-10-06 00:30 |
|
Bo Warming wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:45315699$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Jens Bruun wrote:
> >> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> >> news:453111f7$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> >>
> >>> I så fald er du uenig med fx WHO.
> >>
> >> Er du da enig med WHO?
> >
> > Ja, i at homoseksualitet ikke er en sygdom, forstået på den må¨de,
> > at det kan behandles og "helbredes". Det er en seksuel afvigelse, og
> > i modsætning til fx pædofili, en uskadelig sådan, fordi den ikke har
> > nogen ofre, så længe den foregår mellem "consenting adulsts."
>
> Diagnoselisten omfatter autisme og stammen og klargør ikke om sygdom
> eller handicap - her er ingen ofre - udover at man lyver alle afvigere
> til at være "ofre for skitzofrenogene forældre" og lignende
>
> Da jeg som gymnasiast sendtes til talepædagog var det mode at bebrejde
> mødre alt sådant.
Det var også " på mode " indtil engang i halvfjerserne at bebrejde
mødrene eller familien for autisme spektrum forstyrrelser.
> Det var Freud-stilen men mødre har god presse, så den mode blev
> hurtigt stoppet og pædofili opfandtes som det store dyr i åbenbaringen
> og skabte tvangsfjernelser og anden jobskabelse.
Pædofili er " opfundet" af udøverne. Ikke af godheds - industrien.
> Altid gør psykologerne forældre til syndebuk og al afvigelse kaldes
> SYGDOM selvom der ikke er fundet defekt væv i hjernen eller lignende.
> Når ikke mikrobe, læsion eller mikroskop eller kemi afvigelse bør der
> ikke tales om sygdom - og ikke al afvigelse fra normen er handicap
>
> Mht trådstartens subject line så er bøsser ekshibitionister ligesom
> alle de lesbiske på de sygeplejeskoler, hvor jeg har undervist i
> kemi - de kysser på gangene kun for at vise hvor frigjorte og oprørske
> de er
Ja. Pudsigt. Jeg mødte en kvinde for kort tid siden. Anden sætning
lød: Jeg har en kæreste som er en kvinde
Det er ikke mange heteroer som har behov for at understrege den
skesuelle orientering.
Slet ikke ved anden sætning til en fremmed.
Måske er der tale om mere end blot en seksualitet. En idenditet.
Regards Bruun
| |
Bo Warming (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Bo Warming |
Dato : 15-10-06 00:50 |
|
"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:1160868595.401896.137700@m73g2000cwd.googlegroups.com...
Bo Warming wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> news:45315699$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Jens Bruun wrote:
> >> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> >> news:453111f7$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> >>
> >>> I så fald er du uenig med fx WHO.
> >>
> >> Er du da enig med WHO?
> >
> > Ja, i at homoseksualitet ikke er en sygdom, forstået på den må¨de,
> > at det kan behandles og "helbredes". Det er en seksuel afvigelse,
> > og
> > i modsætning til fx pædofili, en uskadelig sådan, fordi den ikke
> > har
> > nogen ofre, så længe den foregår mellem "consenting adulsts."
>
> Diagnoselisten omfatter autisme og stammen og klargør ikke om sygdom
> eller handicap - her er ingen ofre - udover at man lyver alle
> afvigere
> til at være "ofre for skitzofrenogene forældre" og lignende
>
> Da jeg som gymnasiast sendtes til talepædagog var det mode at
> bebrejde
> mødre alt sådant.
Det var også " på mode " indtil engang i halvfjerserne at bebrejde
mødrene eller familien for autisme spektrum forstyrrelser.
BW: Et spansk ordsprog siger "Den der ikke er tilstede, har altid
skylden".
> Det var Freud-stilen men mødre har god presse, så den mode blev
> hurtigt stoppet og pædofili opfandtes som det store dyr i
> åbenbaringen
> og skabte tvangsfjernelser og anden jobskabelse.
Pædofili er " opfundet" af udøverne. Ikke af godheds - industrien.
BW: Pædofili - som forbrydelse eller alibi for terapeutisk indsats -
var ukendt på Muhameds tid og er et nys opfundet modefænomen, drevet
af jobskabelsesbehov for godhedsindustrien og af pøblens dømmesyge og
behov for heksejagt
> Altid gør psykologerne forældre til syndebuk og al afvigelse kaldes
> SYGDOM selvom der ikke er fundet defekt væv i hjernen eller
> lignende.
> Når ikke mikrobe, læsion eller mikroskop eller kemi afvigelse bør
> der
> ikke tales om sygdom - og ikke al afvigelse fra normen er handicap
>
> Mht trådstartens subject line så er bøsser ekshibitionister ligesom
> alle de lesbiske på de sygeplejeskoler, hvor jeg har undervist i
> kemi - de kysser på gangene kun for at vise hvor frigjorte og
> oprørske
> de er
Ja. Pudsigt. Jeg mødte en kvinde for kort tid siden. Anden sætning
lød: Jeg har en kæreste som er en kvinde
Det er ikke mange heteroer som har behov for at understrege den
skesuelle orientering.
Slet ikke ved anden sætning til en fremmed.
Måske er der tale om mere end blot en seksualitet. En idenditet.
BW: Der rammer du plet.Fouceault beskrev det i tresserne hvordan
Paris-intellektuelle fik livsindhold ud af deres "VALG AF
SEKSUALITET" - ja snarere KALD eller GENETISKE SKÆBNE end et
egoistisk og bevidst styret "valg"
Selvfølgelig afgør underbevistheden hvordan forfængeligheden kan
tilfredsstilles via moderigtig identitet
Den forskruede 68er-guru havde undertiden nogle gode formuleringer fx
"Seksualiteten er en historisk konstruktion, en imaginær størrelse,
som på forunderlig vis bliver inkorporeret i VIRKELIGHEDEN som led i
samfundets idelige bestræbelse på kontrol. Foucault
Sexualitet-begrebet er en konstruktion i kompliceret spil mellem
viden, sandhed, tale og magt. Foucault
Sexualiteten er ikke undertrykt, men ideen om en stabil og uafrystelig
seksuel kerneidentitet, som begrænser os, tjener til udgangspunkt for
kategorisering og regulering - . Fouceault
Der er ingen konkret magtinstans bag, men magten. Den stille magt.
Foucault
I det moderne Vesten er det sexualvidenskaben, der gennem stadig
italesættelse af det sexuelle har produceret det altdominende sexuelle
sandhedsregime - i østen er det overvejende elskovskunsten, som i
århundreder har været levereandør af sexuel sandhed. Foucault
Vidensarkæologi dekonstruerer, så vi forstår viljen til viden.
Foucault
"1800-tallets fokus på perversioner, der var forbudt handling, er nu
blevet til klæbende biologisk skæbne. Foucault
De perverse er blevet et helt lille folk. Intet af hvad han er,
undslipper hans sexualitet. Overalt i ham er den tilstede, Den ligger
til grund for alle hans handlinger, fordi den i deres princip,
ublufærdigt indskrevet på hans ansigt og på hans legeme, fordi den er
en hemmelighed, som uophørligt røber sig selv. Foucault
Magtens vidensproduktion er en disciplinerende i-tale-sættelse - endog
af det frække og tabuiserede, sexualiteten og kroppen. Foucault
| |
Patruljen (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Patruljen |
Dato : 15-10-06 01:17 |
|
Bo Warming wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> news:1160868595.401896.137700@m73g2000cwd.googlegroups.com...
> Bo Warming wrote:
> > "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> > news:45315699$0$178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > Jens Bruun wrote:
> > >> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message
> > >> news:453111f7$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> > >>
> > >>> I så fald er du uenig med fx WHO.
> > >>
> > >> Er du da enig med WHO?
> > >
> > > Ja, i at homoseksualitet ikke er en sygdom, forstået på den må¨de,
> > > at det kan behandles og "helbredes". Det er en seksuel afvigelse,
> > > og
> > > i modsætning til fx pædofili, en uskadelig sådan, fordi den ikke
> > > har
> > > nogen ofre, så længe den foregår mellem "consenting adulsts."
> >
> > Diagnoselisten omfatter autisme og stammen og klargør ikke om sygdom
> > eller handicap - her er ingen ofre - udover at man lyver alle
> > afvigere
> > til at være "ofre for skitzofrenogene forældre" og lignende
> >
> > Da jeg som gymnasiast sendtes til talepædagog var det mode at
> > bebrejde
> > mødre alt sådant.
>
> Det var også " på mode " indtil engang i halvfjerserne at bebrejde
> mødrene eller familien for autisme spektrum forstyrrelser.
>
> BW: Et spansk ordsprog siger "Den der ikke er tilstede, har altid
> skylden".
>
>
> > Det var Freud-stilen men mødre har god presse, så den mode blev
> > hurtigt stoppet og pædofili opfandtes som det store dyr i
> > åbenbaringen
> > og skabte tvangsfjernelser og anden jobskabelse.
>
>
> Pædofili er " opfundet" af udøverne. Ikke af godheds - industrien.
>
> BW: Pædofili - som forbrydelse eller alibi for terapeutisk indsats -
> var ukendt på Muhameds tid og er et nys opfundet modefænomen, drevet
> af jobskabelsesbehov for godhedsindustrien og af pøblens dømmesyge og
> behov for heksejagt
Ja. Ukendt på Muhameds tid. Og manden beskriver stolt sine eskapader.
Derfor heller ikke et skjult eller " dårligt " "ondt " fænomen i
samfundet. Som medfører skyld, skam, selvbebrejdelse etc.
Ser vi bort fra tvang, manipulation etc. Og reaktioner på den.
Er der stadig samfundets, lokalmiljøets, den øvrige families
følelses og adfærds reaktion.
Dertil tænker jeg at udøverens og barnets bevidsthed eller følelse
er præget af consensus.
Der er ingen børn, jeg har hørt om, som har følt lyst eller behag
ved oplevelsen. Tværtimod.
Har Muhameds 9 årige kone ikke haft samme oplevelse?
Jeg kan fint se, det behov for heksejagt, du beskriver. Man bliver
banket, tæsket og stukket med stor fornøjelse og respekt - vinding
for volds - udøverne i fængslet. Alle accepterer tilsyneladende den
ekstra straf.
Best regards Bruun
>
> > Altid gør psykologerne forældre til syndebuk og al afvigelse kaldes
> > SYGDOM selvom der ikke er fundet defekt væv i hjernen eller
> > lignende.
> > Når ikke mikrobe, læsion eller mikroskop eller kemi afvigelse bør
> > der
> > ikke tales om sygdom - og ikke al afvigelse fra normen er handicap
> >
> > Mht trådstartens subject line så er bøsser ekshibitionister ligesom
> > alle de lesbiske på de sygeplejeskoler, hvor jeg har undervist i
> > kemi - de kysser på gangene kun for at vise hvor frigjorte og
> > oprørske
> > de er
>
> Ja. Pudsigt. Jeg mødte en kvinde for kort tid siden. Anden sætning
> lød: Jeg har en kæreste som er en kvinde
>
> Det er ikke mange heteroer som har behov for at understrege den
> skesuelle orientering.
> Slet ikke ved anden sætning til en fremmed.
> Måske er der tale om mere end blot en seksualitet. En idenditet.
>
> BW: Der rammer du plet.Fouceault beskrev det i tresserne hvordan
> Paris-intellektuelle fik livsindhold ud af deres "VALG AF
> SEKSUALITET" - ja snarere KALD eller GENETISKE SKÆBNE end et
> egoistisk og bevidst styret "valg"
>
> Selvfølgelig afgør underbevistheden hvordan forfængeligheden kan
> tilfredsstilles via moderigtig identitet
>
> Den forskruede 68er-guru havde undertiden nogle gode formuleringer fx
>
> "Seksualiteten er en historisk konstruktion, en imaginær størrelse,
> som på forunderlig vis bliver inkorporeret i VIRKELIGHEDEN som led i
> samfundets idelige bestræbelse på kontrol. Foucault
>
> Sexualitet-begrebet er en konstruktion i kompliceret spil mellem
> viden, sandhed, tale og magt. Foucault
>
> Sexualiteten er ikke undertrykt, men ideen om en stabil og uafrystelig
> seksuel kerneidentitet, som begrænser os, tjener til udgangspunkt for
> kategorisering og regulering - . Fouceault
>
> Der er ingen konkret magtinstans bag, men magten. Den stille magt.
> Foucault
>
> I det moderne Vesten er det sexualvidenskaben, der gennem stadig
> italesættelse af det sexuelle har produceret det altdominende sexuelle
> sandhedsregime - i østen er det overvejende elskovskunsten, som i
> århundreder har været levereandør af sexuel sandhed. Foucault
>
> Vidensarkæologi dekonstruerer, så vi forstår viljen til viden.
> Foucault
>
> "1800-tallets fokus på perversioner, der var forbudt handling, er nu
> blevet til klæbende biologisk skæbne. Foucault
>
> De perverse er blevet et helt lille folk. Intet af hvad han er,
> undslipper hans sexualitet. Overalt i ham er den tilstede, Den ligger
> til grund for alle hans handlinger, fordi den i deres princip,
> ublufærdigt indskrevet på hans ansigt og på hans legeme, fordi den er
> en hemmelighed, som uophørligt røber sig selv. Foucault
>
> Magtens vidensproduktion er en disciplinerende i-tale-sættelse - endog
> af det frække og tabuiserede, sexualiteten og kroppen. Foucault
| |
Stefan Andersen (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Stefan Andersen |
Dato : 15-10-06 21:25 |
|
Hej,
Det er godt nok blevet en lang irrelevant tråd i forhold til
spørgerens oprindelige spørgmål omkring "folkets" mening om par af
samme køn der tilkendegiver deres kærlighed overfor hinanden.
Folk kommer ind på forskellige livssyn (tror nogle af tingene i
tråden er baseret på fiktion & religion), problemer med de anale
kanaler, psykiske sygdomme og andre gen uligvægtigheder; eller hvad
mange prøver at forklare homoseksualitet som.
Man er også inde på det har noget at gøre med social arv,
arbejdssituation eller om man er fra Norge - også man også bedre kan
lide at vise sig frem.
- fuck hvad man dog skrive -
Det jeg mener er at nogen burde vågne op og lugte lugten i bageriet;
der er homoseksuelle over det hele. Både i Jylland (kender dem i både
Aalborg, Horsens, Århus, Kolding, Holstebro, Aarden, Løkken - og der
er sikkert flere end dem jeg kender); og ingen af dem er nordmænd. Jeg
kender dem både som i toppen af dansk erhvervsliv, på bunden, midt i
mellem. (hvor blev jeg harm da jeg læste at man bliver homo af at
være arbejdsledig).
Min identitet er slet ikke min seksualitet; det er overhovedet ikke
vigtigt for mig som person. Måske ikke alle har det på samme måde.
Men det med et "farvel"-nys i offentligtrum om det så er på den ene
eller anden måde. Det gør de fleste jo.
Det går over mine blufærdighedsgrænser når folk over-snaver over
køledisken i superbrugsen; men det er min personlige
blufærdighedsgrænse; så jeg vil nok kigge den anden vej og tænke
fedt for dem - men ikke for mig.
Om folk lever på den ene eller anden måde; det er vidst ikke mit
problem; eller andres. Kan ikke se det er så et vigtigt spørgsmål
på nogen måde.
just-my-5-cents
Stefan
| |
Benny den niende (15-10-2006)
| Kommentar Fra : Benny den niende |
Dato : 15-10-06 21:41 |
|
Stefan Andersen wrote:
klip noget om homoseksualitet og denne tråd
> Om folk lever på den ene eller anden måde; det er vidst ikke mit
> problem; eller andres. Kan ikke se det er så et vigtigt spørgsmål
> på nogen måde.
>
det er måske mere interessant at snakke om dem der går så faens meget op
i andres seksualitet.....
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!
| |
Basil (16-10-2006)
| Kommentar Fra : Basil |
Dato : 16-10-06 06:40 |
|
Stefan Andersen forklarede den 15-10-2006:
KLIP
> Min identitet er slet ikke min seksualitet; det er overhovedet ikke
> vigtigt for mig som person. Måske ikke alle har det på samme måde.
KLIP
Jeg vil give dig ret i meget af det du skrev.
Jeg har lige valgt at klippe det meste væk, og lade citatet ovenfor
stå, da det er der jeg mener der er noget galt med homoseksuelle.
Når først det bliver en identitet, så står jeg af.
En som Bondam ligger lige på grænsen, men han genererer mig ikke, Hans
Pilgaard promoverer ikke sig selv som bøsse, han er også fin.
Det er mere når jeg ser noget i pressen om nogen homoer der mener at de
har det så hårdt, fordi de er bøsser eller lesbiske, at jeg begynder at
ikke kunne acceptere dem.
Mænd der opfører sig på en meget svanset måde, som Dennis Knudsen, Erik
Bering, Stig Elling kan få det til at vende sig i mig, og få tanker
frem om at bøsser er nogen mærkelige nogen.
Hvis folk er bøsser eller lesbiske, så er det fint med mig, men når de
er ude i samfundet, er de netop IKKE bøsser eller lesbiske, men
borgere, derfor kan jeg ikke acceptere mænd der opfører sig som kvinder
eller mænd der kysser hinanden, og for at komme tilbage til trådens
oprindelige oplæg, er det derfor at jeg skrev at jeg godt kunne undvære
at se det.
Kai
| |
|
|