FIKRALAR
Fra : erotik

Dato : 10-10-06 15:31

FIKRALAR
GECE KARANLIGINDA PENGUENLERLE ASK

Temel ve Dursun yaz tatillerinde Antarktika'ya gitmeye karar vermisler.
Uzun bir yolculuktan sonra buzlar diyarina varmislar.
Bir rehber bulamadiklarindan kendileri gezmisler
uzun buz ovalarini. Ertesi sabah bir rehberle anlasarak
kitanin en güzel yerlerini rehber esliginde gezip merak
ettiklerini soruyorlarmis. Bir ara Temel rehbere seslenerek
- Pardon burada hiç beyaz kadin var mi ? diye
sormus,
- Rehber "Tabiî ki var, buradaki kadinlarin yüzde doksani
beyazdir" demis. - "Peki siyah kadin var mi?"
- "Eh bir kaç tane var bu civarda"
- "Peki siyah - beyaz kadin var mi"
Rehber son derece saskin bir sekilde - "Tabiî ki hayir
ben hiçbir yerde rastlamadim böyle kadina"
Cevaptan hiç de
hosnut kalmayan Temel Dursun'a dönerek
- " Ula dursun yoksa dün aksamkiler penguen miydi?????".

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-10-06 23:53

Den 10 Oct 2006 07:30:47 -0700 sendte "erotik" <olmazolsun1@gmail.com>
følgende røgsignaler:

> [...]
>Cevaptan hiç de
>hosnut kalmayan Temel Dursun'a dönerek
>- " Ula dursun yoksa dün aksamkiler penguen miydi?????".

Det kan du sgu sagtens sige...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?