Venter på dommedag ..
Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-11-06 23:39

Nå Hjortsø - Den sidste chance for at du skal undgå at komme til at give mig
ret til at kalde dig dommedagstosse/apokalypsetosse, skal så komme inden for
de næste omkring 20 minutter .

--
/Frank Leegaard

Fra : N_B_DK

Dato : 30-11-06 23:57

In news:456f5d9a$0$14048$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> Nå Hjortsø - Den sidste chance for at du skal undgå at komme til at
> give mig ret til at kalde dig dommedagstosse/apokalypsetosse, skal så
> komme inden for de næste omkring 20 minutter .

Vel på en måde har han jo ret, i og med fogedretten idag udsatte den
udsmidning af de tosser, og det vil andre da fremover benytte sig af (de ved
jo der ikke er handling bag ordene)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-12-06 00:19

N_B_DK wrote:
> [...]
> udsmidning af de tosser, og det vil andre da fremover benytte sig af
> (de ved jo der ikke er handling bag ordene)

Hmm .. Hmm ..

Slå apokalypse op ... og vid at de knappest har noget med BZ at gøre ..

/FL

Fra : Martin

Dato : 01-12-06 01:21

Frank Leegaard skrev:
> Nå Hjortsø - Den sidste chance for at du skal undgå at komme til at give mig
> ret til at kalde dig dommedagstosse/apokalypsetosse, skal så komme inden for
> de næste omkring 20 minutter .

Hvem ved hvad der er hændt Hjortsø? Undergangsforventning indfries
ofte på overraskende måder, som det skete for de første kristne, der
var så fascinerede af den slags tanker at de endte som foder for
Colosseums løver.
Gad vide om det er det samme momentum som i vor tid tillader
muhammedanerinvasionen? At det vil ende lige så tragisk er klart.

Mvh
Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-12-06 01:37

Martin wrote:

> Hvem ved hvad der er hændt Hjortsø?

Et gæt kunne være at han cykler ind og ud af behandlersystemet.

Jeg tror ikke man gør ham voldsomt uret ved at hævde at han i alle fald er
behandling nødig.

/FL

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 07:00

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mig
> ret til at kalde dig dommedagstosse/apokalypsetosse, skal så komme inden

Jeg er glad for at jeg havde is i maven. Godt nok var det en enorm chance at
tage, men alligevel...Well - det kan komme i overmorgen, så vær ikke for
kry, du..

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-12-06 14:17

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> tage, men alligevel...Well - det kan komme i overmorgen, så vær ikke for

Ja gamle dreng du har noget der, jeg har grim fornemmelse af at dommedag
ligger henne omkring det næste hjørne .

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 14:58

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> wrote in message news:45702d0f$0$49207$14726298@news.sunsite.dk...

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> at
> >

> Ja gamle dreng du har noget der, jeg har grim fornemmelse af at dommedag
> ligger henne omkring det næste hjørne .

Nu bliver jeg for alvor urolig. Kan du sætte dato på? Før eller efter Jul? (gider sgu da ikke spilde penge på gaver ingen alligevel får noget ud af - så hellere en ordentlig bytur)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-12-06 22:40

Konrad wrote:
> [...]
> Jul? (gider sgu da ikke spilde penge på gaver ingen alligevel får
> noget ud af - så hellere en ordentlig bytur)

Helt sikkert ...

og jeg gider i alle fald ikke få bilen givet Dinitrol, hvis det kommer på
mellemlang sigt. Så nu er det Hjortsø skyld hvis dytten ruster ..

/FL

Fra : Konrad

Dato : 02-12-06 10:10

> Helt sikkert ...
>
> og jeg gider i alle fald ikke få bilen givet Dinitrol, hvis det kommer på
> mellemlang sigt. Så nu er det Hjortsø skyld hvis dytten ruster ..

Det ville i grunden være det nemmeste hvis dommedag var nær. Tænk på alt det
du ikke behøver at gøre : Pudse vinduer, vaske op, pleje din bil som du
siger. Ak ja - Måske ville det være det bedste hvis dommedag kom i morgen.
Så kunne jeg i hvert fald få fred.