Dyresex
Fra : Konrad

Dato : 30-11-06 13:52

Lovligt eller ulovlgt - hvad mener i? Jeg mener det burde være lovligt, indenfor rammerne af den almindelige dyreværnslovgivning. Dvs - det burde ikke være ulovligt at penetrere en ko, ligesom pigen med hunden næpper vinder noget ved at blive kriminaliseret - derimod kan enhver vist godt blive enige med mig i, at kyllingesex mv ikke er til gavn for dyrene. Ja, jeg tror faktisk ikke kærligheden er gensidig.

Så et eller andet sted står vi - igen - i en situation hvor hensyn til promiskuitet, tolerance og hensynet til "den andens" velfærd er nødt til at gå op i en højere sammenhæng.

Baggrunden for mit indlæg er DF's forslag om en folkeafstemning. Hvis det kommer så vidt, så vil jeg stemme nej til dyresex - men et eller andet sted er det jo også noget pjat at stille det op på den måde.

Fra : @

Dato : 30-11-06 14:34

On Thu, 30 Nov 2006 13:51:55 +0100, "Konrad" <davidkonrad@gmail.com>
wrote:

>Lovligt eller ulovlgt - hvad mener i?

hvis dyrene ikke må dyrke sex (parre sig)

så er det snart slut med klodens dyr

/Albert Camus/

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-12-06 00:37

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> hvis dyrene ikke må dyrke sex (parre sig)
>
> så er det snart slut med klodens dyr

HA! :D

Hvad er dyreporno så - film af dyr der parrer sig???

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 06:39

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> HA! :D
>
> Hvad er dyreporno så - film af dyr der parrer sig???

Lets do what they do on Discovery-Channel.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-11-06 18:38

In news:456ed3c6$0$49204$14726298@news.sunsite.dk,
Konrad <davidkonrad@gmail.com> typed:
> Lovligt eller ulovlgt - hvad mener i?

At en sådan lov er idioti, det vil ske ligemeget hvad, og indtil dyr selv
kan komme op på politi stationen og anmelde personen, er risikoen for
opdagelse af de udøvende ekstrem lille (ikke eksisterende)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Tony

Dato : 01-12-06 00:13

> [...]
> kan komme op på politi stationen og anmelde personen, er risikoen for
> opdagelse af de udøvende ekstrem lille (ikke eksisterende)

Orh, man har da hørt om talende papegøjer

Tony

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 06:41

> [...]
> kan komme op på politi stationen og anmelde personen, er risikoen for
> opdagelse af de udøvende ekstrem lille (ikke eksisterende)

Det er også derfor jeg ultimativt set vil stemme nej. Omvendt ER det noget
pjat - akkurat som med så megen anden promiskuitet. Vi må godt opfodre
millioner af dyr dyr, slå dem ihjel på bestialsk vis og bagefter spise dem.
Men dyrke sex med dem - uha!

Jeg forstår det godt, altså baggrunden - det er bare så himmelråbende
proportionsløst.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-12-06 07:42

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> [...]
> spise dem.
> Men dyrke sex med dem - uha!
>
> Jeg forstår det godt, altså baggrunden - det er bare så

Glistrup afviste "psykologisk lovgivning" altså at sende et signal
uden hensyn til at mindske den samfundsskadelige adfærd - eller
kritiserede adfærd

Pia vil sende signal om hensyn til dyr og opnår dette -
- selvom man næppe vil folkeafstemme om sådan bagatel