Ulven (Islam) Kommer! Ikke
Fra : Allan Riise

Dato : 30-11-06 10:07

Ifølge ny rapport som jeg linker til en artikel om fra DR, viser at der
ikke bliver et Islamisk flertal der kan opbygge et Khalifat i Danmark de
næste 100 år om nogensinde..

Antallet af indvandrere stiger mindre end beregnet
30. nov. 2006 06.06 Indland Opdat.: 30. nov. 2006 08.27
Gruppen af indvandrere og deres efterkommere vil vokse mindre, end man
hidtil har regnet med, viser beregninger fra Finansministeriet.

Sidste år udgjorde indvandrere og efterkommere otte procent af befolkningen.
I år 2080 vil der være 16 procent, altså det dobbelte, viser beregninger fra
den såkaldte Dream-gruppe under finansministeriet.

Så sent som sidste år forudsagde Velfærdskommissionen, at indvandrere og
deres efterkommere ville udgøre 24 procent af befolkningen i 2080. Altså
betydeligt mere, end de 16 procent, finansministeriet nu har regnet sig frem
til.

Flere forklaringer
Ifølge avisen Børsen er der flere forklaringer på, at tallet ikke bliver så
højt som ventet.

Dels byggede Velfærdskommissionens beregninger på tallene fra før
VK-regeringen begyndte at stramme udlændingepolitikken.

Dels kommer der flere indvandrere fra mere udviklede lande, og de er mere
tilbeøjelige til at rejse hjem igen. Og endelig er fødselstallet hos
indvandrerne faldet mere, end man havde regne med.

Så kan det måske være, ikke at jeg tror det, at vi kan slippe for indlæg der
handler om jordens undergang, læs Danmark bliver et Khalifat

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 30-11-06 10:09

Allan Riise <familien_riise@pc.dk> wrote:
> Ifølge ny rapport som jeg [linker til en artikel om fra]* DR, viser at
> der ikke bliver et Islamisk flertal der kan opbygge et Khalifat i
> Danmark de næste 100 år om nogensinde..

* citerer teksten fra

--
Allan Riise

Fra : hanzen

Dato : 30-11-06 10:22

"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Det skal du ikke være ked af lille Allan.
Det er bare tal der er hevet ud fra drømmeland.
Du skal bare blive ved med at glæde dig til fremtiden
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Allan Riise

Dato : 30-11-06 10:45

hanzen <hanzen@mailmig.dk> wrote:
> "Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Det skal du ikke være ked af lille Allan.

Jeg er ikke ked af lille Allan, jeg kender ham slet ikke.

> Det er bare tal der er hevet ud fra drømmeland.

Det må du gerne underbygge.

> Du skal bare blive ved med at glæde dig til fremtiden.

Det har *jeg* gjort hele tiden, da jeg hver gang påstulatet om at Danmark
bliver en khalifstat 2020 - 2030 har skravet at i skulle lade være med at
råbe Ulv, tilder var belæg for det.

--
Allan Riise

Fra : Per Hagemann

Dato : 30-11-06 20:41

> Det har *jeg* gjort hele tiden, da jeg hver gang påstulatet om at Danmark
> bliver en khalifstat 2020 - 2030 har skravet at i skulle lade være med at
> råbe Ulv, tilder var belæg for det.

Det er vist kun Timsah som her i debatten har forudsagt 2020-2030 som
tidspunktet for indførelsen af en kalifatstat i Danmark.

Indtil 2001 så det ud til at muhamedanerne ville komme i flertal 2037 ifølge
Ebbe Vigs beregninger, men de sidste 5 år er kurven ikke vokset ekspansivt.
Dermed er årstallet udskudt til efter 2040, og hvis man kan holde stigningen
lineær i stedet for eksponentiel kan muhamedanerflertallet nok udskydes helt
til 2100.

Det hjælper dog ikke meget, hvis nabolandene Sverige og Tyskland forlængst
er omdannet til kalifatet. Man kan ikke have Danmark liggende som et fristed
midt i kalifatet, så Danmark vil bare blive erobret af kalifatets hær.

Det fremgår ikke af den citerede artikel om de 16 % er indvandrere og
efterkommere i henhold til Danmarks Statistiks definition. I så fald er det
intetsigende i en opgørelse af muhamedanerbefolkningen. Dine egne børn er
næppe registreret som efterkommere, og det vil deres børn med kommende
tyrkiske ægtefæller heller ikke blive.

Det er ligegyldigt om muhamedanerne er kætterske alevitter eller
fundamentalistiske terrorister. Det afgørende er antallet, sålænge at de
rettroende har førerstillingen, som det er tilfældet i Danmark i øjeblikket.

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 11:45

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message news:456f33c1$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Det er vist kun Timsah som her i debatten har forudsagt 2020-2030 som
> tidspunktet for indførelsen af en kalifatstat i Danmark.

Nej. I vorne tider dengang debatten var mest hysterisk blev der jo talt om 2010, 2015 etc.

> Indtil 2001 så det ud til at muhamedanerne ville komme i flertal 2037 ifølge
> Ebbe Vigs beregninger,

Som altså var forkerte. Kan du gå så langt som at erkende dette?

> [...]
> lineær i stedet for eksponentiel kan muhamedanerflertallet nok udskydes helt

Findes der noget fornuftigt menneske i Danmark anno 2006, som mener vi IKKE bør begrænse indvandringen af muslimer? Jeg kender ingen. Ikke engang folkene fra Ø er jo på den galej længere.

Du lever med andre ord i fortiden.

> Det hjælper dog ikke meget, hvis nabolandene Sverige og Tyskland forlængst
> er omdannet til kalifatet.

Hvilket de ikke er og aldrig bliver.

> [...]
> rettroende har førerstillingen, som det er tilfældet i Danmark i øjeblikket.

Jeg har stor respekt for dig og den "skyggehær" du repræsenterer. Men hvad med lige en enkelt gang at løfte hovedet op fra tastaturet og se virkeligheden i øjnene? Det skader altså ikke. Der er masser af andre fjender at bekæmpe end lige "islamisterne".

mvh
dadk, som måske er jordens mest naive person, ifølge folk med stærke meninger.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 01-12-06 19:48

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>virkeligheden i øjnene? Det >skader altså ikke. Der er masser af andre
>fjender at bekæmpe end lige "islamisterne".

Ser du selv mange muhammedanere når du kikker ud af vinduet?

--
/Mikael
Midlet - Aero Pig: http://home24.inet.tele.dk/harmonika/java/jar.htm

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 21:14

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ser du selv mange muhammedanere når du kikker ud af vinduet?

Ikke længere, men ellers ja. Jeg bor i Albertslund men er flyttet op i den
"fine" ende.

Naturligvis gør indvandrere i Danmark det godt. De overtager butikker og
skaber virksomheder.

Hvad havde du regnet med? At 200.000 tyrkere skulle vente på en mulighed for
at tørre røv på de gamle etniske danskere?

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 01-12-06 21:35

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> hvad

> Ikke længere, men ellers ja. Jeg bor i Albertslund men er flyttet op i den
> "fine" ende.

D.v.s. der hvor der er muhammedanere er den ufine ende?

> Naturligvis gør indvandrere i Danmark det godt. De overtager butikker og
> skaber virksomheder.

De svindler så kebaben løber ned af væggen.

> Hvad havde du regnet med? At 200.000 tyrkere skulle vente på en mulighed
> for
> at tørre røv på de gamle etniske danskere?

Nej, de vil hellere slå dem ned.

Tallet er nok nærmere 300.000
- og ikke kun tyrkere.

Fra : @

Dato : 01-12-06 23:06

On Fri, 1 Dec 2006 21:35:22 +0100, "Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk>
wrote:

>"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

>D.v.s. der hvor der er muhammedanere er den ufine ende?

ja, alene af den grund at der bor muhamedanere, disse rotter i
menneskeskikkelse har for vane at omdanne deres omgivelser til
ubeboelige møddinger, når dette sammen med en en helt uhæmmet
formering har gjort forholdene utålelige udvandrer de til vesteuropa
som de nun er i fuld gang med at omdanne til en ny mødding

de stjæler fra butikkker

> og

de skaber øget omsætning hos forsikringsselskaberne politiet
domstolene og i fængslerne

>De svindler så kebaben løber ned af væggen.

og når de ikke svindler arbejder de sort eller bedrager de sociale
myndigheder

>Nej, de vil hellere slå dem ned.

og de gør det

>Tallet er nok nærmere 300.000
>- og ikke kun tyrkere.

lavt sat

der er nok nærmere 450000 muhamedanske verdensforbrydere i Danmark
+ en fandens mængde sympatiserende nyttige idioter

/Albert Camus/

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-12-06 12:00

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> [...]
> for
> at tørre røv på de gamle etniske danskere?

Langt de fleste vil jo ind i kebab-business'en siger nye undersøgelser. Og
det er vel også forståeligt, at det er godt at have en forretning, hvor man
sælger varerne i elastikmål, og ingen kan kontrollere hvor mange
dippi-dutter der er gået over disken. Hvorfor skulle man dog forgylde Told &
Skat med afgifter de dumme danskere betaler jo mere end rigeligt til
dette væsen =

Og det lader jo til at vore myndigheder ikke har tænkt sig at sætte en
stopper for snyderierne, - sidste razzia gav bonus i 95 pct af tilfældene,
og sådan er det jo igen og igen og igen. Måske burde man have en ny lov som
sagde: at hvis du bliver en større belastning for samfundet hvis vi stopper
din illegale handel, - så vil vi se gennem fingre med den, - indtil videre

Forresten, så jeg heller ikke, at aviserne var fulde af "skræp", da en
rapport viste at mange af kontanthjælpsmodtagerne, - især dem i gruppe fire
og fem - de "meget syge" ofte arbejder sort.

Hvilket jo er fuldt forståeligt, og ham der forsker i sort arbejde -
iraneren fra RUC - viser jo også at "man" ofte tjener 6-7 tusinde kroner
skattefrit oven i kontanthjælpen, i alle EU-lande. Og så har man jo et
virkeligt godt liv, og kan forsørge en fire - fem hele famlier i hjemlandet,
samt bygge hus osv.

Fra : TDCNews

Dato : 30-11-06 09:22

> [...]
> Ifølge ny rapport som jeg linker til en artikel om fra DR, viser at der
> ikke bliver et Islamisk flertal der kan opbygge et Khalifat i Danmark de

OK, vi kan altså roligt sove vores tornerosesøvn videre.

Men den går bare ikke mindre end 10% islamister i den danske befolkning
på de rette steder kan udgøre en stor trussel for demokratiet.
Hvilket vi jo allerede ser i dagens danmark - særkrav, særregler osv.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-11-06 13:02

"TDCNews" <tdc@newsgroup.dd> wrote in news:456ea271$0$12615
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> [...]
> på de rette steder kan udgøre en stor trussel for demokratiet.
> Hvilket vi jo allerede ser i dagens danmark - særkrav, særregler osv.

Nu er der kun knapt 8% indvandrere i Danmark lige p.t. En ganske stor del
af dem er slet ikke muslimer. Og den del af muslimerne der rent faktisk er
islamister, er meget lille.

Ja faktisk er den så lille at de selv i mange muslimske lande, ikke har
nogen sønderlig indflydelse.

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-11-06 17:07

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote in message
> [...]
> islamister, er meget lille.
>
> Ja faktisk er den så lille at de selv i mange muslimske lande, ikke har

Islamister har indflydelse i alle muslimske lande, uanset om de er
accepteret eller ikke.
I Egypten er deres parti fx forbudt, men de er alligevel repræsenterede som
enkeltpersoner overalt. Regeringskilder regner med at islamisterne ville få
30 pct af stemmerne hvis der var frie valg.

Islamforskere mener at der er mellem 20 og 30 pct tilhængere af politisk
islam i Mellemøsten, - og samme tal findes i mange andre muslimske lande. De
har dog langt større magt end denne procent antyder, da de er villige til at
bruge næsten alle midler, mens moderate mennesker i sagen natur ikke går til
yderligheder med vold, trusler og mord på politiske modstandere.

Herhjemme regner man med, at et eller andet sted mellem 10 og 15 pct er
"rabiate" og udenfor pædagogisk rækkevidde. Og der er ca samme tal man
finder i Tyskland og i England, dvs folk som er direkte fjendtlige over for
vores måde at leve på, og som med glæde accepterer terrorangreb mod vesten.

En meget lille procentdel af fanatiske militante kan skabe kaos og uro i et
hvilket som helst land.
Og det ved muslimer bedre end nogen, deres sharia-lov straffer folk som
anstifter en sådan "fitna" - uro og kaos, med afskæring af hænder og fødder,
eller med korsfæstelse. Og det er kun fordi Allah er nådig og barmhjertig at
man er så mild, ellers ville der være helt andre boller på suppen

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-11-06 10:35

"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> wrote in message
> [...]

> Så kan det måske være, ikke at jeg tror det, at vi kan slippe for indlæg
> der handler om jordens undergang, læs Danmark bliver et Khalifat

Nu er det jo ikke vestlige indvandrere som velfærdskommissionen eller andre
er bekymrede for, tværtimod er de en ressource for landet.

I 1990 mente "man", at vi jo praktisk taget ikke 'havde' muslimer i landet,
og at der aldrig ville komme over en procent. Og fra 1994 til 2004 blev
antallet af muslimer alligevel tredoblet, - altså på sølle ti år.

Man regner med, at der om 15-20 år vil være 100 millioner flere muslimske
unge mænd uden arbejde og uden fremtidsudsigter i hjemlandene. Disse
personer vil sætte livet på spil for at komme ind i Vesten, - de uddannede
går til USA og Canada, og dem der satser på kontanthjælp og "tryggde", vil
til Skandinavien. Og der er intet som helst, der kan holde sådanne
folkevandringer nede. Bare det at man HAR dette kæmpeoverskud af unge vrede
mænd, betyder at man med sikkerhed får uro både i deres hjemlande og andre
steder i verden.

Så fremskrivninger af en kort stille periode, med få asylansøgere og med en
24års-regel, det holder jo ingen steder. Vi skal NOK få rigeligt af
borgerkrige og andre katastrofer, som vil give folk i hele verden retskrav
på at slå sig ned i Danmark.

Et kalifat får vi selvfølgelig ikke, men vi får med garanti love som
tilpasser sig islam, og vi får sharia-domstole for muslimerne, - så meget
kan man vist sige med næsten 100 pcts sikkerhed.

Og det er godt eller skidt er jo smag og behag.

Fra : Spang

Dato : 30-11-06 12:39

> [...]

> deres efterkommere ville udgøre 24 procent af befolkningen i 2080. Altså
> betydeligt mere, end de 16 procent, finansministeriet nu har regnet sig

Ja, det ser fint ud, men husk lige at når en indvadrer får DK
Statsborgerskab, så ryger han/hun og efterkommere ud af
statistikken.

Og vær ikke i tvivl om, at det de seneste år har været meget
IN i de kredse at få det Statsborgerskab, da lige netop den
gruppe er voldsomt ramt af "Pludselige, retslige udvisninger
som følge af uønsket kulturberigelse af Dumme Danskere"

Spang

Fra : Tveskaeg

Dato : 30-11-06 12:59

On Thu, 30 Nov 2006 10:06:39 +0100, "Allan Riise"
<familien_riise@pc.dk> wrote:

>Så kan det måske være, ikke at jeg tror det, at vi kan slippe for indlæg der
>handler om jordens undergang, læs Danmark bliver et Khalifat

Jeg er glad for at kunne konstatere at de reformer af udlændinge
politikken som blev iværksat for 6 år siden nu begynder at slå igennem
i statistikkerne.

Nu gælder det om at fastholde den gode udvikling.

Fra : Sten Schou

Dato : 30-11-06 13:29

> [...]
>
> Så kan det måske være, ikke at jeg tror det, at vi kan slippe for indlæg
> der handler om jordens undergang, læs Danmark bliver et Khalifat

Er der i den undersøgelse taget højde for Helle Thorning Smidt som
statsminister efter næste valg?

Hilsen Sten

Fra : N_B_DK

Dato : 30-11-06 20:32

In news:456e9f22$0$2084$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
> Ifølge ny rapport som jeg linker til en artikel om fra DR, viser at
> der ikke bliver et Islamisk flertal der kan opbygge et Khalifat i
> Danmark de næste 100 år om nogensinde..

Ja og før 1930 havde ingen troet at Hitler nogensinde ville kunne blive det
han blev, så hvordan kunne det ende som det gjorde ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 07:27

> [...]

der
> handler om jordens undergang, læs Danmark bliver et Khalifat

Det burde være glædelige (og dog forudsigelige) nyheder (og så er det jo
ikke en nyhed - nyheder har altid negativt udgangspunkt - gode nyheder er
som regel forudsigelige). Desværre er jeg svært bange for at det blot
betyder yderligere hetz imod vort muslimske mindretal. Når virkeligheden
ikke kan give dig ret, så er du vel pisket til at "tale" virkeligheden op. I
hvert fald hvis du er paranoid - deponerer dit selvværd i had til andre
mennesker og hedder Morten Messerschmidt, f.eks.

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-12-06 10:25

> [...]
> hvert fald hvis du er paranoid - deponerer dit selvværd i had til andre
> mennesker og hedder Morten Messerschmidt, f.eks.

"Virkeligheden" er jo baseret på en helt ny lov, som oppositionen vil have
fjernet, OG på, at der lige nu ikke er større borgerkrige i det muslimske
område i verden, - som der jo med sikkerhed kommer når de 300 millioner små
drenge, som allerede ER født, ikke på nogen måde kan komme til fadet, - om
ca 15 år.

Men det er da også OK at drømme mens man kan, og det kan "Dream" modellen jo
hjælpe til med.

Her er lidt om "Deam"s forudsætninger:

"2.2 Virkningerne af ændringerne i nettoindvandringen som følge af bl.a.
ændringer i udlændingeloven i 2002 samt indførelsen af starthjælpen med
ændringer i lov om aktiv socialpolitik og integrationsloven i 2002

I dette afsnit analyseres de økonomiske virkninger af det fald i
nettoindvandringen (flygtninge og familiesammenførte), som er sket fra
2002 – bl.a. som følge af de gennemførte ændringer af udlændingeloven.
Desuden analyseres de økonomiske virkninger ved indførelsen af starthjælpen
med ændringerne i lov om aktiv
socialpolitik og integrationsloven i 2002.

Ændringerne i udlændingeloven
Med lov nr. 365 af 6. juni 2002 om ændring af udlændingeloven og
ægteskabsloven med flere love skete der en række stramninger af
udlændingeloven. Blandt andet skete der en skærpelse af betingelserne for at
blive familiesammenført med sin ægtefælle, samtidig med at der ikke længere
gives opholdstilladelse til de facto flygtninge, men alene til flygtninge,
som er omfattet af de internationale konventioner. Lovændringen trådte i
kraft den 1. juli 2002.

Samtidig har der i de fleste europæiske lande været et fald i antallet af
asylansøgere bl.a. som følge af udviklingen i Afghanistan og Irak. Den
årlige nettoindvandring er derfor i beregningerne samlet permanent reduceret
med knap 3.000 personer. Når der tages højde for, at antallet af
efterkommere og på længeresigt også efterkommernes børn, reduceres som følge
af den lavere nettoindvandring, skønnes der efter 100 år at være knap ½
million personer færre i Danmark end uden den ændrede nettoindvandring. Det
fremgår af figur 2.1, at faldet stort set udelukkende vedrører indvandrere
fra mindre udviklede lande.Isoleret set skønner DREAM, at reduktionen i
nettoindvandringen kan medføre en permanent forbedring af de offentlige
finanser i størrelsesordenen ¼ pct. af BNP fra og med 2006, hvilket svarer
til knap 4 mia. kr. i 2006."

Fra : Konrad

Dato : 01-12-06 13:04

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message news:456ff507$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> "Virkeligheden" er jo baseret på en helt ny lov,

Rigtigt, hvis "helt ny" er det samme som "den mere end fem år gamle lov".

> [...]
> drenge, som allerede ER født, ikke på nogen måde kan komme til fadet, - om

Rigtigt igen. Men hvis og hvis - den tid den sorg. Jeg synes altså det er et dårligt udgangspunkt at dvæle ved hvis'er. I hvert fald som levende menneske der skal forholde sig realpolitisk til nogle problemstillinger.

> [...]
> finanser i størrelsesordenen ¼ pct. af BNP fra og med 2006, hvilket svarer

Jeg kender naturligvis godt denne undersøgelse.

Jeg vil sige det samme som jeg altid har sagt, og som denne diskussion jo bekræfter

1) Du **KAN** simpelthen ikke forudberegne noget som helst når det gælder mennesker

2) Du **skal** jo have en hvis mængde muslimer i landet, for at teorierne om terror, islamisering mv går op. Når nu disse mængder ikke eksisterer, kan man jo altid gøre dem der er her værre end de er.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-12-06 12:15

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]

dårligt udgangspunkt at dvæle ved hvis'er. I hvert fald som levende menneske
der skal forholde sig realpolitisk til nogle problemstillinger.

Hvorfor er det realpolitisk at forestille sig at en ny lov, som oppositionen
arbejder på at få fjernet, vil virke de næste 50 år ?

> [...]

bekræfter

1) Du **KAN** simpelthen ikke forudberegne noget som helst når det gælder

Vi VED at der bliver 300 millioner flere unge muslimer, inden for de næste
15 år, og med mindre der sker et mirakel, så vil de være lige så rasende og
arbejdsløse som deres brødre er lige nu.

2) Du **skal** jo have en hvis mængde muslimer i landet, for at teorierne om
terror, islamisering mv går op. Når nu disse mængder ikke eksisterer, kan
man jo altid gøre dem der er her værre end de er.

Der ER ingen grund til at gøre tingene værre end de er. Men der er heller
ingen grund til at forsøge at få problemet lagt ind under gulvtæppet.
Islam betyder ikke meget i DK, lige nu, men den kommer med statsgaranti til
at blive meget betydende i årene fremover. I Holland kan muslimer allerede
nu bestemme hvem der skal komme i regering, - og det er fuldt demokratisk -
og de vil også i fremtiden i DK få en rolle som toneangivende, - som fx De
Radikale.

I de fleste muslimske lande er islamisternes andel af folket kun 20 %, men
de kan gøre en utrolig forskel, mht hvilken politik også sekulære muslimske
partier tør komme frem med.