Islam er for alle
Fra : Bilal Hazid

Dato : 29-11-06 18:43

Det var Allahs Straf for Pave Benedikte d. 16.'s brøde mod Islam,
at Konstantinopel faldt for Allahs fod i 1532 ved Mehmet II og
Allahs Hellige Krigere erobrede op gennem Europa til Wien ved
Kalif Sulyman i 1683 og i Spanien

Alle dansker er racister og INTOLERANTE, og snart vil vi være de
fleste, >50%, og så skal Allahs Lov gælde, Shaira. I skal være
velkomne til at forblive i landet, blot I overholder KOranens
Bud, og underkaster jer Allahs Profet. Allahu Akbar!

Der står i Koranen, at ISlam vil DOMINERE verden, og at vi skal
arve de vantros rigdomme

Det er ALlahs vilje, at Muslimer uden hindring kan rejse ind i
Europa. Hvad grund skulle der ellers være? Hvis det var for at få
arbejdskraft, burde man jo importere venlige og arbejdsomme
kinesere, som ikke laver hiphop-bander, som os.

Profeten MUhammed er ikke en dansker/kufer "metroseksuel"
københavnerstang, og Profeten Muhammeds Hellige Krigere skal arve
Danmark og verden

--
Leve Hizbollah
Må Allah belønne Abu Laban

Fra : Ralph

Dato : 29-11-06 17:51

"Bilal Hazid" <bilal521@gmail.com> skrev i en meddelelse

I skal være
> velkomne til at forblive i landet,

Mange tak da

> og Profeten Muhammeds Hellige Krigere skal arve
> Danmark og verden

Oplys mig venligst Oh Herre: Jeg troede at hellige krigere var hellige fordi
de var døde i hellig krig, og sad sammen med Jehovas Vidner og en masse
jomfruer og hyggede sig.

Hyg dig - og skål

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-06 19:02

> [...]
> velkomne til at forblive i landet, blot I overholder KOranens
> Bud, og underkaster jer Allahs Profet. Allahu Akbar!

Hvis der er nogen der er intolerante, så er det s'gu da pislam's fucking
sektmedlemmer.

> Der står i Koranen, at ISlam vil DOMINERE verden, og at vi skal
> arve de vantros rigdomme

Du skal være velkommen til at forsøge at 'arve' min ejendom. >=D

> [...]
> arbejdskraft, burde man jo importere venlige og arbejdsomme
> kinesere, som ikke laver hiphop-bander, som os.

Det er nemlig rigtigt, i burde slet ikke have lov at komme ud af jeres
ørkener.

> Profeten MUhammed er ikke en dansker/kufer "metroseksuel"
> københavnerstang, og Profeten Muhammeds Hellige Krigere skal arve
> Danmark og verden

Du trænger seriøst til et knald. Kan du ikke finde en af jeres burka-klædte
"cum recepticals" og kneppe hjernen ud, så du kan få et liv?

Fra : klaus Veltzé

Dato : 29-11-06 20:40

Som tidligere meddelt:
FUCK YOU - SON OF A BITCH.
Pikkel af derhen, hvor du og dit creep kommer fra!
Uden hilsen
KV

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-11-06 21:12

"Bilal Hazid" <bilal521@gmail.com> wrote in message
> [...]
> velkomne til at forblive i landet, blot I overholder KOranens
> Bud, og underkaster jer Allahs Profet. Allahu Akbar!

Det var dog et trolleri, der er til at tage og føle på

Afsenderen burde måske studere denne "Shaira" en smule, - dvs det vi andre
kalder sharia, så kunne han måske fabrikere et indlæg, som bare nærmede sig
noget der lignede noget muslimsk, - god arbejdslyst !

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-11-06 21:18

"Bilal Hazid" <bilal521@gmail.com> skrev i en meddelelse

Luk nu arret, Wilstrup.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-11-06 21:23

Bilal Hazid wrote:
> [...]
>
> Profeten MUhammed er ikke en dansker/kufer "metroseksuel"
> københavnerstang, og Profeten Muhammeds Hellige Krigere skal arve

Hold dine svadaer om fantasifiguren Allah til religionsgruppen. Det er
fiktion, ikke historie.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-11-06 21:49

> [...]

> at Konstantinopel faldt for Allahs fod i 1532 ved Mehmet II og
> Allahs Hellige Krigere erobrede op gennem Europa til Wien ved

Ja Og i fik røvfuld hele vejen hjem igen.

> Alle dansker er racister og INTOLERANTE,

Alle muhamedanske mænd er pædofile drukkenboldte.

> og snart vil vi være de
> fleste, >50%, og så skal Allahs Lov gælde, Shaira.

Flot stavet, dadelplukker.

> I skal være
> velkomne til at forblive i landet, blot I overholder KOranens
> Bud, og underkaster jer Allahs Profet. Allahu Akbar!

Du skal underkaste dig min AK47!

> Der står i Koranen, at ISlam vil DOMINERE verden, og at vi skal
> arve de vantros rigdomme

Efter at vi har nakket psykopater som dig tager vi jeres koner som
krigsbytte. De kan bruges til at tørre røv på vores ældre mennesker der
ikek bliver plejet ordentligt på plejehjemmene i dag.

> Det er ALlahs vilje, at Muslimer uden hindring kan rejse ind i
> Europa.

Det er min vilje at koranfundamentalister bliver køt igennem en
kødhakker og pakket ind i bacon.

> [...]
>
> Profeten MUhammed er ikke en dansker/kufer "metroseksuel"
> københavnerstang, og Profeten Muhammeds Hellige Krigere skal arve

I skal arve Johnni Hansens pik i jeres røv, men i bliver pakket ind i
bacon :D

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Jim

Dato : 29-11-06 22:06

"Bilal Hazid" <bilal521@gmail.com> skrev i en meddelelse

PLONK!

Fra : gb

Dato : 29-11-06 22:26

Bilal Hazid <bilal521@gmail.com> wrote in news:ekkd9u$qav$1@aioe.org:

> Det var Allahs Straf for Pave Benedikte d. 16.'s brøde mod Islam,

Troll alert.

--
GB

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 30-11-06 12:17

Bilal Hazid skrev:
> [...]
>
> Profeten MUhammed er ikke en dansker/kufer "metroseksuel"
> københavnerstang, og Profeten Muhammeds Hellige Krigere skal arve

Mit gæt. Dette er en trold skrevet af en højreekstremist.
Det er simpelthen hen for dumt til at være andet.

J.O.

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-11-06 17:14

<jenspolsen@hotmail.com> wrote in message

Bilal Hazid skrev:
> Leve Hizbollah
> Må Allah belønne Abu Laban

Mit gæt. Dette er en trold skrevet af en højreekstremist.
Det er simpelthen hen for dumt til at være andet.

Du behøver nu ikke gætte, det skriger jo til himlen, - og manden er jo ikke
engang tæt på noget, som kunne overbevise, selv den mest naive.

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 30-11-06 12:17

Bilal Hazid skrev:
> [...]
> Leve Hizbollah
> Må Allah belønne Abu Laban

Mit gæt. Dette er en trold skrevet af en højreekstremist.
Det er simpelthen for dumt til at være andet.

J.O.

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 30-11-06 18:42

jenspolsen@hotmail.com wrote:

> Mit gæt. Dette er en trold skrevet af en højreekstremist.
> Det er simpelthen hen for dumt til at være andet.

Alternativt: Abu Laben ved hans første dansk- og internet-forsøg.
Forslag: Lad os vente på næste gang og så vurdere igen.

--

Anglo-saxon limitations to free speech:

'... things like child pornography, false statements that result in
demonstrable harm (defamation), the exposure of national security
information, commercial fraud, and the proverbial shouting of "Fire!"
in a crowded theater' - nothing else.

http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Articles/000/000/012/055sbhvq.asp

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 09-12-06 11:48

Bilal Hazid skrev:
> [...]
>
> Profeten MUhammed er ikke en dansker/kufer "metroseksuel"
> københavnerstang, og Profeten Muhammeds Hellige Krigere skal arve

Så dum kan ingen være. Det må være en trold.

J.O.

Fra : Patruljen

Dato : 11-12-06 21:12

Bilal Hazid skrev:
> [...]
>
> Profeten MUhammed er ikke en dansker/kufer "metroseksuel"
> københavnerstang, og Profeten Muhammeds Hellige Krigere skal arve

Det er næppe helt tilfældigt, heller, at Allah har valgt at placere
jer langt ude i en ørken.
Der er ligesom sikret en vis sikkerhedszone til mere civiliserede,
psykisk stabile og sunde individer. Den alvidende Allah har således
sørget for en naturlig isolering af jeres stagnerende, post figurative
kultur.

Og Allah, fred være med ham, skal som nok også sørge for, at i også
fortsat bliver derude - i grusbunken, i al sin visdom, mon ikke

Det er en grusbunke Allah har givet jer tidligere, og det er en
grusbunke i arver - Danmark skal vi somend nok passe på.

Derude kan i således efter Allahs vilje dyrke jeres
lørdagsunderholdning :
http://www.danishmuhammedcartoons.com/Therealislam.html

Fred være med jer.

Regards Bruun

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-12-06 08:57

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
Bilal Hazid skrev:

> --
> Leve Hizbollah
> Må Allah belønne Abu Laban

Det er næppe helt tilfældigt, heller, at Allah har valgt at placere
jer langt ude i en ørken.

Lad dog være med at give muslimer skylden for denne jammerlige trolls
udgydelser, - eller lade som om ordene kommer fra en muslim overhovedet.

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 25-12-06 13:15

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> Lad dog være med at give muslimer skylden for denne jammerlige trolls
> udgydelser, - eller lade som om ordene kommer fra en muslim
> overhovedet.

Ja, det lyder snarere som om det stammer fra Lars Tyndskid fra Vorbasse.

--
Poul Erik Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : Patruljen

Dato : 25-12-06 12:44

Knud Larsen skrev:
> [...]
>
> Lad dog være med at give muslimer skylden for denne jammerlige trolls
> udgydelser, - eller lade som om ordene kommer fra en muslim overhovedet.

Endnu en Larsen, som gerne vil belære andre, om hvad de bør og især
ikke bør -

Det letteste er velsagtens at vælge netop din tilgang Mr. Larsen.
problemet kunne være, at du tog fejl. Ikke at jeg mener, du kan
forestille dig noget i den retning.

Ikke desto mindre vælger du den letteste tilgang - det må være en
fejl, en troll. Fordi sådan er radikale muslimer ikke. Er du en af
Mariannes skoledrenge ?

De er præcis så bemærkelsesværdigt selektive i perceptionsevnen,
som du. Det hedder
at se verden med skyklapper og via tunnelsyn. Jeg vil ikke fornægte at
det må være herligt befriende -

Men jeg kan næppe kalde det specielt realistisk, at vælge kun at
betragte udvalgte dele af virkeligheden. Fyren her kunne fint være
muslim. Hitz ur Tahir eller hvad pokker de nu kalder sig.

Du må ud til deres møder, rundt omkring i medborgerhusene og lære
lidt om hvad der rent faktisk eksisterer af holdninger. Tag
skyklapperne af Mr. Larsen.

Og frem for alt. Fortæl ikke mig, hvad jeg skal og ikke skal.

Regards Bruun

Fra : Soren Larsen

Dato : 25-12-06 14:59

Patruljen wrote:

> Endnu en Larsen, som gerne vil belære andre, om hvad de bør og især
> ikke bør -

Det er for din egen skyld

> Det letteste er velsagtens at vælge netop din tilgang Mr. Larsen.
> problemet kunne være, at du tog fejl. Ikke at jeg mener, du kan
> forestille dig noget i den retning.

Alle kan tage fejl og selvfølgelig kan fundamentalistiske muslimer
også skrive på nettet.

Men nu poster du jo af en aller anden besynderlig grund det her
til en historiegruppe, så var det måske på sin plads med en smule
kildekritik fra din side.

> Ikke desto mindre vælger du den letteste tilgang - det må være en
> fejl, en troll. Fordi sådan er radikale muslimer ikke. Er du en af
> Mariannes skoledrenge ?

1. Ledetråd:

BH poster fra det internationale kollegium. Det gør han første gang
8. november i år.

> De er præcis så bemærkelsesværdigt selektive i perceptionsevnen,
> som du. Det hedder
> at se verden med skyklapper og via tunnelsyn. Jeg vil ikke fornægte at
> det må være herligt befriende -

2. Ledetråd:.

Han poster ikke bare til politiske grupper men også til
rec.games.roguelike.adom hvor han både diskuterer eventyrspillet
adom og prøver at tage pis på en spammer

> Men jeg kan næppe kalde det specielt realistisk, at vælge kun at
> betragte udvalgte dele af virkeligheden. Fyren her kunne fint være
> muslim. Hitz ur Tahir eller hvad pokker de nu kalder sig.

3. Ledetråd:

Hvis han virkelig var fundamentalistisk muslim ville han ikke bruge
egennavnet 'Allah' så skødesløst. Der ville hver gang være et
'æret være han minde', 'ta'alas' eller lignende hægtet på, netop
for ikke at komme til at bruge det på samme måde som vi bruger
'Gud' og for at understrege hans fromhed (reel eller ej)

> Du må ud til deres møder, rundt omkring i medborgerhusene og lære
> lidt om hvad der rent faktisk eksisterer af holdninger. Tag
> skyklapperne af Mr. Larsen.

4. Ledetråd:

BH skriver:
" underkaster jer Allahs Profet. Allahu Akbar! "

Siden du er så godt inde i fundamentalistisk islam kan du sikkert
godt selv se hvad der er galt her - eller kan du?

Med skyklapperne demonteret ser det stærkt ud til at du er
blevet taget godt og grundigt bagi af en eventyrspillende kollegieknægt
med hang til at tage pis på folk

> Og frem for alt. Fortæl ikke mig, hvad jeg skal og ikke skal.

Det er selvfølgelig din røv men jeg synes nu alligevel du burde lade dig
teste.

Søren Larsen

--
History is not what it used to be.

Fra : Patruljen

Dato : 27-12-06 14:21

Soren Larsen skrev:

> [...]
> med hang til at tage pis på folk

> Det er selvfølgelig din røv men jeg synes nu alligevel du burde lade dig

Endnu en Mr. Larsen, som gerne vil belære.

Først Hr. Larsen, må du lære at læse en tekst, sådan at du ikke
hovedsageligt beskæftiger dig med din egen julegrød oppe i
kraniekassen.

Indtil da, er dine gode råd blot lattervækkende -

Nu er det sådan, at jeg nærmest dagligt via mit arbejde har omgang
med forskellige psykologer. Og havde jeg behov for tests, fik jeg det
afvide.

Jeg er ganske sikker på, at du ikke har disse forbindelser, da du
ellers netop befandt dig i en langvarig observations periode.

Lær at læse en tekst. Lær at adskille den fra dit eget materiale.
Indtil da orker jeg dårligt svare dig yderligere

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 27-12-06 14:35

Soren Larsen skrev:

> [...]
>

> Med skyklapperne demonteret ser det stærkt ud til at du er
> blevet taget godt og grundigt bagi af en eventyrspillende kollegieknægt

Tja. Bilal Hazid har eksempelvis indsat dette i et europæisk
debatforum -

" As being a political refugee from Iran, I can surprise you, that
the livingstandard is higher than you imagine.

The bountyful date palms, that sways to the breeze of exotic
music, brings a tear in my patriotic heart.

I was on a vacation to Pakistan this summer to have lectures in
Islamic Theology, and I can assure you, that the
islamic intellectuals are not one inch behind western scholars.

Also, after the brutal crusades that you plauged Islam with, I
am furius of your arrogance of rejecting Turky as a member of EU
by calling us inferior!

Men det er så noget helt andet -

Kunne du læse en tekst uden indblanding af associationer fra din egen
underbeivdsthed, sådan at du ikke opfatter ordene, som rent faktisk er
skrevet, ville du vide at jeg skrev :

" fyren her kunne fint være radikal muslim "

Der står ikke at han rent faktisk er det. Eller hvor læser du
egentlig den del? Mr. Larsen.

Alene det faktum, at du ikke magter at læse en tekst, uden så megen
indblanding fra din underbevidsthed, gør, at jeg ikke er i tvivl om,
at det er dig som bør testes.

Best regards Bruun

Fra : Soren Larsen

Dato : 27-12-06 16:17

Patruljen wrote:

> [...]
>

> Also, after the brutal crusades that you plauged Islam with, I
> am furius of your arrogance of rejecting Turky as a member of EU

Og?

Det er hans fejtagelser og øvrige skriverier, der gør at han må betragtes
som en amatørtrold, der kun narrer de mest naive.

> Men det er så noget helt andet -

Nåh !Du forsøgte dig bare med lidt røgslør..

> [...]
> skrevet, ville du vide at jeg skrev :
>
> " fyren her kunne fint være radikal muslim "

Sgu ikke med de fejltagelser jeg gjorde dig opmærksom på.

Hvad er der forresten galt med:

Du skrev til ham:

> [...]
kultur."

> Alene det faktum, at du ikke magter at læse en tekst,

Det går som dokumenteret rigtig fint

Du har tilgengæld problemer med at huske dit eget sludder, hvad
der er forståeligt nok.

>uden så megen
> indblanding fra din underbevidsthed, gør, at jeg ikke er i tvivl om,
> at det er dig som bør testes.

Velbegrundet tvivl er absolut ikke din stærke side.

Du bider abenbart på hvad som helst.

Så intet nyt her

Søren Larsen

--
History is not what it used to be.

Fra : Patruljen

Dato : 28-12-06 19:44

Soren Larsen skrev:

> Og?
>
> Det er hans fejtagelser og øvrige skriverier, der gør at han må betragtes
> som en amatørtrold, der kun narrer de mest naive.

Jeg laver også anslagsfejl, stavefejl mv. Jeg sidder ikke og tjekker
min tekst igennem, og tænker ikke det spiller en rolle i en større
sammenhæng.

> Nåh !Du forsøgte dig bare med lidt røgslør..

Det var ikke røgslør. Men hvad manden skriver om sigselv.

> Sgu ikke med de fejltagelser jeg gjorde dig opmærksom på.

De holdninger der udtrykkes er forenlige med radikale muslimers. Eller
det er du måske i tvivl om ?

> [...]
> psykisk stabile og sunde individer. Den alvidende Allah har således
> sørget for en naturlig isolering af jeres stagnerende, post figurative

Nope. Det er holdt i pluralis, og ikke henvendt direkte til Bilal
Hazid. Men til flere, der måtte have samme opfattelse. Din
dokumentation går ikke ret godt.

> Du har tilgengæld problemer med at huske dit eget sludder, hvad
> der er forståeligt nok.

He. Du har jo tidligere vist, at du ikke kan læse - og at hele
sætninger luges ud fra din perception af indtryk

> Velbegrundet tvivl er absolut ikke din stærke side.

Nu svarede jeg dig, da du mente, at jeg skulle testes. Eller kan du
ikke huske det vrøvl du skriver, hvad der er forståeligt nok?. Så
du taler altså om din egen skråsikkerhed på områder, du heller ikke
ved noget om.

Er uvidenhed din stærkeste side ?

> Du bider abenbart på hvad som helst.

Nej som over - over påvist snapper du som en dum gedde efter alt
der rykker forbi dig.
Du er morsom at lægge miner ud foran. Du er så herlig forudsigelig,
at jeg snart ved, præcist, hvor du vil jokke i spinaten.

> Så intet nyt her

Det må jeg så tilgengæld give dig ret i. Der leveres ingenting nyt
fra dig.

Rebards Bruun

Fra : Soren Larsen

Dato : 28-12-06 21:49

Patruljen wrote:

> Jeg laver også anslagsfejl, stavefejl mv. Jeg sidder ikke og tjekker
> min tekst igennem, og tænker ikke det spiller en rolle i en større
> sammenhæng.

Men det spiller sku en rolle, om man kender forskel på profeten og
Allah, hvis man skal forestille at være fundamentalistisk muslim.

> Det var ikke røgslør. Men hvad manden skriver om sigselv.

Så længe du ikke kommer med en pointe er det røgslør.

> De holdninger der udtrykkes er forenlige med radikale muslimers. Eller
> det er du måske i tvivl om ?

Fejltagelsen hvor han forveksler hvem man bør underkaste sig som muslim,
kan netop ikke begås af en radikal muslim.

Derudover bruger han 'Allah' på en måde der ville svare til at
en indremissionsk præst var blasfemisk i kirken

Så hans udtalelser er netop ikke forenelige med at han sku
være fundamentalistisk muslim.

> Nope. Det er holdt i pluralis, og ikke henvendt direkte til Bilal
> Hazid. Men til flere, der måtte have samme opfattelse. Din
> dokumentation går ikke ret godt.

Det går stadig fint.

Hvis du ikke henvendte dig til ham, sku du ha brugt
3. person (dem/deres) og ikke 2. person (jer/jeres)

Er dansk dit modersmål?

> He. Du har jo tidligere vist, at du ikke kan læse - og at hele
> sætninger luges ud fra din perception af indtryk

Gider du skrive det en gang til på dansk?

> [...]
> ikke huske det vrøvl du skriver, hvad der er forståeligt nok?. Så
> du taler altså om din egen skråsikkerhed på områder, du heller ikke

Prøver du at lægge dit sprog op på et plan du ikke kan klare
eller er du bare totalt forvirret?

Det er mig der angiver gode grunde til at tvivle.

> Er uvidenhed din stærkeste side ?

Din uvidenhed er ikke min stærke side, men din svage side.

> [...]
> Du er morsom at lægge miner ud foran. Du er så herlig forudsigelig,
> at jeg snart ved, præcist, hvor du vil jokke i spinaten.

Fortsæt bare din ønsketækning hvis det morer dig.

I længden ville du dog stå dig bedre ved at indrømme dine fejl
eller i det mindste holde kæft istedet for at fremture i fejltagelserne.

Det er hvad de fleste andre - og jeg med - gør.

> Det må jeg så tilgengæld give dig ret i. Der leveres ingenting nyt
> fra dig.

Da du ikke er istand til at komme med et fornuftigt endsige læseligt svar,
behøves det jo heller ikke.

Er du istand til at sandsynliggøre at gutten er radikal muslim?

Ja eller Nej?

Søren Larsen
--
History is not what it used to be.

Fra : fribytteren

Dato : 29-12-06 17:30

Bilal Hazid skrev:
> [...]
> velkomne til at forblive i landet, blot I overholder KOranens
> Bud, og underkaster jer Allahs Profet. Allahu Akbar!

Hvorledes kan Islam være for alle, når de der ikke vil underlægge
sig Islam skal underlægge sig Islam. Islam er kun for dem der
underkaster sig de religiøse magthavere og dermed er dine ord "Islam
er for alle" løgn og bedrag, men muslimer må som bekendt lyve og
bedrage over for alle som ikke underkaster sig Islam. Dine ord er end
ikke de elektroner værd, som giver dem mulighed for at stå som tekst
på en webpage.

> Der står i Koranen, at ISlam vil DOMINERE verden, og at vi skal
> arve de vantros rigdomme

Du/I skal være velkomne til at arve de vantros rigdomme. Hvad for
nogen tænker du på? Er det forureningen? Tag den endelig. De
illusoriske værdier penge tillægges? Værsåg', det eneste de giver
er misundelse hos dem der intet har og dem vil der altid være mange
af. Er det olien? Tag den endelig, hvad vil du bruge den til? Den er jo
kun noget værd, sålænge den er mulig at sælge til de vantro
vestelændinge.

De værdier jeg personligt råder over, vil du aldrig nogen sinde kunne
komme til at arve fra mig, for dem tager jeg såmænd med i graven og
dem jeg råder over i levende live, dem giver jeg til de medmennesker
der viser sig som levende, livgivende og livsbekræftende mennesker,
ligegyldig hvilken religion eller politisk retning de ellers føler sig
tiltrukket af, blot de er levende, livgivende og livsbekræftende.

> [...]
> arbejdskraft, burde man jo importere venlige og arbejdsomme
> kinesere, som ikke laver hiphop-bander, som os.

Det er faktisk ved at ske. Der kommer flere og flere østeuropæere og
kinesere til DK, end at der kommer muslimer som arbejdskraft.

> Profeten MUhammed er ikke en dansker/kufer "metroseksuel"
> københavnerstang, og Profeten Muhammeds Hellige Krigere skal arve
> Danmark og verden

Når MUH - ammeds hellige mordere arver Danmark og verden er der intet
at arve, for når man slår danskerne ihjel og tilintetgør deres
kultur, fordi den er i strid med koranens ord, så er Danmark ikke mere
eksisterende og dermed er der intet at arve. Når de hellige mordere
har fået tilintetgjort verden ved hjælp af atombomber, vil der end
ikke være en verden at arve.

Så hvor helvede vil du hen, med al den snak om at arve. Der er ingen
der arver noget gennem vold og mord, det sker kun ved kærlighed og
venlighed og det kommer MUH -ammeds mordere jo ikke med.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen