Behandling af Raseri mod Pedophile
Fra : Pnic

Dato : 28-11-06 12:06

består af:

1. Send en ud til den der skal behandles og få dem til at
tro at de ved en fejl er blevet sat på en liste med pedophile

2. ved brug af hypnose få personen til at tro at de har fået tæv ect ect.
pga. det

3. få personen til at tro at fejlen er blevet opdaget og ændret

4. personen sidder nu og tror at der er nogen der kører rundt
og ordner pedophile i en grad og på et niveau som de ikke
selv er istand til, og at de derfor ikke selv behøver at tage affære.

5. personen er nu blevet et møgsvin ligesom behandleren!

Og husk, en død pedophil er en god pedophil!

/Pnic

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-11-06 12:26

"Pnic" <pnic@nomail.dk> wrote:

> [...]
>
>5. personen er nu blevet et møgsvin ligesom behandleren!
>

>Og husk, en død pedophil er en god pedophil!

Hmm, nu er latin ikke min stærkeste side men har du problemer med
fod-erotik ?!

<mlr>

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-11-06 12:52

"Pnic" <pnic@nomail.dk> wrote:

>Og husk, en død pedophil er en god pedophil!

Hmm, nu er latin ikke min stærkeste side - Betyder pedis ikke fod ?!

Fra : Per Rønne

Dato : 28-11-06 13:46

Michael Rasmussen <mic@NO_SPAMdou.dk> wrote:

> Hmm, nu er latin ikke min stærkeste side - Betyder pedis ikke fod ?!
>
> Har du problemer med fod-erotik ?!

Ja, folk der sådan ligger og fletter tæer i sengen er da også nogle
perverse svin .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pnic

Dato : 28-11-06 13:44

"Pnic" <pnic@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tro at de ved en fejl er blevet sat på en liste med pedophile
>
> 2. ved brug af hypnose få personen til at tro at de har fået tæv ect ect.

(hypnotisøren siger: prøv at forestille dig at de gør det ved dig,
som at du gerne vil have at der bliver gjort mod de pedophile plus lidt
extra)