... og lige en rettelse
Fra : Peter Bang

Dato : 27-11-06 23:50

.... inden humørbomberne kvæles i egen hysterisk latter over egen
komisk formåen: Rubrikken i mit tidligere indlæg burde naturligvis
have båret ordet "begavelse".

Men ... aarj ... det var godt nok bare en for typisk
dhimmie/landsforræder/burkha-lover-agtig fejl i en overskrift, ikk
åå?

Og nu ... tilbage til endnu en gruopvækkende nyhedsudsendelse om
Hjemmeværnets potentielle muligheder i en ellers komplet fejlslagen
kampagne i Irak. Det skal nok blive en succes. En håndfuld naturligt
polstrede grill-frøer med kaliberkløe og "civile kompetencer parret
med en solid militær uddannelse" skal nok få reddet jernene ud af
ilden. Desperate times, desperate meassures.

Gad vide om ikke Tulip og Carlsberg vil sponsorere sjove hatte og
slips med lyd og blinkende lys?

Nå men ... Fox News kalder. Jeg skal beriges.