Socialkammeraternes halehæng
Fra : Jesper

Dato : 27-11-06 00:17

Så slog De Radikale (R) en kolbøtte til. Denne gang opgiver de
det ultimative krav på statsministerposten og de 5 politiske punkter, R
vil gerne forhandle. Men de har på forhånd meldt ud at de ikke vil pege
på Anders Fogh Rasmussen efter et valg, så er der reelt kun ét
alternativ: Helle Thorning-Schmidt! Det var formentlig en nylig
meningsmåling, hvor Marianne Jelved kun fik opbakning fra 7% af vælgerne
til sine statsministerdrømme der har affødt den seneste kolbøtte.
Sikkert ikke med Jelveds gode vilje. Men det betyder at R er og
forbliver et socialkammeratisk halehæng, Helle Thornings stemmekvæg,
intet andet! Der er ingensomhelst grund til at give R nogetsomhelst for
at stemme sammen med S, det gør de under alle omstændigheder for at
undgå alternativet: En VK regering som de hader som pesten og under alle
omstændigheder er de tættere på S end VK. Så mit råd til Thorning:
Behandl De Radikale som det lort de er, lad være med at give efter for
deres pladderhumanistisme. De Radikale vil klage deres nød men de har
ingen steder at gå hen. Lad med stege i deres eget politisk korrekte
Omega-3 fedtsyrer - Med Café Latte.

--
Hans far viste ham engang en arbejder, siden da
har han lavet film om arbejdere.

Fra : Henri Gath

Dato : 27-11-06 00:50

Ja, ud med lortet....skide landsforrædere

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 01:15

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> Ja, ud med lortet....skide landsforrædere

Nej, de skal ikke ud. De skal på hjul og stejle!

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 00:51

> [...]
> vil gerne forhandle. Men de har på forhånd meldt ud at de ikke vil pege
> på Anders Fogh Rasmussen efter et valg, så er der reelt kun ét

Nejda... der er da også Villy Søvndahl :D

Fra : Jesper

Dato : 27-11-06 01:20

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Nejda... der er da også Villy Søvndahl :D

Han får vælgerne til at falde i søvn med sine tunge, tunge øjenlåg!

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 27-11-06 15:11

"Jesper" skrev
--
> Hans far viste ham engang en arbejder, siden da
> har han lavet film om arbejdere.
> - Jacob Stegelmann om Erik Clausen

Hej Jesper -

Hvor har du dette muntre citat om Erik Clausen fra?

Jeg vil gerne kunne dokumentere dets rigtighed.

- Jensby

Fra : Jesper

Dato : 27-11-06 16:54

Jan Bang Jensby <jbjFJERN@FJERNarosrevision.dk> wrote:

> [...]
>
> Hej Jesper -
>
> Hvor har du dette muntre citat om Erik Clausen fra?
>
> Jeg vil gerne kunne dokumentere dets rigtighed.

Faktisk er det et jeg har læst over i Laserdiskens forum, hvor
vedkommende dér har citeret det fra ved jeg ikke.

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=10601723971131957