Top underholdning - Faderhuset
Fra : Neuman

Dato : 26-11-06 22:08

Politiken har billeder fra demonstrationen idag. Der er knippelsuppe - god
underholdning IMHO.
http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1198

Man overvejer jo næsten at melde sig i politiet

Fra : gb

Dato : 26-11-06 22:16

"Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in

> Politiken har billeder fra demonstrationen idag. Der er
> knippelsuppe - god underholdning IMHO.
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1198
> Man overvejer jo næsten at melde sig i politiet

Her er et eksempel på brugernes forældres reaktioner:

http://ffungeren.blogspot.com/2006/11/fy-for-fanden-politiet-er-
afskyeligt.html#links

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-06 22:30

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> "Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in

> Her er et eksempel på brugernes forældres reaktioner:
>
> http://ffungeren.blogspot.com/2006/11/fy-for-fanden-politiet-er-
> afskyeligt.html#links

Utvivlsomt har BZ-lederne en kontakt med politiet og ved at rydning af
JAgtvejhuset vil ske hurtigt og effektivt cirka 14.12

Derfor må man angribe det uskyldige Faderhus, for at husets mange
"kamptropper" kan få afløb for deres aggressioner

Fra : N_B_DK

Dato : 26-11-06 23:13

In news:Xns9887E26E54FAFnospam465098@130.227.3.84,
gb <nospam@no.invalid> typed:
> "Neuman" <neuman@hotmail.com> wrote in

Jeg ser nogle der modsiger sig en anholdelse, og derfor må politiet jo bruge
den dertil rette magt, så ingen problemer i det.

Kunne de ikke have sluppet de hunde løs ? (men det havde vel desværre været
unødig magtanvendelse)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 00:29

On Sun, 26 Nov 2006 23:12:40 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>den dertil rette magt, så ingen problemer i det.
>
>Kunne de ikke have sluppet de hunde løs ? (men det havde vel desværre været

De unge fjolser fik jo at vide de skulle sætte sig ned "117 gange"...
Hvis de havde gjort det, så ville kniplerne ikke være kommet frem....

Jeg har selv prøvet at "få klokken at vide" af byens "voldelige
strisser".... Han var sgu egentlig meget flink og vi hyggesnakkede
lidt om vejr og vind, da jeg gjorde hvad jeg fik besked på....

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 00:50

In news:tj8km2lk11sq3kdhhecim7r0fnbkeshpge@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> De unge fjolser fik jo at vide de skulle sætte sig ned "117 gange"...
> Hvis de havde gjort det, så ville kniplerne ikke være kommet frem....

Det gjorde det nok heller ikke bedre at flere af dem prøvede at flygte.

> Jeg har selv prøvet at "få klokken at vide" af byens "voldelige
> strisser".... Han var sgu egentlig meget flink og vi hyggesnakkede
> lidt om vejr og vind, da jeg gjorde hvad jeg fik besked på....

Det er ikke dem alle sammen der er lige hjernedøde, nogle af dem har endda
humor ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 01:09

On Mon, 27 Nov 2006 00:50:14 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Det er ikke dem alle sammen der er lige hjernedøde, nogle af dem har endda
>humor ;)

Jeps....

For øvrigt... Den idiot der henne og slå på dem fra faderhuset, havde
jeg håbet havde fået et ordentligt los i "klokkespillet"....

Det havde fandeme været god værkstedshumor....

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 01:34

In news:mtakm2pi1simjlro7gk4mm6o7se2onjbnq@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:
> For øvrigt... Den idiot der henne og slå på dem fra faderhuset, havde
> jeg håbet havde fået et ordentligt los i "klokkespillet"....

Det havde været sjovere at se ham lave "helikopteren" med hunden hængende i
skridtet *G*

> Det havde fandeme været god værkstedshumor....

Det havde jeg godt kunne trække på smile båndet over hehe

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Kim2000

Dato : 27-11-06 08:20

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> strisser".... Han var sgu egentlig meget flink og vi hyggesnakkede
> lidt om vejr og vind, da jeg gjorde hvad jeg fik besked på....

Netop, faktisk gik det galt for omkring 2 år siden. Hvor jeg og en vennide
blev forvekslede med nogle der åbenbart var eftersøgte. Jeg blev anholdt
stille og roligt, men da min vennide blev aggressiv endte hun i håndjern med
blå mærker på armene, hvor en betjent med hår mellem tænderne og 3 meter
over skulderne havde haft fat i pigen, der altså vejer omkring 50 kg. Det
blev på stationen ret hurtigt klart at det ikke var os, der var eftersøgte,
og jeg blev løsladt efter at de havde fået mit navn. Pigen havde på det
tidspunkt slået ud efter en betjent og havde råbt en masse ting (vi var
begge fulde skal det nævnes). Så det var tæt på at hun endte med at skulle
overnatte i arresten, hvor om alting var, så fik jeg hende dog løsladt ved
at tage ansvaret for hende. Hun ævlede løs om politivold, men faktum er at
hun modsatte sig politiet (jeg havde fx ikke håndjern på, da jeg fulgte
frivilligt med), da hun skulle afhøres forsøgte hun at slå betjenten og
endte igen i håndjern. Min afhøring tog omkring 10 minutter, hendes endte
med at trække ud i fire timer. Jeg fik en høftlig beklagelse/forklaring,
mens hun fik en bøde på 2000 kroner.

Jeg lærte at politiet er pligtopfyldende og at alting gik glat da jeg
samarbejde. Hun lærte at politiet er voldeligt. Her to år efter har hun
fortsat ikke accepteret at hun havdee skylden. Nogen mennesker vil ikke
acceptere at det er dem selv der har skabt sitautionen.

Ser man på demonstranterne, så har de sikkert nægtet at forlade området, de
har sikkert ikke anmeldt demonstrationen, og endelig var det da tydeligt at
de modsatte sig anholdelse og ja så kan det altså give nogle knubs. Havde de
ikke modsat sig anholdelsen havde de været hjemme igen til aftensmad.

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 08:42

On Mon, 27 Nov 2006 08:19:44 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>ikke modsat sig anholdelsen havde de været hjemme igen til aftensmad.

Jeg er fuldstændig enig....

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 18:38

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Jeg er fuldstændig enig....

Samme her. Jeg er til tider meget skeptisk over politiets fremfærd, men
i dette tilfælde er der ingen tvivl om at politiet agerede retfærdigt,
specielt lømlernes kriminelle handlinger og usamarbejdsvilje taget i
betragtning.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Basil

Dato : 27-11-06 15:55

Kim2000 udtrykte præcist:
> [...]
> ikke modsat sig anholdelsen havde de været hjemme igen til aftensmad.

Kanont skrevet, Kim.
Så simpelt er det, men det er der bare nogen der ikke vil forstå.
Kai

Fra : hanzen

Dato : 27-11-06 11:18

> [...]
> bruge den dertil rette magt, så ingen problemer i det.
>
> Kunne de ikke have sluppet de hunde løs ? (men det havde vel desværre

Selvfølgelig.
Det skulle være unødvendigt at bruge vold mod de unger.
De skulle naturligvis skrubbe hjem til mor første gang de fik besked på det.
Så slap de for blå mærker og vi slap for at høre på al den jammer.
Og som en sidegevinst ville de måske få en smule sympati fra befolkningen.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 14:23

In news:456abb4e$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
hanzen <hanzen@mailmig.dk> typed:

> Det skulle være unødvendigt at bruge vold mod de unger.

Ja hvis de havde gjort hvad de fik at vide første gang.

> De skulle naturligvis skrubbe hjem til mor første gang de fik besked
> på det. Så slap de for blå mærker og vi slap for at høre på al den
> jammer.

Helt enig.

> Og som en sidegevinst ville de måske få en smule sympati fra
> befolkningen.

Ja, men det tænker de ikke over, deres handlinger er jo mest at sammenligne
med terroristers handling (de har dog ikke slået nogen ihjel (endnu))

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 27-11-06 00:19

On Sun, 26 Nov 2006 22:08:22 +0100, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

>Politiken har billeder fra demonstrationen idag. Der er knippelsuppe - god
>underholdning IMHO.
>http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1198
>
>Man overvejer jo næsten at melde sig i politiet

ROTFL.... Det er sgu ikke studenterhuen der strammer hos de autome
voldspsykopater...... Det er go' underholdning at de får "suppe".

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 00:42

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> ROTFL.... Det er sgu ikke studenterhuen der strammer hos de autome
> voldspsykopater...... Det er go' underholdning at de får "suppe".

Og de autonome psykopater synger "politikontrol skaber mere vold".

Dvs man antagr at de er imod vold.

Men ikke når det gælder den kirke de selv lige har angrebet med maling.

De skulle have knippelsupper i lange baner de tumper.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 00:22

> [...]

> underholdning IMHO.
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1198
>
> Man overvejer jo næsten at melde sig i politiet

YEEEEAH!

SÅdan skal de lømmeler ha det!

Fra : Per Rønne

Dato : 27-11-06 04:57

> [...]

> underholdning IMHO.
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1198
>
> Man overvejer jo næsten at melde sig i politiet

Tjae, mange af demonstranterne ser ud som om de er 'ukonfirmerede børn'
der endnu ikke er begyndt i 8. klasse ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 06:41

In news:1hpg24d.l51lzr1gijv7kN%per@RQNNE.invalid,
"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> typed:

> Tjae, mange af demonstranterne ser ud som om de er 'ukonfirmerede
> børn' der endnu ikke er begyndt i 8. klasse ...

Så passer de jo intellektuelt med resten af brugerne.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : hanzen

Dato : 27-11-06 11:20

> In news:1hpg24d.l51lzr1gijv7kN%per@RQNNE.invalid,
> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> typed:

> Så passer de jo intellektuelt med resten af brugerne.

Du mener altså at børn er dumme?
--
hilzen
hanzen

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 14:23

In news:456abbd8$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
hanzen <hanzen@mailmig.dk> typed:

> Du mener altså at børn er dumme?

Nej bestemt ikke, men en person i 8 klasse er ikke den allermest
intellektuelle ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : hanzen

Dato : 27-11-06 14:30

> In news:456abbd8$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
> hanzen <hanzen@mailmig.dk> typed:

> Nej bestemt ikke, men en person i 8 klasse er ikke den allermest
> intellektuelle ;)

Næææh, men ligefrem sammenligne dem med de alternativt begavede båtnakker
fra ruinen er lidt for groft.
--
hilzen
hanzen

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 14:41

In news:456ae841$0$144$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
hanzen <hanzen@mailmig.dk> typed:

> Næææh, men ligefrem sammenligne dem med de alternativt begavede
> båtnakker fra ruinen er lidt for groft.

Synes jeg nu ikke, der er jo den forskel at de stadig har muligheden for at
udvikle sig, den mulighed har de andre tilsyneladende ikke, siden de bliver
dummere og dummere ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 18:38

hanzen <hanzen@mailmig.dk> wrote:

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du mener altså at børn er dumme?

Ja. Og grimme!

Fra : Trist

Dato : 27-11-06 10:11

> [...]

> god underholdning IMHO.
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1198
>
> Man overvejer jo næsten at melde sig i politiet

Jep. Lad os også håbe at ham idioten som i slutningen af filmen er på vej
til at blive lagt ind i ambulancen, selv skal betale for sin behandling.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-06 17:04

Trist wrote:
> Jep. Lad os også håbe at ham idioten som i slutningen af filmen er på vej
> til at blive lagt ind i ambulancen, selv skal betale for sin behandling.

Det skal han ikke, det er jo et velfærdssamfund det her.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 17:17

In news:slrnemm32t.e0g.haj@HAL6000.bananas.dk,
Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
> Det skal han ikke, det er jo et velfærdssamfund det her.

Det går de jo ikke selv ind for, så hvorfor skal de nyde goderne, når de
ikke vil bidrage ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-11-06 18:21

N_B_DK wrote:
> Det går de jo ikke selv ind for, så hvorfor skal de nyde goderne, når de
> ikke vil bidrage ?

Årh, det tror jeg nu ellers nok de gør.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 18:38

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Årh, det tror jeg nu ellers nok de gør.

Ja - med lidt maling hid og did. Virkeligt brugbart.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-06 22:24

> Årh, det tror jeg nu ellers nok de gør.

Præcis hvordan viser BZ vilje til at yde før nyde?

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 18:23

> [...]
> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> typed:
>
> Det går de jo ikke selv ind for, så hvorfor skal de nyde goderne, når

Så er det slut med gratis folkeskole?

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 18:28

In news:456b1ed8$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
> Så er det slut med gratis folkeskole?

Tvivler på nogen af dem ved hvad skole betyder.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 18:53

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> In news:456b1ed8$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>
> Tvivler på nogen af dem ved hvad skole betyder.

Nu er der jo undervisningspligt i Danmark, men det var mere din påstand om
hvorfor man skal nyde hvis man ikke vil yde, og børn, især under 12 år, de
yder intet andet end at møde op i skolen, ellers er de jo kun nydere med
familicheck etc. det skal jo så ikke kunne lade sig gøre, vel!?

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 19:25

In news:456b2618$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]
> under 12 år, de yder intet andet end at møde op i skolen, ellers er
> de jo kun nydere med familicheck etc. det skal jo så ikke kunne lade

Hvor længe går det hvis man i folkeskolen ikke laver sine lektier, og møder
op ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 19:34

> [...]
> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>
> Hvor længe går det hvis man i folkeskolen ikke laver sine lektier, og

Der er mødepligt, hvis man ikke laver sine lektier, tjaae så får man meget
ringe karakterer, det kan man ikke smides ud af folkeskolen for.

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 19:38

In news:456b2f96$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
> Der er mødepligt, hvis man ikke laver sine lektier, tjaae så får man
> meget ringe karakterer, det kan man ikke smides ud af folkeskolen for.

Næ, men så kan man heller ikke komme videre end 1.klasse.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 19:44

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> In news:456b2f96$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>
> Næ, men så kan man heller ikke komme videre end 1.klasse.

Jo da, man har ikke adgangskrav for at kunne gå videre førend i 9'de.

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 20:45

In news:456b320b$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
> Jo da, man har ikke adgangskrav for at kunne gå videre førend i 9'de.

Det er så en fejl.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 20:51

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> In news:456b320b$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>
> Det er så en fejl.

Hvorfor?

Der er jo ingen kompetance før ved 9'de klasse.

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 21:21

In news:456b4195$0$2090$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
> Hvorfor?
>
> Der er jo ingen kompetance før ved 9'de klasse.

Hvorfor ? fordi hvis en person halter gevaldigt bagefter de andre, vil
personen uden tvivl
være en belastning for de andre i klassen.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 21:56

> [...]
> personen uden tvivl
> være en belastning for de andre i klassen.

Da kun hvis der skal laves gruppearbejde, og det er den nuværende regering
jo arg modstander af, og det er laaang tid siden at en lærer har haft tid
til individuel undervisning af de svage elever, og hvem er det så også der
*aldrig* laver lektier og/eller afleverer opgaver, det må vidst være et
meget lille fåtal, men du kan måske dokumentere noget andet end hvad der er
baseret på dine fordomme?

--
Allan Riise

Fra : N_B_DK

Dato : 27-11-06 22:20

In news:456b50ed$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
> Da kun hvis der skal laves gruppearbejde, og det er den nuværende
> regering jo arg modstander af,

Du kunne ikke forestille dig at en sådan person ville ekde sig, og derfor
lave en del ballade til gene for undervisningen ?

> det må vidst være et meget lille fåtal, men du kan måske dokumentere
> noget andet end hvad der er baseret på dine fordomme?

Hvilke fordomme ??

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Allan Riise

Dato : 27-11-06 23:45

> [...]
>
> Du kunne ikke forestille dig at en sådan person ville ekde sig, og
> derfor lave en del ballade til gene for undervisningen ?

Så bliver de vel sendt ud af klassen.

> Hvilke fordomme ??

At autonume ikke følger med i undervisningen.

--
Allan Riise

Fra : Tony

Dato : 28-11-06 00:12

"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Så bliver de vel sendt ud af klassen.

> At autonume ikke følger med i undervisningen.

Selvfølgelig følger de hjernedøde voldspsykopatiske autonome da med i
undervisningen,--når der er længdekast med brosten.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 28-11-06 00:20

"Allan Riise" <familien_riise@pc.dk> wrote in message

> At autonume ikke følger med i undervisningen.

Når socialistlærere påstår at man kan undervise muslimer til at blive
danskere, så er det galt

Undervisning betyder meget lidt.

Men i debat kan man få øjnene op for at LOVRELIGION ER ANTIINTUITIV
dvs skadelig

--------------------------
Her et modspil
-----
Brandfælder er som bakteriebomber, farlige for ulykkesfugle KUN.

Da jeg købte huset, var der flamingoskum i taget og nu har jeg kun 30
år tilbage at leve, og lejerne forlanger isolering, og jeg har fået en
masse af verdens mest isolerende materiale forærende og er
miljøbevidst genbrugs-tilhænger. Så lejerne kan ikke forlange mit
tilbud ændret til afskyeligt allergifremkaldende rockwool.

Når det afskærmes med brædder er det kun brædderne der kan starte
ildebrand. Er der også en """lov""" dvs mildt vejledende retningslinie
om profilbrædder - det tror jeg?

At kalde det en brandfælde er, at påstå, at alle med pejs har
brandfælde, hvis de har gulvtæppe af bomuld i samme stue

Hvis jeg glemmer bouillon udenfor køleskab, er det en bakteriebombe,
men hvis jeg spiser forsigtigt af den og ikke æder op, hvis dårlig
smag, så sker der næppe noget - det bør afvejes intuitivt i den
enkelte situation, og hvis fx jeg har godt immunforsvar og ikke har
job så jeg lider slemt ved lidt diarre, så er det MIN BESLUTNING at
løbe risiko

Lejerne flyttede ind i en 98% brandfælde og og kan droppe deres ønske
om at gøre det til en 99% brandfælde.

Hvis jeg sætter brædder op uden isoleringsfyld under brædder mellem
spær, så svarer det til, at jeg har bygget nogle flade tomme
pulterrum med det materiale, som lejerne har fået mig til at investere
2200 kr i.

Når de rejser, kan jeg fylde rummene op med gamle aviser el lign. Som
har isoleringsværdi i sig selv, og perfektionisme er pjat vedr nogle
få års brugsperiode.

Brandregulativer tager ikke højde for individuelle forhold og er ikke
noget, man straffer udfra, heller ikke hvis lejerne er ulykkesfugle og
laver ildebrand -

- som måske vil blive en anelse værre pga de lejerkrævede brædder end
ellers.

Det er ikke afgørende at flamingo antænder lettere end brædder, når
der kun kan komme temperaturforhøjelse ved flamingo EFTER AT BRÆDDER
ER BRÆNDT IGENNEM

Fra : Tony

Dato : 27-11-06 19:51

> In news:456b2f96$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Allan Riise <familien_riise@pc.dk> typed:
>
> Næ, men så kan man heller ikke komme videre end 1.klasse.

Det er vel osse rigeligt, sålænge man skal ''uddannes'' til autonom.

Tony

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 27-11-06 18:38

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Det skal han ikke, det er jo et velfærdssamfund det her.
>
> // Hans

Privatisering NU!

Fra : Egon Stich

Dato : 28-11-06 15:42

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]

Jeps--
Og lad os starte med den idiotanstalt, du frekventerer.
Så kan du lære det, kan du--

Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-11-06 15:49

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> [...]
>

> Jeps--
> Og lad os starte med den idiotanstalt, du frekventerer.

Tsk tsk, Egon. Jeg troede at en modem mand i din alder havde et
væsentligt kønnere sprogbrug?

Iøvrigt vil jeg med glæde gå med til en rpivatisering af min skole, hvis
jeg kunen få tilsvarende skattelettelser. Men et eller andet siger mig
at så langt vil du ikke gå...

Fra : Egon Stich

Dato : 29-11-06 17:40

> [...]
>
> Iøvrigt vil jeg med glæde gå med til en rpivatisering af min skole, hvis
> jeg kunen få tilsvarende skattelettelser. Men et eller andet siger mig

Skattelettelser?
Du betaler jo ikke skat, men lever på nas hos dine forældre, samtidig med du
nyder adgang til en skattebetalt uddannelse.
Så hvordan ville du kunne betale adgang til en privatiseret skole?

Forøvrigt for en uddannelse, du givetvis ikke vil kunne gennemføre, lige som
dine andre forsøg, hvorfor du jo egentlig slet ikke burde hyle op om
skattelettelser.
For med dine fremtidsudsigter, som afhængig af skatteyderbetalt støtte, er
det jo klart imod dine interesser.

Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-11-06 18:50

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Skattelettelser?
> Du betaler jo ikke skat, men lever på nas hos dine forældre,

Nej, jeg betaler leje for at bo hjemme, men det er vel nas uanset hvad i
din bog.

> samtidig med du
> nyder adgang til en skattebetalt uddannelse.

Ja. Som min familie til overmåde har betalt igennem årtiers arbejdsomhed
og skatteplyndring.

> Så hvordan ville du kunne betale adgang til en privatiseret skole?

Hvordan tror du? Tænk dig dog om, mand.

> Forøvrigt for en uddannelse, du givetvis ikke vil kunne gennemføre,

Og hvad får dig til at tro det?

> lige som
> dine andre forsøg, hvorfor du jo egentlig slet ikke burde hyle op om
> skattelettelser.

Nå, hvorfor ikke? Fordi det irriterer dig, din gamle nasserøv?

> For med dine fremtidsudsigter, som afhængig af skatteyderbetalt støtte, er
> det jo klart imod dine interesser.

Næ. Min interesse er i frihed, ikke i afhænighed af pampere og tyranner.

Fra : Egon Stich

Dato : 30-11-06 15:12

> Nej, jeg betaler leje for at bo hjemme, men det er vel nas uanset hvad i
> din bog.

Såee-?
Og hvor "tjener" du så til denne leje, som vel forøvrigt er fastsat efter
huslejenævnets skøn?
Beskattes denne indtægt forøvrigt hos dine forældre, eller nasser de også?

> Ja. Som min familie til overmåde har betalt igennem årtiers arbejdsomhed
> og skatteplyndring.

Det er altså "plyndring", når din familie skal bidrage med en beskeden skat,
for at kunne holde dig i skole?

> Hvordan tror du? Tænk dig dog om, mand.

Nå, der blev du taget med bukserne nede?

> Og hvad får dig til at tro det?

Nå - dine skriblerier viser jo ikke noget tegn på nogen større
tankevirksomhed eller realitetssans hos dig.
Så jeg tror, det går dig lige som førhen.
Du må kvitte.
Men du kan jo altid blive avisbud.
Måske?

> Næ. Min interesse er i frihed, ikke i afhænighed af pampere og tyranner.

Du har da din fulde frihed.
Men det har du jo ikke mod til at udnytte.
På med randslen, og ud i verden lille ven.
Men så mister du jo sikkerhedsnettet, og det tør du ikke.
Hvor ynkeligt..!!

Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 30-11-06 18:02

> [...]

> Såee-?
> Og hvor "tjener" du så til denne leje, som vel forøvrigt er fastsat efter

Nej, det er privat lejemål uden ekstern indblanding.

> Beskattes denne indtægt forøvrigt hos dine forældre, eller nasser de også?

For det første er det kun en forældre, fordi det lykkedes din elskede
stat at stresse min far ihjel for 5 år siden.

> Det er altså "plyndring", når din familie skal bidrage med en beskeden skat,
> for at kunne holde dig i skole?

Beskeden skat? Sig mig er du komplet idiot?

Min mor betaler noget nær 60% af sit arbejdsudbytte i skat.

Min lillesøster knokler røven ud af bukserne i hårdt fysisk arbejde på
en rideskole til en ydmyg løn, og beskattes med ca 35%.

Da jeg arbejdede med at stå op klokken lort om morgenen for at dele post
ud til dig og resten af samfundet blev jeg beskattet med en trækprocent
på 39.

Vi betaler 25% i moms af alt hvad vi køber, inkl. madvarer.

Vi betaler op til 180% i afgift af de biler vi køber for at kunen fragte
og frem og tilbage på arbejde og indkøb.

Be betaler til energiafgifter der gør vores benzin og fyringolie mindst
dobbelt så dyr som på markedet.

Og så fremdeles.

OG DU BROKKER DIG OVER AT JEG TILLADER MIG AT TAGE EN UDDANNELSE, SOM VI
VIA SKATTEN FOR LÆNGST HAR BETALT????

> Nå, der blev du taget med bukserne nede?

Nej, men du kan tilsyneladende ikke tænke.En privatskole finansieres af
brugerbetaling.

Er det så svært at fatte?

> Nå - dine skriblerier viser jo ikke noget tegn på nogen større
> tankevirksomhed eller realitetssans hos dig.

Og det skulel komem fra dig, din betonsocialist?

> Så jeg tror, det går dig lige som førhen.
> Du må kvitte.
> Men du kan jo altid blive avisbud.
> Måske?

Indtil videre er jeg på 2. ud af 4. semestre, og det går udemærket. Det
lyder som om du er bitter over at jeg kan se frem til et vellønnet job
på 30.000 om måneden før skat når jeg er færdig, og du må nøjes med den
usle folkepension som politikerne har prakket dig på.

Og ved du hvad Egon? Du fortjener de sølle almisser du får. Og ikke en
skid mere.

> er

> Du har da din fulde frihed.

Nej, det har jeg ikke, og der er mange eksempler herpå.

> Men det har du jo ikke mod til at udnytte.
> På med randslen, og ud i verden lille ven.
> Men så mister du jo sikkerhedsnettet, og det tør du ikke.
> Hvor ynkeligt..!!

Ynkeligt, det er ordet der bedst beskriver din halvhjernede tankegang og
apologi for den undertrykkelse der finder sted her til lalnds.

Men du har da ret i at jeg skal ud i verden - måske engang langt væk fra
dette sølle land hvor tumper som dig lader til at dominere den politiske
dagsorden med jeres systematiskerede plynding af folks pengepung.

Fra : Egon Stich

Dato : 01-12-06 12:09

> Nej, det er privat lejemål uden ekstern indblanding.

Altså lidt i retning af, når Ali i "pommes Fritten" rent "privat" har ansat
fætter Hassan?

Vi kan hermed fastslå, at du er en økonomisk forbryder, og en nassekarl.

> Min mor betaler noget nær 60% af sit arbejdsudbytte i skat.

Der må vel være nok tilbage, til at hun kan brødføde og huse sin nassekarl
af en søn?

> Min lillesøster knokler røven ud af bukserne i hårdt fysisk arbejde på
> en rideskole til en ydmyg løn, og beskattes med ca 35%.

Hun er vel ikke mere værd?
Hun "nyder godt af" dine forfægtede "frihedsidealer".
Ikke sandt?

> Nej, men du kan tilsyneladende ikke tænke.En privatskole finansieres af
> brugerbetaling.

Du er dog ualmindelig uvidende.
Men det er jo også et krav, for at kunne forfægte sådanne lallende idiotiske
synspunkter, som du gør.
Læs hellere lidt om, hvorledes privatskoler financieres.
Op til 80 % af driften betales via skatten.
Men du tror, du ville kunne betale dig til en egenfinancieret uddannelse?

> Og det skulel komem fra dig, din betonsocialist?

Du kan da ikke løbe fra, at alt man har set fra din hånd har drejet sig om,
hvorledes du personligt skulle kunne nasse dig til mest muligt?
Samt at din opfattelse af samfundets indretning og mekanismer hviler på et
fundament af kviksand?

Men jeg kan da heldigvis trøste mig med, at du og dine fæller helt klart er
i mindretal.
Og at alt tyder på, at dette ikke ændres.

> [...]
> på 30.000 om måneden før skat når jeg er færdig, og du må nøjes med den
> usle folkepension som politikerne har prakket dig på.

Du siger det "går udEmærket"?
Endnu har du endog ikke lært at stave?

Folkepension?
Jeg har ikke alderen endnu

Men har forøvrigt formået at sikre mig noget bedre end det af dig nævnte.
Jeg nøjedes jo ikke med at drømme om pengene, brokke mig over ikke at kunne
få nok, men arbejdede, så jeg tjente dem.
Lad os se, hvor langt du kommer?

> Og ved du hvad Egon? Du fortjener de sølle almisser du får. Og ikke en
> skid mere.

Den var da virkelig sjov

> Ynkeligt, det er ordet der bedst beskriver din halvhjernede tankegang og
> apologi for den undertrykkelse der finder sted her til lalnds.

Nej.
Det jeg siger er, at det er dig, der er ynkelig.
Du har ikke mands mod eller hjerte.
Du træller rundt, uden at turde tage skeen i den anden hånd, og komme i
gang.
Men du har vel aldrig strakt det længere, end til 7 dages skitur, i et
overfyldt turistområde, betalt af din mor?
Det er, hvad jeg kalder ynkeligt.

> Men du har da ret i at jeg skal ud i verden - måske engang langt væk fra
> dette sølle land hvor tumper som dig lader til at dominere den politiske
> dagsorden med jeres systematiskerede plynding af folks pengepung.

Kender du den gamle historie om Slaraffenland?
Du kævler op, som børnene i historien.
Men ender ved sagosuppen, hjemme hos mor.
Hvor du kan nasse dig til fordele, samtidig med, du forfægter et
betalingssystem, du helt klart ikke ville kunne leve op til selv.
Ynkeligt..!!

Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-12-06 15:17

> [...]

> fætter Hassan?
>
> Vi kan hermed fastslå, at du er en økonomisk forbryder, og en nassekarl.

LOL! Jeg er forbryder fordi jeg indgår et privat lejemål?

Du er syg i hovedet, Egon.

> Der må vel være nok tilbage, til at hun kan brødføde og huse sin nassekarl
> af en søn?

Du taler som du har forstand.

> Hun er vel ikke mere værd?
> Hun "nyder godt af" dine forfægtede "frihedsidealer".
> Ikke sandt?

Det er ikke mine frihedsidealer at lavindkomster skal flås i skat. Det
er dine og dine socialistvenners idealer.

> Du er dog ualmindelig uvidende.

Nej, de er du, hvis du ikke mener at en privatskole kan og bør
finansieres af brugerbetaling.

> Men det er jo også et krav, for at kunne forfægte sådanne lallende idiotiske
> synspunkter, som du gør.

Ha ha ha. Tumpe.

> Læs hellere lidt om, hvorledes privatskoler financieres.
> Op til 80 % af driften betales via skatten.
> Men du tror, du ville kunne betale dig til en egenfinancieret uddannelse?

SIg mig, er du idiot eller følger du ikek med i debaten? Eller begge
dele? Vi taler ikek om hvordan privatskoler finansieres i DAG, vi taler
om hvordan de finansieres i et samfund under statsindblanding i
undervisningen.

> Du kan da ikke løbe fra, at alt man har set fra din hånd har drejet sig om,
> hvorledes du personligt skulle kunne nasse dig til mest muligt?

Sådanser du det måske, men du har jo også konstant de røde briller å,
hvor et individs ret til at beholde egen arbejdsindsats er "nasseri".
Det beviser intet andet end at du har en dybt forskruet holdning til
realiteterne, og tilsyneladende er en af de røveriske individer der
mener at individet er til for dig.

> Samt at din opfattelse af samfundets indretning og mekanismer hviler på et
> fundament af kviksand?

Du aner intet om samfundets mekanismer, din tyran.

Samfundets grundlag er individet, og når du undertrykker og stjæler fra
individet ødelæger du samfundet, og DU BILLIGER DET!!!!

> Men jeg kan da heldigvis trøste mig med, at du og dine fæller helt klart er
> i mindretal.
> Og at alt tyder på, at dette ikke ændres.

Og hvad så? Tror du at du og DINE fæller for evigt vil kunne tyrannisere
mig om mine? Nix. Vi vil altid kunne forhindre dine skatebøller og
politikerpamere i at berøve os, og det il der blive vere af i fremtiden.

> Du siger det "går udEmærket"?
> Endnu har du endog ikke lært at stave?

Tsk tsk. Er du virkelig så smålig at du bedømer folk på stavning? Du er
da et småligt menneske.

> Folkepension?
> Jeg har ikke alderen endnu

Tænk, jeg troede ellers at du have fået alzheimers på dine gamle dage.
Men du er jo selv en nasser, så hvorfor ikke...

> [...]
> Jeg nøjedes jo ikke med at drømme om pengene, brokke mig over ikke at kunne
> få nok, men arbejdede, så jeg tjente dem.

Well, det bliver også hylende morsomt den dag du opdager hvor svært det
er at klare til dagen og vejen når man kun har en folkepesion at leve
for. Så kan du hyle og klage, men du vil fuldt ud fortjene at leve på et
eksistensminimum.

> Nej.
> Det jeg siger er, at det er dig, der er ynkelig.

Jaja, du snakker og røven går som sædvanligt.

> Du har ikke mands mod eller hjerte.

Jo. Jeg har modet og hjertet til at knalde psykopater som dig ned, når i
begynder at forbryde jer imod mog o mine venner.

> Du træller rundt, uden at turde tage skeen i den anden hånd, og komme i
> gang.

Og hvad mener du at jeg skal komme igang med? At slave for dig og dit
velfærdsnasseri? Tro om igen, tumpe.

> Men du har vel aldrig strakt det længere, end til 7 dages skitur, i et
> overfyldt turistområde, betalt af din mor?
> Det er, hvad jeg kalder ynkeligt.

Hvad har det med noget som helst at gøre?

Du taler udenom, din gamle demente tåbe.

> [...]
> Hvor du kan nasse dig til fordele, samtidig med, du forfægter et
> betalingssystem, du helt klart ikke ville kunne leve op til selv.

Jaja, du kan efterhånden ikek andre ord, så jeg har medlidenhed med dig
at du på dine gamle dage er blevet så sneil, at dit ordforrråd er
reduceret til 2-3 ord.

Det eneste der kommer ud af din tandløse mund er savl og pinlige eder og
forbandelser, over at folk er trætte af dit dogmatiske socialistlort.
Til helvede med dig, dit velfærdssystem og dine idiotiske ideer om
hvordan samfundet skal indrettes.

Du er en gammel, bitter, vrissen mand, Egon, og det er vel fordi du er
sur over at du ikek fik strålet dig til mere i din tid.

Fra : Egon Stich

Dato : 01-12-06 17:06

> Tsk tsk. Er du virkelig så smålig at du bedømer folk på stavning? Du er
> da et småligt menneske.

Slet ikke.
Men det er dog ganske normalt at bedømme et menneske ud fra hans/hendes evne
til at lære noget så simpelt som stavning
Regne kan du jo helt åbenlyst heller ikke.

> [...]
>

> Jo. Jeg har modet og hjertet til at knalde psykopater som dig ned, når i
> begynder at forbryde jer imod mog o mine venner.

Så faldt masken, hvad - din skide nazist?

Forøvrigt:
Venner?
Har du nogen, overhovedet?

Egon

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 01-12-06 17:49

> Så faldt masken, hvad - din skide nazist?

Jamen, nazist, det er hvad du er, dit sølle tandløse pjok.

Du er jo både nationalist og socialist.

National + socialist = Nazist.

Iøvrigt:

www.iqtest.com - husk det nu!

Fra : Bertel Brander

Dato : 27-11-06 19:47

Neuman skrev:
> Politiken har billeder fra demonstrationen idag. Der er knippelsuppe - god
> underholdning IMHO.
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1198

Noget tyder på at politiet godt ved at den var gal:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5471707.html

For mig at se havde politiet ikke kontrol med noget
som helst, hvis demonstranterne var gået fra stedet
havde politiet kun kunne anholde nogle få.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : ThomasB

Dato : 28-11-06 00:39

"Neuman" <neuman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Politiken har billeder fra demonstrationen idag. Der er knippelsuppe - god
> underholdning IMHO.
> http://politiken.dk/poltv/?ExtID=1198
>
> Man overvejer jo næsten at melde sig i politiet

Sadist.

Jeg ville ikke deltage på nogen af siderne, det der er for taberagtigt.