31-årig cykelrytter død - doping?
Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-06 18:10

Jeg hører netop i Nyhedernes sportafsnit at en cykelrytter netop er død
på en cykelarena. Hjerteslag, som 31-årig, og verdensmester på sit
område.

Man kan kun tænke på at det er hvad der kan ske, når eller hvis man
bruger doping. Det er altså ikke normalt at en 31-årig og så endda i
toptræning dør af hjerteslag.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 26-11-06 18:33

"Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> wrote:
> [...]
>
> Man kan kun tænke på at det er hvad der kan ske, når eller hvis man
> bruger doping. Det er altså ikke normalt at en 31-årig og så endda i

Så vidt jeg er orienteret så var det styrtet der dræbte ham, har du evt. et
link?

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 26-11-06 19:05

Allan Riise <familien_riise@pc.dk> wrote:

> Så vidt jeg er orienteret så var det styrtet der dræbte ham, har du evt. et
> link?

Jeg hørte det kun i tv, og jeg skal da ikke kunne afvise at jeg hørte
galt:

<http://www.dr.dk/Sporten/Cykling/2006/11/26/113022.htm>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim2000

Dato : 26-11-06 19:25

> Jeg hørte det kun i tv, og jeg skal da ikke kunne afvise at jeg hørte
> galt:
>
> <http://www.dr.dk/Sporten/Cykling/2006/11/26/113022.htm>

Man kan selvfølgelig godt påstå at når manden nu dør af et styrt så stopper
hjertet med at slå og dermed døde han af hjerteslag. (Noget helt andet er,
at han selvfølgelig var dopet ellers var han ikke verdensmester). Men
tragisk er det da altid når den slags sker, men i al slags sport kan der ske
uheld af den slags.
mvh
Kim

Fra : Anders Mølbjerg Lund

Dato : 26-11-06 18:40

> [...]
>
> Man kan kun tænke på at det er hvad der kan ske, når eller hvis man
> bruger doping. Det er altså ikke normalt at en 31-årig og så endda i

Tror måske lige du skal læse lidt mere om ulykken.
http://sporten.tv2.dk/cykling/article.php/id-5465657.html

Tror ikke det var doping der gjorde at Dimitri De Fauw trak ud netop som
Isaac Galvez skulle til at overhale

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-06 18:37

> Jeg hører netop i Nyhedernes sportafsnit at en cykelrytter netop er død
> på en cykelarena. Hjerteslag, som 31-årig, og verdensmester på sit
> område.

Du skulle have hørt bedre efter inden du blæser det ud proportioner. Manden
havde et styrt og døde af indre kvæstelser.

> Man kan kun tænke på at det er hvad der kan ske, når eller hvis man
> bruger doping. Det er altså ikke normalt at en 31-årig og så endda i
> toptræning dør af hjerteslag.

Til gengæld er det almindeligt, at folk brøler ud med alt mellem himmel og
jord, uden at have tjekket op på historien eller kun har hørt / set nyheder
med et halvt øre.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-11-06 21:34

"Rysz (8900)" <janrysz[snabela)webspeed(dot)dk> skrev i en meddelelse

> Du skulle have hørt bedre efter inden du blæser det ud proportioner.
> Manden havde et styrt og døde af indre kvæstelser.

Per Rønne betragter f.eks. Ekstra Bladet som en uvederhæftig avis, som han
konsekvent omtaler "Sextrabladet". Spørgsmålet er, hvad vi skal kalde Per
Rønne, når han igen og igen bringer løse rygter og halve sandheder til
torvs?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Erik

Dato : 26-11-06 22:09

> [...]
> konsekvent omtaler "Sextrabladet". Spørgsmålet er, hvad vi skal kalde Per
> Rønne, når han igen og igen bringer løse rygter og halve sandheder til

Per Skrøne ?

Erik

Fra : ThomasB

Dato : 27-11-06 21:09

"Erik" <e@nejnej.> skrev i en meddelelse

> Per Skrøne ?

LOL den var sød!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-11-06 22:41

"Per Rønne" wrote:
> [...]
>
> Man kan kun tænke på at det er hvad der kan ske, når eller hvis man
> bruger doping. Det er altså ikke normalt at en 31-årig og så endda i

Skal dit nye kælenavn være Per ½vind?

Lyt bedre efter en anden gang inden du laver et beretning her.

Det er den slags historier at rygter og skrøner er lavet af..

/FL

Fra : Rane

Dato : 27-11-06 08:37

On Sun, 26 Nov 2006 18:09:52 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Man kan kun tænke på at det er hvad der kan ske, når eller hvis man
>bruger doping. Det er altså ikke normalt at en 31-årig og så endda i
>toptræning dør af hjerteslag.

Jeg var slet ikke klar over at man døde af hjerteslag. Normalt dør
man af at hjertet stopper (aka hjertestop) men hjerteslag indikerer da
at hjertet slår og at man derfor lever

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-11-06 22:07

Rane wrote:

> Jeg var slet ikke klar over at man døde af hjerteslag. Normalt dør
> man af at hjertet stopper (aka hjertestop) men hjerteslag indikerer da
> at hjertet slår og at man derfor lever

Du kan skam sagtens dø af slag mod hjerteregionen ..

/FL

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 28-11-06 00:49

> [...]

> Man kan kun tænke på at det er hvad der kan ske, når eller hvis man
> bruger doping. Det er altså ikke normalt at en 31-årig og så endda i

Han havde nok siddet på længe på sin dildo-bike, skal du nok se.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk