Gøtrik er en uvæsentlig læge i Sundhedssty~
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-06 09:09

Gøtrik er en uvæsentlig læge i Sundhedsstyrelsen - han er kun chef -
han helbreder ingen - og han er slet, slet ikke en afgørende person
for dansk sundhed som Fischer (R) påstår.

Sundhed kommer indefra og der går år imellem at læge-administratorer
gør forskel for andet end lægernes sugerør i statskassen.

Han har ikke holdt løfte om behandling i udlandet og vælger klogt at
gå af. men får medierne til at gøre det kritisabelt, at minister
Løkke har gået til medierne og ikke via kommandoveje via en skide
læge.

Løkke gik efter bolden, ikke manden.

Læge-bossen forlanger at blive behandlet som et råddent æg tsk tsk

Fra : kk

Dato : 27-11-06 12:32

> [...]
>
> Løkke gik efter bolden, ikke manden.
>
> Læge-bossen forlanger at blive behandlet som et råddent æg tsk tsk

Hej Bo Warming,

Hvordan forklarer du følgende tekstsammenfald?:

Klogt at gå af
DIREKTØR: Medicinaldirektør Jens Kristian Gøtrik er en uvæsentlig læge i
Sundhedsstyrelsen. Han er kun chef. Han helbreder,ingen, og han er slet,
slet ikke en afgørende person for dansk sundhed. Der går år imellem, at
læge¬administratorer gør forskel for andet end lægers sugerør i statskassen.
Han har ikke holdt løfte om behandling i udlandet og vælger klogt at gå af.
Men får medierne til at gøre det kritisabelt, at sundhedsminister Lars Løkke
Rasmussen har gået til medierne og ikke via kommandovejen via en læge. Løkke
gik efter bolden, ikke manden. Lægebossen forlanger at blive behandlet som
et råddent æg. Tsk-tsk.

Kurt H. Nedergaard Hadsundvej 52,
Aalborg
kurtnedergaard@privat.tele.dk

mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-06 13:32

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> [...]
> via kommandovejen via en læge. Løkke gik efter bolden, ikke manden.
> Lægebossen forlanger at blive behandlet som et råddent æg. Tsk-tsk.

kloge ord kan ike siges for tit

copyrigt er glistrupfolk _imod_

Det er smigrende at folk ofte GENBRUGER mine formuleringer, why not?

Fra : kk

Dato : 27-11-06 15:18

> "kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> kloge ord kan ike siges for tit
>
> copyrigt er glistrupfolk _imod_
>
> Det er smigrende at folk ofte GENBRUGER mine formuleringer, why not?

Det er ihvertfald ikke muligt for mig at bekræfte Kurt Nedergårds eksistens
på adressen.
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-06 17:34

> Det er ihvertfald ikke muligt for mig at bekræfte Kurt Nedergårds
> eksistens på adressen.

Ring til mig og jeg giver dig hans telefonnummer så du kan ringe til
ham - du tvivler

Han fik enorm §266b-bøde for ti år siden og ringede til mig og jeg
sagde at Glistrup kunne hjælpe ham til aldrig at betale bøden og det
ku han
Han er en god fremskridtsmand og har ofte skrevet på usenet