de er sgu underlige de jægersoldater
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 23-11-06 08:46

fra http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5439094.html?forside

"Ulydighedsnægtelsen kommer til at koste den danske soldat 30 dage bag
tremmer."

nu ryger man fandme også i spjældet fordi man ikke vil være ulydig.

sgu ikke nemt at være soldat

Peter

Fra : isteen

Dato : 23-11-06 10:21

Peter K. Nielsen <ikketale@om.dk> wrote:

> "Ulydighedsnægtelsen kommer til at koste den danske soldat 30 dage bag
> tremmer."

Ja så er det godtnok ikke let at være pligtopfyldende længere...

Fra : Alucard

Dato : 23-11-06 11:04

On Thu, 23 Nov 2006 08:45:58 +0100, "Peter K. Nielsen"
<ikketale@om.dk> wrote:

>fra http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5439094.html?forside
>
>"Ulydighedsnægtelsen kommer til at koste den danske soldat 30 dage bag
>tremmer."

Når jeg læser linket står der: "Ulydigheden kommer til at koste den
danske soldat 30 dage bag tremmer.".... Måske er det blevet rettet...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-11-06 11:20

Alucard wrote:
> Når jeg læser linket står der: "Ulydigheden kommer til at koste den
> danske soldat 30 dage bag tremmer.".... Måske er det blevet rettet...

Det er rettet ja, i morges stod der Ulydighedsnægtelsen.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Konrad

Dato : 23-11-06 13:47

"Peter K. Nielsen" <ikketale@om.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tremmer."
>
> nu ryger man fandme også i spjældet fordi man ikke vil være ulydig.

Nej. Der er virkelig hårde tider for dem der har valgt denne branche. Gud
ved om man kunne lindre med lidt EU-støtte? Vi må heller ikke glemme den
hårde psykiske belastning det er at skrive under, og så derefter regne med
at gå og hæve løn i årevis på "stand-by", uden at risikere udsending.

Hvorom alting er, så siger denne historie intet om jægersoldaterne. De
psykisk ustabile er med sikkerhed siet fra - denne person er undtagelsen,
der måske har nogle personlige eller familiære problemer.