Massevoldtægt i muslimernes hjemland.
Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 22-11-06 14:55

Sådan foregår det i et islamisk land:

http://ekstrabladet.dk/112/article245873.ece

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 22-11-06 15:39

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:A-qdndLYoKs8y_nYRVnyuw@giganews.com...
> Sådan foregår det i et islamisk land:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article245873.ece

Det er nok ikke sjovt at blive voldtaget og derfor bør der sættes ind med
behandling. Dommerne i den ovennævnte sag er nok ikke helt klar over at det
måske er en hjælpende hånd, de har givet den unge kvinde.
http://www.spankingneeds.com/ Nogen gange sidder folk fast i offer-rollen og
skal have et spark bagi for at komme videre. 90 slag er måske i overkanten.

Hun brød dog loven og lavede en kriminel handling inden at hun blev
voldtaget. Uanset hvor mærkelig reglen om at hun ikke måtte være i bilen
måtte være, så er det nu engang dette mærkelige lands love, vi taler om at
hun har brudt.

Nu er Saudi Arabien heller ikke det eneste sted, hvor man vælger en mærkelig
eller direkte bizar behandling af et offer, hvis offeret har begået noget
kriminelt.

Den ene historie viser at en dommer mere eller mindre kan vælge at ignorere
et overgreb hvis personen i forvejen er straffet.

http://www.timesleader.com/mld/timesleader/15877979.htm

Og en familie kan vælge at lade offeret bortføre og sulte sig til en
tilståelse af overgrebet, hvis den udsvævende levevis et overgreb nogengange
kan medføre hos offeret som en reaktion af overgrebet strider mod samfundets
moralbegreber.

http://www.jewishtimes.com/scripts/edition.pl?now=5/25/1999&SubSectionID=48&ID=2662

Men vi skal måske bare være glade for at vi bor i Danmark, hvor kvinder kan
leve i fred uden at skulle frygte overgreb, hvadenten de selv har bedrevet
noget kriminelt forinden eller ej.
http://www.timesleader.com/mld/timesleader/15877979.htm

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-11-06 16:01

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message
> [...]
> det
> måske er en hjælpende hånd, de har givet den unge kvinde.

Du kunne nok straks få et job som "sheikh" i Nordøst provinsen i Pakistan,
forudsat du konverterede i morgen.

> http://www.spankingneeds.com/ Nogen gange sidder folk fast i offer-rollen
> og
> skal have et spark bagi for at komme videre. 90 slag er måske i
> overkanten.

Åh, hvorfor dog det? Jeg mener hun burde have haft 197 piskeslag for at
sidde i bil med et hankønsvæsen, det er jo lodret imod guds ønsker.

> [...]
> mærkelig
> eller direkte bizar behandling af et offer, hvis offeret har begået noget

I Tyrkiet forleden havde den voldtagne pige ikke engang foretaget "noget
kriminelt", men hun blev dog af faderen tøjret til en pæl i seks dage, og
siden tvangsgift med voldtægtsmandens søn.
Det er kun et spørgsmål om forskellige kulturer, og som fx De Radikale
siger, så er den ene kultur lige så god som den anden. Det skal vi altid
huske, det er ren humanisme.

Fra : JensenDenmark

Dato : 23-11-06 15:52

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> "Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message

Upåagtet at reglerne i det pågældende land er absurte, så brød hun loven.

Det ses der ned på og kvinders rettigheder ser alle kulture stort på, når de
er lovbrydere.

Hvordan kan vi kritisere piskeslagene i Saudi Arabien, når dømte kvinder her
i Danmark tvinges til samvær med mænd indenfor murene herhjemme?

Mvh
JensenDenmark

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 15:52

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:A-qdndLYoKs8y_nYRVnyuw@giganews.com...
> Sådan foregår det i et islamisk land:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article245873.ece

Det er godt nok primitivt at lade kvinden straffe fordi hun er blevet
voldtaget.

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-11-06 17:16

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
> [...]
> meddelelse news:A-qdndLYoKs8y_nYRVnyuw@giganews.com...

> Det er godt nok primitivt at lade kvinden straffe fordi hun er blevet

Hvorfor det? hun kunne jo være blevet hjemme.

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 17:25

> Hvorfor det? hun kunne jo være blevet hjemme.

Det er da lige så primitivt

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-11-06 17:36

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er da lige så primitivt

Mange hjem har skam både air conditioning og DVD-afspillere, intet som helst
primitivt der.

Fra : ThomasB

Dato : 22-11-06 17:42

> Mange hjem har skam både air conditioning og DVD-afspillere, intet som
> helst primitivt der.

De skal piskes for ikke at være primitive!

Fra : N_B_DK

Dato : 22-11-06 19:54

In news:456477c8$0$180$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> typed:
> Hvorfor det? hun kunne jo være blevet hjemme.

Hun kunne også bare have valgt at dø ved fødslen ikke ?`(det er ligeså
tåbeligt som dit indlæg var)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : @

Dato : 22-11-06 20:28

On Wed, 22 Nov 2006 17:15:57 +0100, "Knud Larsen"
<mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote:

>"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

>Hvorfor det? hun kunne jo være blevet hjemme.

og du mener dermed?

/Albert Camus/

Fra : jakobn

Dato : 22-11-06 17:56

Den kvindeundertrykkende muslimske kultur i de lande er simpelthen så
betændt og modbydelig, at man kun kan ryste på hovedet og prise sig
selv lykkelig for at være født i lille dk.

Fra : JBH

Dato : 22-11-06 21:24

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:A-qdndLYoKs8y_nYRVnyuw@giganews.com...
> Sådan foregår det i et islamisk land:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article245873.ece

Ja, Sharia er en herlig. NOT

mvh
JBH

Fra : Konrad

Dato : 23-11-06 16:42

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:A-qdndLYoKs8y_nYRVnyuw@giganews.com...
> Sådan foregår det i et islamisk land:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article245873.ece

Ét er at bo i et samfund hvor man straffer den slags. Langt mere bekymrende
er det at bo i et samfund hvor den slags er inspirerende og hidsende. Det
interesserer dig og andre helt enormt meget.

Jeg kan se en parallel hos det øvrige DF-slæng, der jo er i overtal når det
gælder positiv stillingtagen til straffe der minder om dem, du her
reciterer.