Kondiløb er som at opdigte pædofili-skadel~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-06 03:05

For at være betydningsfuld som Jesus på korset så piner vi os selv

"If he has no other burden, he'll take up a load of stones.
Malay Proverb

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-06 11:47

> For at være betydningsfuld som Jesus på korset så piner vi os selv
>
> "If he has no other burden, he'll take up a load of stones. Malay
> Proverb

Ups - jeg skriver i subject line ikke om debatøreres overdrivelser af
pædofilkærtegnenes skadelighed men om "ofrenes"

Her er der ofte tale om ulykkesfugle der gejler sig op til at se
problem i piksut som skete frivilligt, og som DERVED skades af
hændelsen
- ligesom kondiløberen piner sig selv, meningsløst og smertefuldt - i
visse tilfælde

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-11-06 12:16

Bo Warming wrote:
> For at være betydningsfuld som Jesus på korset så piner vi os selv
> "If he has no other burden, he'll take up a load of stones.
> Malay Proverb

"Jeg har aldrig været i nærheden af at blande uvedkommende ting
sammen" -- Bo Warming

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-06 14:06

> "Jeg har aldrig været i nærheden af at blande uvedkommende ting
> sammen" -- Bo Warming

Nogle gør deres indlæg kedelige ved at udpensle
For dig er mine indlæg måske stik modsat - en intelligensprøve mht at
følge associatonerne/analogierne , som er lidt for svær
Hvis du gider være præcis om hvilken ting du ikke kan se sammenhængen
mellem, så uddyber jeg gerne

"ANALOGI Alle ideer opstår ved at man gør ulige ting lig med hinanden
"
Nietzsche

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-06 14:59

> "Jeg har aldrig været i nærheden af at blande uvedkommende ting
> sammen" -- Bo Warming

Ligesom ulykkesfugl-selvhaderen stopper sten i rygsækken for at lide,

opdigter pædofilofre at de får psykiske traumer

og BZ provokerer politit til vold FORDI DE VIL HAVE BLÅ MÆRKER OG
KNIPPELSLAG OG DERMED MARTYRIUM

Sadomasochisme bør folk dyrke parvis i egen torturkælder - ikke med
dyrt politiarbejde

Ring 35861000 hvis det skal skæres yderligere ud i pap - det vil vist
kede de mange hurtigt opfattende usenettere

Der eksisterer ikke "psykisk tortur" "psykiske traumer" osv

Vold er fysisk vold. Slut færdig
Trusler er dog en gråzone, altså ikke tomme trusler om at "min kæreste
siger han vil slå mig ihjel" - så bør den hysteriske pige flytte til
sine forældre. Men ægte trusler som når BZ kæmpebrøddet "Rottemnden"
øber truende ud mod mig på fortovet truer med tæsk hvis jeg kommer
inden for synsvidde af Jagtvej 69 på min vej i fugleflugtslinie fra
mit hus til indre by - og talsmand for BZ gentager realtruslerne pr
mail og i Lokalavisen og ugentlig følges op med hærværk mod min
ejendom bl.a. igår nat

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-11-06 15:00